2025. Június 18. Szerda - Levente

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-09-13 11:42 gulyas_peter részére

Még az sem biztos, hogy a kinyomócsapágy a rossz. Mivel a váltót levenni időigényes művelet, ezért nem kifizetődő, ha legközelebb pl. csak a kuplungtárcsa miatt újra le kellene venni.

Nálunk a váltóolaj literje 3000 Ft. Nem kell belőle 3 liter.

gulyas_peter | 2010-09-13 10:44 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó!

Valóban elég lenne csak a kinyomócsapágyat cserélni? Nagy megkönnyebbülés lenne, mert olvastam, hogy kuplung problémánél együtt kell a kinyomócsapágyat a tárcsát és a szerkezetet is cserélni!
Lehet, hogy az olajat is érdemes lecserélni a váltóban? Az milyen árban lenne?

mazda-auto.hu | 2010-09-13 10:13 gulyas_peter részére

Nyilván hallani-érezni kellene, de nagy valószínűséggel kinyomócsapágy. Ennek ára 13694,-Ft, viszont a cseréjéhez le kell venni a sebességváltót.

gulyas_peter | 2010-09-12 11:27

Azt még elfelejtettem írni, hogy alacsony fordulatszámon hallható ez a hang, olyan 1500 fordulatszám felett megszűnik benyomott kuplungpedálnál!

gulyas_peter | 2010-09-11 18:38

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy amikor benyomom a kuplungpedált, egy kis ciripelő hang hallatszik a motortérből, ha visszaengedem a pedált megszűnik a hang!

Segítsetek lécci, hogy mi lehet ez, és mennyibe kerül?????

Fecó | 2010-09-10 20:09

Üdv.
Gondolom a karterre gondolsz.
Nekem 200-os gázolajos CDH TE hetosom van.Ebbe rendre 4,8 liter tesznek cserekor(eredeti nívópálcánál).Véleményem,és szűk ismereteim
szerint,nincs oriási méretbeni difi 120- 136-143-as közt,(valszeg ennyi kell a tiébe is).

gulyas_peter | 2010-09-10 19:04

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy mekkora a 2004 Mazda6 2.0 CDTE motorolaj tartálya? Mennyi olaj szokott belemenni?
Köszi!

EnergieLaczy | 2010-09-10 15:22 sance részére

Szia sance!

Nekem nemrég volt cserélve.
Mazda6 2003-as diesel 136LE és RF5C motorkódú járgányomnál a következőket tudom leírni.
Kivett hosszbordás szíjat 1240 mm-re mértem. Gates szíjból 8PK1225-öst hozza fel jópár oldalon ajánlatként. Az 1225 jelenti a hosszúságot mm-ben. Az enyém már megnyúlt a használattól, ezért mérhettem 1240mm-t. Persze én gyárit rakattam bele hosszbordás szíjból és vezérmű szíjból is, mert pár helyről hallottam már hogy találkoztak olyannal hogy nem bírta úgy az utángyártott szíj mint a gyári.
Vezető és feszítő csapágynak gyárilag is NTN volt benne. A feszítő patron is NTN volt. Vittem ezt a három alkatrészt és végül jó lett bele. Feszítő csapágy: SKF dobozban, de NTN csapágy Made in Japan VKM 74607;
Vezető csapágy: SKF dobozban, de NTN csapágy Made In Japan VKM 84608;
Feszítő patron: NTN HAT061S-14;
A feszítő patronból már kezdett szívárogni a folyadék 120.000 km-es szervíznél tapasztaltam is nemrég. Így már tényleg elhiszem amit mondtak hogy nem biztos hogy kibír 240.000 km-t, nem érdemes vele kísérletezni.

A megadott adatok alapján biztos találsz pár oldalon ilyeneket.

Üdv ÉNRG

mazda-auto.hu | 2010-09-08 10:43 nagyand részére

Lehet, hogy komputeres vizsgálat nélkül is.

nagyand | 2010-09-08 10:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszukat.
Motorolaj fogyás annyi ,hogy olajcserétöl olajcseréig (15000 km) 0,5 litert szoktam hozzá öntögetni.Ha beviszem valamelyik márka szervizbe ott computeres vizsgálattal meg tudják mondani a hiba pontos okát?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó