2025. Október 23. Csütörtök - Gyöngyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-08-30 13:07 andras.t részére

Az első felső lengőkar tolórúdja nagyon közel lesz a kerékhez, de még talán éppen elmegy.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 13:03 peet részére

a felső konzolt kompletten kell kipattintani a tetőkárpitból a szélvédő felőli végénél kezdve.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 12:58 Tom68 részére

Több dolog is lehet, például a feleslegesen visszavezetett kipufogógáz az EGR hibájából.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 12:51 Anonymous részére

Anonymous én voltam.

Anonymous | 2010-08-30 12:48 tömörgumistalicska részére Hozzászólás szerkesztése

Nem egyezik meg a kettő, de lehet, hogy minimális a különbség hosszúságban.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 11:50 Klevi99 részére

Ezek közül inkább az SAF-XO, bár mindkettő egy kicsit túl van valamelyik irányban az "általános" olajokon.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 11:16 Richi részére

Mindkettő lehet. Lehet, hogy nem, vagy későn kapcsol valamelyik ventillátor, de lehet, hogy a termosztát is rosszul működik.

Haji | 2010-08-30 10:49

Idén nyáron nekem is csinálta Horvátországban, a hegyekben, amikor több tíz km-t mentünk csak fölfelében. A termosztátra gyanakszom és talán egy hűtő átmosás.
Esetleg a túl erős (nyárhoz képest) fagyálló koncentrátum.

Richi | 2010-08-30 10:03

Sziasztok!
Ahogy lentebb irtam egy pár hozzászólással, ugyanaz a jelenség nálam is mint sbalinál. Mostmár melegben emelkedőn felfele is csinálja nem csak Pesten a dugóban. Próbálgattam és a klima kikapcsolásával tényleg javul a helyzet,
Az, hogy normális lenne, elég gyenge magyarázat, az enyém simán forralná a vizet, ha nem figyelnék oda és korábban nekem sem csinálta.
Lehet esetleg, hogy a termosztát nem nyit ki rendesen és nem tud áramlani a viz megfelelően?
Azt hiszem jó lenne minél előbb egy szakértő válasz. Köszi szépe!

sbali | 2010-08-30 08:45

T-Mazda-Autó.
3 éve van tulajdonomban egy 2005-ös Mazda-6 Kombi 2.0 CD TE amelynek eddig nem tapasztalt hibáját észleltem.Horvátországba menet az autópályán haladva a hűtővíz hőfoka pillanatok alatt felment majdnem a piros tartományig. Az autón be volt kapcsolva a klíma, aminek a kikapcsolása után visszaállt a normál tartományba. 3 héttel később ugyan ezt eljátszotta velem amikor a Bakonyon keresztül mentem az autóval. Igaz a külső hőmérséklet mindkét esetben 33°c körül volt.
A szervizben azt mondták, hogy mások is jelezték már ezt a hibát, de ez teljesen normális jelenség, a nagy melegben nem tudja a ventilátor lehűteni a motort. Korábban is voltam már vele Horvátországban ugyan ilyen időjárási viszonyok közt, mégsem produkált ilyen jelenséget.
Kérdés, hogy tényleg normális jelenség ez, és a klímát nagy melegben felejtsem el, vagy keressek egy másik szervizt?
Köszönettel: Balázs

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó