2025. Június 18. Szerda - Levente

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-08-30 13:07 andras.t részére

Az első felső lengőkar tolórúdja nagyon közel lesz a kerékhez, de még talán éppen elmegy.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 13:03 peet részére

a felső konzolt kompletten kell kipattintani a tetőkárpitból a szélvédő felőli végénél kezdve.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 12:58 Tom68 részére

Több dolog is lehet, például a feleslegesen visszavezetett kipufogógáz az EGR hibájából.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 12:51 Anonymous részére

Anonymous én voltam.

Anonymous | 2010-08-30 12:48 tömörgumistalicska részére Hozzászólás szerkesztése

Nem egyezik meg a kettő, de lehet, hogy minimális a különbség hosszúságban.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 11:50 Klevi99 részére

Ezek közül inkább az SAF-XO, bár mindkettő egy kicsit túl van valamelyik irányban az "általános" olajokon.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 11:16 Richi részére

Mindkettő lehet. Lehet, hogy nem, vagy későn kapcsol valamelyik ventillátor, de lehet, hogy a termosztát is rosszul működik.

Haji | 2010-08-30 10:49

Idén nyáron nekem is csinálta Horvátországban, a hegyekben, amikor több tíz km-t mentünk csak fölfelében. A termosztátra gyanakszom és talán egy hűtő átmosás.
Esetleg a túl erős (nyárhoz képest) fagyálló koncentrátum.

Richi | 2010-08-30 10:03

Sziasztok!
Ahogy lentebb irtam egy pár hozzászólással, ugyanaz a jelenség nálam is mint sbalinál. Mostmár melegben emelkedőn felfele is csinálja nem csak Pesten a dugóban. Próbálgattam és a klima kikapcsolásával tényleg javul a helyzet,
Az, hogy normális lenne, elég gyenge magyarázat, az enyém simán forralná a vizet, ha nem figyelnék oda és korábban nekem sem csinálta.
Lehet esetleg, hogy a termosztát nem nyit ki rendesen és nem tud áramlani a viz megfelelően?
Azt hiszem jó lenne minél előbb egy szakértő válasz. Köszi szépe!

sbali | 2010-08-30 08:45

T-Mazda-Autó.
3 éve van tulajdonomban egy 2005-ös Mazda-6 Kombi 2.0 CD TE amelynek eddig nem tapasztalt hibáját észleltem.Horvátországba menet az autópályán haladva a hűtővíz hőfoka pillanatok alatt felment majdnem a piros tartományig. Az autón be volt kapcsolva a klíma, aminek a kikapcsolása után visszaállt a normál tartományba. 3 héttel később ugyan ezt eljátszotta velem amikor a Bakonyon keresztül mentem az autóval. Igaz a külső hőmérséklet mindkét esetben 33°c körül volt.
A szervizben azt mondták, hogy mások is jelezték már ezt a hibát, de ez teljesen normális jelenség, a nagy melegben nem tudja a ventilátor lehűteni a motort. Korábban is voltam már vele Horvátországban ugyan ilyen időjárási viszonyok közt, mégsem produkált ilyen jelenséget.
Kérdés, hogy tényleg normális jelenség ez, és a klímát nagy melegben felejtsem el, vagy keressek egy másik szervizt?
Köszönettel: Balázs

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó