2025. Október 23. Csütörtök - Gyöngyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-09-08 08:11 nagyand részére

Motorolaj fogyasztás? Egyébként sok minden lehet, például hibás befecskendezés, vagy akár fellazult befecskendezők is okozhatják a problémát...

nagyand | 2010-09-07 18:49

Tisztelt Mazda-Auto!
Olyan kérdéssel fordulok Önökhöz, hogy 2003-as M6 Diesel 136LE autóm melegen is ugyan olyan hangos mint hideg indításnál (kopogós).Viszont semmi más jelenséget nem vettem észre, se teljesítménybe, se üzemanyag fogyasztásban, füst sincs. Annyi hogy hangos az autó alapjáraton, ami elég zavaró, lámpánál állásnál. Mik lehetnek az esetleges okok? Válaszukat előre is köszönöm.

EnergieLaczy | 2010-09-07 12:44 EnergieLaczy részére

Sziasztok!

Nos az Intercooler hegesztés nem jött össze, sajna jól összegányolták a belsejét. Végül egy Facelift utáni Intercooler került rá amiről lecseréltem a csöveket az enyémre. Ha netán kell valakinek Mazda6-hoz Facelift utáni Intercoolercső, szóljon nyugodtan.
http://www.mazda6.gportal.hu/gindex.php?pg=31881098&gid=2725421
Üdv ÉNRG

mazda-auto.hu | 2010-09-02 16:27 pampallini76 részére

75 Ah akkumulátort javaslunk, és ezeknek már az indítóárama is kellően magas márkától függetlenül.
Gyári minősítésű is van, de minden gyártónak van olcsóbb és drágább sorozata, melyek közül általában a drágább a jobb.

pampallini76 | 2010-09-02 14:14

Tisztelt mazda-autó!

Érdeklődnék, hogy milyen akkumulátor van a 2005.12. havi 1,8-as mazda 6-ban, illetve milyet ajánlanak cserére.
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-08-31 08:28 sance részére

Nem tudok méret adatokat mondani.

sance | 2010-08-30 23:07

Tisztelt szakértö.

Érdeklödnék,hogy 2003-as diesel mazda 6---100kW---milyen hosszuségu generátorszíj valo,illetve a két feszítöbe milyen csapágyokat célszerü használni!!??
köszönöm...

Tom68 | 2010-08-30 20:08

Köszönöm a választ!
Megnézetem az EGR szelepet is.

Richi | 2010-08-30 16:13 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Megy mind a két ventillátor kikapcsolt klimánál is, hogy időben kapcsol-e azt nem tudom.
A termosztát cseréhez nagyon szét kell szedni a motort? Ha jól tudom a dieselen a turbó mellett a vizpumpa körül van a termosztát. A csere menetével kapcsolatban lehet tanácsot kérni?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-08-30 13:08 andras.t részére

Az X-Carlink átköthető a Hatosba.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó