2025. Május 3. Szombat - Tímea
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
Oszi | 2010-07-16 00:08 mazda-auto.hu részére
nekem volt vakum :) 1lapat repedt volt 1 meg torott es az zorgot 2000-res fordulat felett ,majd mikor kicsereltuk a lapatokat jokra egy bontottbol akkor a hang megszunt.viszont nem vettem eszre,hogy elment volna a vakum,bar ettol meg lehet,hogy csokkent a teljesitmenye es ha 2-3x megnyomtam volna a fekpedealt akkor mar keves lett volna
Tom68 | 2010-07-15 17:08
Köszönöm a gyors választ a mazda-autonak! Elmondom a szerelőnek a leírtakat. Telefonálgattam közben vákuum szivattyú ügyben. 20-45000Ft körül van a bontottnak az ára.
mazda-auto.hu | 2010-07-15 16:02 Tom68 részére
Általában a vezérműtengely és a vákuum pumpa közötti meghajtó egység zörög. Valójában máshol nem is lehet lógás, különben nincs vákuum. A meghajtó egység megoldása pedig nem igazán teszi lehetővé a javítást. Talán egy esztergályos segítségével.
Tom68 | 2010-07-15 11:50
Köszönöm a hozzászólásokat.
Ma reggel voltam 1 szerelőnél, aki sztetoszkóppal nézte meg. Ő a vákuumszivattyút állapította meg a hiba forrásának. Emiatt hallom menet közben gázadásra a szívóhangot. Kedden kiveszi és megpróbálja megjavítani, ha lehetséges. Szerintetek ezt lehet javítani, volt már példa erre valakinek?
mazda-auto.hu | 2010-07-15 10:28 sollag részére
Természetesen a vákuumszivattyú is lehet a zajforrás. Az új ára valóban 150000Ft felett van.
hobo123 | 2010-07-14 14:12
Köszi a jó hirt :- ((((
Akkor nézek valami bontottat mert az új egy kicsit húzós.
Köszi mégegyszer.
sollag | 2010-07-14 13:57 hobo123 részére
Hello!
Az én esetemben az autó még garis. Kompletten cserélték.Ha ki kellett volna fizetni, akkor kb 150ezer lett volna Szerintem mazda-autó tudna felvilágosítást adni, hogy milyen alternatívák vannak a javításra. Persze, mielőtt nagyobb beruházásba verné magát valaki, tutira meg kell győződni, hogy tényleg ez a hiba, mert egy ilyen hang forrását nagyon nehéz meghatározni biztosan. Részemről is csak egy tipp volt. Pl az enyémnek most is van egy zörgő hangja 1500on , mert légszűrőház hozzáér valamihez ezen a fordulaton. Ez nyilván más, "műanyagosabb", tompább hang.
Üdv,
G
hobo123 | 2010-07-14 12:33 sollag részére
Köszi a gyors választ !
Sajnos én is erre gyanokodtam. Ezt kompletten cserélni kell vagy ez javitható dolog. Pl. csapágycsere.
Összegekben ez mit jelenthet ?
Köszönettel
sollag | 2010-07-14 11:06 hobo123 részére
Üdv,
Nekem ugyanez a jelenség volt, vákuumszivattyú csere oldotta meg a problémát. A csapágya halt meg. (Kb 1 évig mentem vele így, mire kiderült, hogy mi a baja)
G
hobo123 | 2010-07-14 09:25 Tom68 részére
Nekem ugyan ez a jelenség van mint nálad pontossan 2500-as fordulat felett jelentkezik.Pont ma reggel néztük meg nyitott motorháztetőnél 2500-as fordulat felett borzalmas csörgő hangot hallani (erős csapágyhangnak tűnik, mintha egy csapágygolyó elszabadult volna ). Az akkumulátortól balra hallani a hangot de pontossan nem tudtuk beazonosítani.Az EGR szelepet kizárnám, mert most volt full takaritás végrehajtva rajta és nem is onnan jön a hang. mazda-autó?
Valami ötlet?
Ja az autó 2004 Diesel 2.0