2025. Október 22. Szerda - Előd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
man200 | 2010-07-23 15:23
Üdvözlöm.
Mazda 6 RF5C motoros automba hűtőfolyadékot csaréltek Castrol Antifreez NF-re.Váltóba Mobilube SHC 75W-90-es olajat töltöttek.Ezt a tipusú fagyállót meddig lehet használni? A váltóba Mobilube-ot 5 ÉV ,vagy 100ezer km-ig lehet használni mint a gyári olajat?
mazda-auto.hu | 2010-07-23 09:44 Boki részére
Az, hogy gyújtásra bezárjon, igen, de hogy sebességjel alapján, az már igen bonyolult. Nem egy egyszerű alkatrészcsere, vagy beépítés lenne. A CAN-BUS jelrendszerű autókban ezek a dolgok már nem mennek egyszerűen a logika alapján.
mazda-auto.hu | 2010-07-23 09:26 kris részére
Mindig a vezérlés felől számoljuk, és ennek a motornak igazából nincs is köze a Fordhoz.
kris | 2010-07-23 09:01
Kedves Mazda-Autó!
Mazda6 dízel, 2003-as évjáratú 2000ccm-es motorjának melyik az 1. hengere? A vezérlés felől, hagyományosan vagy fordítva, mint a Ford motorok? Elnézést a furcsa kérdésért de a "szakember" ellentétesen mondják...
Boki | 2010-07-22 23:31
Tisztelt Mazda-Autó!
2009. évi Mazda6 TE plus felszereltségű autómmal kapcsolatosan szeretnék érdeklődni szeretnék, hogy megoldható-e a központi zár automatikus zárása indulás után, ha igen, akkor milyen módon, kb. milyen áron?
Köszönöm válaszukat!
Üdv: Boki
Ricsi | 2010-07-22 21:43
ma du leszedtem az intercoolert, csak találtam végre egy repedést...:-))
kipucoltam mindent, még a kis lemezkéket is visszahajlítgattam, amíg volt türelmem.:-)
egy 2 komponensű kikeményedő fém gyurmával ragasztottam meg, remélem tartós lesz. Nem erőltettem, hogy a csöveket leszedjem, féltem, hogy letöröm a fülét a csonknak. Alu, szépen összegyógyul:-)
Mindenesetre jóval kisebb a füst, szinte alig van.
Köszi mindenkinek a segítséget!
Ricsi
Fecó | 2010-07-22 18:15 sekrebA részére
Üdv.
Ok,csak írj címet.
Az enyém:hora.f@monornet.hu
Kevésbé értek a géphez.
sekrebA | 2010-07-22 16:24
Kedves FecÓ! Kérlek küldj nekem is egy sorozatot. Előre is köszönöm. üdv sekreb
mazda-auto.hu | 2010-07-22 14:19 Ricsi részére
Ezek gumi O gyűrűk, de régebbi autók esetében önmagában eddig egy esetben sem jelentett megoldást.
Fecó | 2010-07-22 13:00 Ricsi részére
Üdv Ricsi.
Jól érted.
De pontosan már nem emlékszem mien tömítés volt,de papír biztos nem(vissza hívávos csere valamikor,tavaly tavasszal történt).Igy nem akarok hülyeséget mondani,vagy mégis.Probálok kutakodni a fejemben,de nem tudom erre a megfelelő O-gyürű vagy valami teflonos réz volt-e.
Az új gyári coolerhez a tömítés egységcsomagban volt,(és a szervízes srác erre a méretileg/minősigileg erősített tömítésre hejezte a hangsúlyt.De az biztos a vasagabb cső és cooler illesztésénél vol a bibi.