2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-08-30 13:08 andras.t részére

Az X-Carlink átköthető a Hatosba.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 13:07 andras.t részére

Az első felső lengőkar tolórúdja nagyon közel lesz a kerékhez, de még talán éppen elmegy.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 13:03 peet részére

a felső konzolt kompletten kell kipattintani a tetőkárpitból a szélvédő felőli végénél kezdve.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 12:58 Tom68 részére

Több dolog is lehet, például a feleslegesen visszavezetett kipufogógáz az EGR hibájából.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 12:51 Anonymous részére

Anonymous én voltam.

Anonymous | 2010-08-30 12:48 tömörgumistalicska részére Hozzászólás szerkesztése

Nem egyezik meg a kettő, de lehet, hogy minimális a különbség hosszúságban.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 11:50 Klevi99 részére

Ezek közül inkább az SAF-XO, bár mindkettő egy kicsit túl van valamelyik irányban az "általános" olajokon.

mazda-auto.hu | 2010-08-30 11:16 Richi részére

Mindkettő lehet. Lehet, hogy nem, vagy későn kapcsol valamelyik ventillátor, de lehet, hogy a termosztát is rosszul működik.

Haji | 2010-08-30 10:49

Idén nyáron nekem is csinálta Horvátországban, a hegyekben, amikor több tíz km-t mentünk csak fölfelében. A termosztátra gyanakszom és talán egy hűtő átmosás.
Esetleg a túl erős (nyárhoz képest) fagyálló koncentrátum.

Richi | 2010-08-30 10:03

Sziasztok!
Ahogy lentebb irtam egy pár hozzászólással, ugyanaz a jelenség nálam is mint sbalinál. Mostmár melegben emelkedőn felfele is csinálja nem csak Pesten a dugóban. Próbálgattam és a klima kikapcsolásával tényleg javul a helyzet,
Az, hogy normális lenne, elég gyenge magyarázat, az enyém simán forralná a vizet, ha nem figyelnék oda és korábban nekem sem csinálta.
Lehet esetleg, hogy a termosztát nem nyit ki rendesen és nem tud áramlani a viz megfelelően?
Azt hiszem jó lenne minél előbb egy szakértő válasz. Köszi szépe!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó