2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2010-07-05 08:40

Mazda-auto: eladtam a 4regi ,a vizsgalaton hibasnak itelt befecskendezomet es orommel hivot vissza az aki megvette,hogy meg soha nem volt ilyen jo az autoja.Enyit a vizsgalatrol :) igaz mar mikor kicsereltettem a 4befecskendezo es nem szunt meg a kopogo hang mar tudtam,hogy foloslegesen csereltem ki, ki.A befecskendezes korrekcio elsore vegig futott neki a regi befecskendezoimmel.

Oszi | 2010-07-05 08:36 kris részére

kiszerelheted es elviheted vizsgalatra,de teljesen felesleges penzkidobas,ha mar az IDS is azt irja ,hogy szar!
tisztitas sem fog segiteni rajta.Nagynyomasu szivattyu nem a befecskendezoben van,hanem a vezerlesben kulon igy annal a szabalyzo szelepet lehetne kulon cserelni,de az nem segit a doglot befecskendezon :) ez nem PD TDI amiben a befecskendezon van a nagynyomasu pumpa :) okos szerelo lehetett aki ezt mondta neked.
ha a nyomasszabalyzo szelep lenne rossz akkor egyik henger sem menne mivel nem lenne meg a kello nyomas a renszerben.

javaslatom gurulj at egy masik szervizbe es ha ok is az 1 hengernel levo befecskendezot hozza ki hibasnak akkor vegyel 1db befecskendezot

gmalits | 2010-07-04 22:58 Fecó részére

köszi

az ablak emelőke megoldódott, de a másik két dologra nem találtam választ egyébként már a ráncfelvarrott és nem diesel, remélhetőleg a mazda_autótol kapok előre is köszi

Fecó | 2010-07-04 14:26 gmalits részére

Üdv Hölgyek Urak.

Ilyen ablak emelő probléma már sokunknál volt/van(esetenben nem "új" hatosná,de az "új" hatost kellően/alaposan nem is ismerem).
Valszeg az elektonika felejtette el a programot.
De ezt könnyen orvosolhatod otthon,a kezelésikönyvben leírtak szerint,újra tanítható.

Az automata ajtó zárra kb 2 hete a Mazda-Autó rövid de pontos választ adott/írt itt.
Ami csak az "új" hatoa F/L változatában van CSAK.
Attól még a tiéd lehet egyhetes,de nem biztos hogy F/L szériás(ha az a 2 díeselt takar,akkor biztos nen ráncos,stb).

kris | 2010-07-04 11:02

Sziasztok. 2003-as Mazda6 Sportkombi dízel autóm van. Olyan problémám van vele, hogy "elfogy" az autó ereje terhelés esetén, megnövekedett az üzemanyagfogyasztás és az olaj is fogy, 2liter/10e km. A hibakód kiolvasás szerint (Mazda szervizben) az 1. henger injektora nem működik. Eddigi megoldás tippek:
1. injektor csere (de mindet kiszerelve ellenőrizni).
2. kiszerelve tisztítani lehet speciális géppel(ultrahangos?) és megoldódik, mert ez általában dugulás miatt van
3. A nagynyomású szelep romlott el (az injektoron) amit ki lehet cserélni
Az olaj fogyasztás lehet az injektor alatti tömítés hibája ?
Szerintetek? Szerinted, kedves Mazda-Autó?
Melyik tipp hibás és mi lehet még a baj?

gmalits | 2010-07-03 21:31

bocs még1 automata ajtó zár létezik hogy nincs ezekbe?

gmalits | 2010-07-03 21:26

Tisztelt Tagok

van egy 1 hetes mazda 6 sport te plus 2.0

2 dolgot furcsállok nincs benne bekapcsolt világítás jelző lámpa ez lehetséges vagy hiba?

távirányítóval csak a bal első ablakot lehet fel le húzni.

köszi a segítséget

mazda-auto.hu | 2010-07-02 08:01 daksz részére

A kerékagy mérete változatlan. Az új Mazda6 esetében 6,5 coll széles felni esetén ET55, 7 coll széles felni esetén ET60 a süllyesztési érték (ET szám). Tehát egy 6,5 coll ET35-ös felni külső pereme 20mm-rel kintebb lesz a gyári 16x6,5 collos felnihez képest. Ha ehhez hozzávesszük, hogy a legtöbb nem gyári 16 collos felni 7 coll széles, akkor már kb. 32,5 mm-rel lesz kintebb a külső perem.

daksz | 2010-07-01 23:39

Köszönöm a választ. Még annyit kérdeznék, hogy a gyári 18" kerekeknek, mi az ET száma? Mert a szóban forgó 16"osoknak ET35. Ez is felrakható? Valamint, az új 6osnak maradt 67,1-es kerékagy mérete? Mert tehermentesítőket e szerint kell akkor megvennem. Köszi mégegyszer.

mazda-auto.hu | 2010-07-01 08:15 daksz részére

A 15-ös első generációs Mazda6 felnit már nem, de 16 collost fel lehet tenni az új GH-s Mazda6 kivitelekre. A felfogatás nem változott, a kerékátmérő viszont nagyobb, így 205/55 helyett, 205/60-as gumiabroncsot kell használni 16 collos átmérő esetén.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó