2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
hobo123 | 2010-07-16 13:38
Na, összeraktuk a vákumszivattyút, vissza a helyére és lás csodát csöndbe van.
Pedig az ég világon semmit nem csináltunk vele csak jól kitakaritottuk.
Na erre varrjatok gombot :- ))))
Ja és nagyon szépen köszönöm mindenkinek az eddigi segitségeket!!! :-)
hobo123 | 2010-07-16 10:57 mazda-auto.hu részére
T.Uraim !
Ma reggel szétszedésre került a zögő vákumszivattyúm. A 4 lapát tökéletes állapotban van. Se törés se repedés nem látszik rajtuk. Söt igazán megkopva sincsenek. Ugy látszik hogy a meghajtóegységnél zörögnet ahogy mazda-autó is mondta. De elég nagy lógása van a csapágynak is ami még lehet a zaj forrása. Lehet hogy ki kellene cserélni a csapágyat. Igazából nem értem amit mazda-autó irt hogy a meghajtó egységen mit tudna segiteni egy esztergályos?
mazda-auto.hu | 2010-07-16 10:02 Oszi részére
Igen, fordulatszámtól függően valószínűleg így lett volna.
Oszi | 2010-07-16 00:08 mazda-auto.hu részére
nekem volt vakum :) 1lapat repedt volt 1 meg torott es az zorgot 2000-res fordulat felett ,majd mikor kicsereltuk a lapatokat jokra egy bontottbol akkor a hang megszunt.viszont nem vettem eszre,hogy elment volna a vakum,bar ettol meg lehet,hogy csokkent a teljesitmenye es ha 2-3x megnyomtam volna a fekpedealt akkor mar keves lett volna
Tom68 | 2010-07-15 17:08
Köszönöm a gyors választ a mazda-autonak! Elmondom a szerelőnek a leírtakat. Telefonálgattam közben vákuum szivattyú ügyben. 20-45000Ft körül van a bontottnak az ára.
mazda-auto.hu | 2010-07-15 16:02 Tom68 részére
Általában a vezérműtengely és a vákuum pumpa közötti meghajtó egység zörög. Valójában máshol nem is lehet lógás, különben nincs vákuum. A meghajtó egység megoldása pedig nem igazán teszi lehetővé a javítást. Talán egy esztergályos segítségével.
Tom68 | 2010-07-15 11:50
Köszönöm a hozzászólásokat.
Ma reggel voltam 1 szerelőnél, aki sztetoszkóppal nézte meg. Ő a vákuumszivattyút állapította meg a hiba forrásának. Emiatt hallom menet közben gázadásra a szívóhangot. Kedden kiveszi és megpróbálja megjavítani, ha lehetséges. Szerintetek ezt lehet javítani, volt már példa erre valakinek?
mazda-auto.hu | 2010-07-15 10:28 sollag részére
Természetesen a vákuumszivattyú is lehet a zajforrás. Az új ára valóban 150000Ft felett van.
hobo123 | 2010-07-14 14:12
Köszi a jó hirt :- ((((
Akkor nézek valami bontottat mert az új egy kicsit húzós.
Köszi mégegyszer.
sollag | 2010-07-14 13:57 hobo123 részére
Hello!
Az én esetemben az autó még garis. Kompletten cserélték.Ha ki kellett volna fizetni, akkor kb 150ezer lett volna Szerintem mazda-autó tudna felvilágosítást adni, hogy milyen alternatívák vannak a javításra. Persze, mielőtt nagyobb beruházásba verné magát valaki, tutira meg kell győződni, hogy tényleg ez a hiba, mert egy ilyen hang forrását nagyon nehéz meghatározni biztosan. Részemről is csak egy tipp volt. Pl az enyémnek most is van egy zörgő hangja 1500on , mert légszűrőház hozzáér valamihez ezen a fordulaton. Ez nyilván más, "műanyagosabb", tompább hang.
Üdv,
G