2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


man200 | 2010-07-23 15:23

Üdvözlöm.
Mazda 6 RF5C motoros automba hűtőfolyadékot csaréltek Castrol Antifreez NF-re.Váltóba Mobilube SHC 75W-90-es olajat töltöttek.Ezt a tipusú fagyállót meddig lehet használni? A váltóba Mobilube-ot 5 ÉV ,vagy 100ezer km-ig lehet használni mint a gyári olajat?

mazda-auto.hu | 2010-07-23 09:44 Boki részére

Az, hogy gyújtásra bezárjon, igen, de hogy sebességjel alapján, az már igen bonyolult. Nem egy egyszerű alkatrészcsere, vagy beépítés lenne. A CAN-BUS jelrendszerű autókban ezek a dolgok már nem mennek egyszerűen a logika alapján.

mazda-auto.hu | 2010-07-23 09:26 kris részére

Mindig a vezérlés felől számoljuk, és ennek a motornak igazából nincs is köze a Fordhoz.

kris | 2010-07-23 09:01

Kedves Mazda-Autó!

Mazda6 dízel, 2003-as évjáratú 2000ccm-es motorjának melyik az 1. hengere? A vezérlés felől, hagyományosan vagy fordítva, mint a Ford motorok? Elnézést a furcsa kérdésért de a "szakember" ellentétesen mondják...

Boki | 2010-07-22 23:31

Tisztelt Mazda-Autó!

2009. évi Mazda6 TE plus felszereltségű autómmal kapcsolatosan szeretnék érdeklődni szeretnék, hogy megoldható-e a központi zár automatikus zárása indulás után, ha igen, akkor milyen módon, kb. milyen áron?

Köszönöm válaszukat!

Üdv: Boki

Ricsi | 2010-07-22 21:43

ma du leszedtem az intercoolert, csak találtam végre egy repedést...:-))
kipucoltam mindent, még a kis lemezkéket is visszahajlítgattam, amíg volt türelmem.:-)
egy 2 komponensű kikeményedő fém gyurmával ragasztottam meg, remélem tartós lesz. Nem erőltettem, hogy a csöveket leszedjem, féltem, hogy letöröm a fülét a csonknak. Alu, szépen összegyógyul:-)

Mindenesetre jóval kisebb a füst, szinte alig van.
Köszi mindenkinek a segítséget!
Ricsi

Fecó | 2010-07-22 18:15 sekrebA részére

Üdv.
Ok,csak írj címet.
Az enyém:hora.f@monornet.hu
Kevésbé értek a géphez.

sekrebA | 2010-07-22 16:24

Kedves FecÓ! Kérlek küldj nekem is egy sorozatot. Előre is köszönöm. üdv sekreb

mazda-auto.hu | 2010-07-22 14:19 Ricsi részére

Ezek gumi O gyűrűk, de régebbi autók esetében önmagában eddig egy esetben sem jelentett megoldást.

Fecó | 2010-07-22 13:00 Ricsi részére

Üdv Ricsi.
Jól érted.
De pontosan már nem emlékszem mien tömítés volt,de papír biztos nem(vissza hívávos csere valamikor,tavaly tavasszal történt).Igy nem akarok hülyeséget mondani,vagy mégis.Probálok kutakodni a fejemben,de nem tudom erre a megfelelő O-gyürű vagy valami teflonos réz volt-e.
Az új gyári coolerhez a tömítés egységcsomagban volt,(és a szervízes srác erre a méretileg/minősigileg erősített tömítésre hejezte a hangsúlyt.De az biztos a vasagabb cső és cooler illesztésénél vol a bibi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó