2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda MX-5 Kupé 2009.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-09-14 14:58 rm250 részére
Így a távolból csak annyit, hogy a beszívott (nyomott) levegő hőmérsékletének külön szenzora van, ez az IAT. A légtömegmérőnek más a feladata.
Bálint66 | 2010-09-14 12:14 rm250 részére
A P0113 hiba: A beszívott levegő-hőmérsékleti szenzor hibáját takarja. Hibafajtája: A jel nagy
nagyand | 2010-09-14 10:01
Tisztelt Mazda Auto!
Szeretném megkérdezni, hogy 2003-as M6 Dieselbe 136LE milyen a porlasztó csúcsok márkája, ill hogy mennyibe kerül az új ill. az utángyártott.
Továbbá még azt szeretném kérdezni h érdemes-e a jelenlegi (állítólag hibás) porlasztókat javítatni tisztítatni,és ha igen mennyi a várható élettartarlmuk.
Válaszukat elöre is köszönöm.
rm250 | 2010-09-14 09:56
Sziasztok !
M6 2.0 CDH GT 136LE 2003'.A következő segítséget kérném, hátha volt már tapasztalata valakinek hasonlóban:
- motorkontroll lámpa világít, szakszervízben diagnosztizálták a problémát, P0113 hiba, IAT magas bemeneti érték,... .
Kicserélték a légtömegmérőt semmi javulás, kiszűrték, hogy két kábel okozhatja, ami vagy szakadt, vagy letestel.
Átvizsgálták, minden jó,ez sem vezetett eredményre.
A következő lehetőségként a PCM-et említették!?? Az autó teljesítményében semmilyen változást nem érzek és más hibajelenség sem áll fenn.4órán keresztül keresték a problémát és nem jutottak eredményre.
Valakinek lenne ötlete, hogy mi okozhatja a hibát?
AndreW77 | 2010-09-14 09:55 facsavaró részére
Ja, nem is volt jobb annál, mint aug.-i 40fokban Lelléről hazafelé kettesben felaraszolni az oroszlói nagy dombra, majd Mánfától azon imádkozni, hogy a Mecsek lankáin el ne forrjon a víz :):):)...
mazda-auto.hu | 2010-09-14 08:13 facsavaró részére
Így a távolból mindig boldogabbnak tűnhet a múlt, de azért ma biztosan nem szeretnél azzal járni. :-)
facsavaró | 2010-09-13 20:30
Valaki emlékszik még arra, hogy a skoda 120 nak a kuplung házán volt egy nyitható ablakszerű nyílás amin keresztül a kuplung csapágy filc kenőrendszerét olajjal lehetett ellátni?
Boldog idők.
mazda-auto.hu | 2010-09-13 11:42 gulyas_peter részére
Még az sem biztos, hogy a kinyomócsapágy a rossz. Mivel a váltót levenni időigényes művelet, ezért nem kifizetődő, ha legközelebb pl. csak a kuplungtárcsa miatt újra le kellene venni.
Nálunk a váltóolaj literje 3000 Ft. Nem kell belőle 3 liter.
gulyas_peter | 2010-09-13 10:44 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-autó!
Valóban elég lenne csak a kinyomócsapágyat cserélni? Nagy megkönnyebbülés lenne, mert olvastam, hogy kuplung problémánél együtt kell a kinyomócsapágyat a tárcsát és a szerkezetet is cserélni!
Lehet, hogy az olajat is érdemes lecserélni a váltóban? Az milyen árban lenne?
mazda-auto.hu | 2010-09-13 10:13 gulyas_peter részére
Nyilván hallani-érezni kellene, de nagy valószínűséggel kinyomócsapágy. Ennek ára 13694,-Ft, viszont a cseréjéhez le kell venni a sebességváltót.