2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Fecó | 2010-08-11 21:20 Anonymous részére
Ja és még valami.Ez klimával sikerült,és + egy fővel.
Egyébként nem szokásom mellé beszélni,(és nem is fontos a fogyasztás menetközben,de tankolásnál csak kiszámolom).
Egyébként a fútom,mázsa szerint közel 350 kg üresen.Mikor Peti útak voltak ép tegnap a második,vittem-hoztam a szerszámimat,az meg min 180-200kg volt.
Fecó | 2010-08-11 20:46 Anonymous részére
Anonymous Fecót takar.
Anonymous | 2010-08-11 20:39 gulyas_peter részére Hozzászólás szerkesztése
Üdv.
Ez tényleg sok.
Ép akartam írni,k-egyszerű,de Sollag volt a gyorsabb,(én is igy szoktam).
A Mazdákra igen jellemző a bő fogyi.
És ha nem akarsz nullázni,akkor írj.
Én nem ovatoskodom,és nem városi ember lévén,de kis telepűlésen,igen rövid távokat meggek ezzel DPF 143-as díesellel,és igy eszik BC szerint 6.5-6.6,de újra tankolás,és km útán számolva 7-7.2(ebbe volt 2 Pest rakott fútóval,(oda-vissza)pályán és főúton átlagosan 110-120)Néha még 130-140-be is belenyaldosot.
Érdekes a + 400-500 kilót azonnal észre veteteti.De akkor is 6.5-6.6 ír változatlanul.
Igy a fogyira nem panaszkodhatok,és panaszkodok,(ha meg lassúznék,símán túdna 0.5-0.6 dl kevesebbet).
sollag | 2010-08-11 19:52 gulyas_peter részére
Szia!
Az üzemanyagszint-jelző adott értékéhez viszonyítani nem olyan pontos, mintha a tank tele állapotához viszonyítasz.
Ha teletankolod, akkor nullázd a napiszámlálót. Majd a köv tankoláskor tankold tele ismét. A második teletankig tankolt gázolajmennyiséget elosztod az előző teletank óta megtett km-rel.
Persze ez átlagot fog mutatni. Ezért, ha egy meghatározott sebességtartományra vagy kíváncsi, akkor jegyezd meg, hogy jellemzően hol/milyen sebességgel használtad.
Nekem, amikor jellemzően hasonló sebességgel használtam, akkor autópályán 130nál klímával 6,2- vagy pl 150-nél klíma nélkül 6,5 volt. Jellemzően 6,0 átlag jön ki kb 20% város és 80% országút 110es tempónál.
Remélem, nem voltam túl részletes.
Üdv,
S
gulyas_peter | 2010-08-11 18:14
Sziasztok!
Látom itt a fórumban többen a fogyasztást dl pontossággal adjátok meg. Hogyan tudnám lemérni ilyen pontosan, mert én az mikor az E betűnél van az üzemanyagmutató tankolok bele, és majd mikor újra az E-hez ér azzal számolok!
Kicsit sokallom a Mazdánk fogyasztását (2004 Mazda6 2.0 CDTE):
autópályán 135-140km/h 6.9-7l
vegyes 8l
városban 8.5-9
Mi a véleméynetek??
mazda-auto.hu | 2010-08-11 11:04 2005 részére
Tudjuk, hogy az már sokkal olcsóbb, de nem helyettesíthető. 107500+áfa Ft körül van RF7J-s befecskendezőnk.
2005 | 2010-08-10 21:39
Sziasztok mazda auto és mindenki!
azt megtudnátok mondani,hogy a 6-somba rf7j13h50-es befecskendező helyett beszerelhető e az rf8g13h50,és hogy ezzel is tökéletessn műkődik-e?
m6 2000d 89kw dpf 05'
mazda-auto.hu | 2010-08-10 16:18 Vahur részére
A riasztó forgalmazójától kell megtudni, alkalmazható-e ebben a típusban.
Vahur | 2010-08-10 09:47
Üdv. Mazda-Autó
2005-ös évjáratú 120 LE dieselembe can-bus riasztót szeretnék szerelni. Alkalmas az autóm can-bus rendszere 1 ilyen riasztó működtetésére?
Haji | 2010-08-09 20:15 tuttomobili részére
130-nál 8,5-9l / 100km? Nem hatos váltó kell oda, csak harmadikból húzz egy negyediket, majd akassz egy 5-öt. :-)