2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
sys | 2010-06-29 11:22
teszt
N.I. | 2010-06-29 11:14
Hello !
07' diesel ( 143 LE ) M6 nál a következő a tünet :
Főleg csak 3. sebesség fokozatból nehéz kivenni a váltókart ,ha be van kapcsolva a klima még nehezebb. néha csinálja 1. fokozatba is de nem ennyire súlyos.
Ötlete valakinek ?
sys | 2010-06-29 10:08
teszt
Ricsi | 2010-06-28 19:44
Szia mazda-auto!
Olyan lehet, hogy mind a 4 izzitógyertya rossz (M6, 136 LE), de reggel minden gond nélkül indul az autó? Talán 1 fordulattal többet forgat az önindító.
Hibakód nincs jelezve.
Az izzítás lámpa rendesen működik.
Köszi,
Ricsi
mazda-auto.hu | 2010-06-28 08:47 pampallini76 részére
Holnap (Kedden) utánvéttel postázzuk! Köszönjük.
pampallini76 | 2010-06-28 08:42
Üdv mazda-autó!
Küldtem mail-t a javítófestékkel kapcsolatban. Mikorra várható?
Köszönöm
gulyas_peter | 2010-06-25 11:36 mazda-auto.hu részére
T. Mazda-auto!
Gyújtásnál világít is néhány másodpercig, majd elalszik! De ha nem ül senki az anyósülésen akkor nem világít. Ebből gondolom, hogy nincs az ülésban súlyérzékelő, és ezért aktív folyamatosan a légzsák!
Fecó | 2010-06-25 11:11 mazda-auto.hu részére
Kössz Mazda-autó.
Nem szedtem le a kárpitot,(volt egy kis rés az és kárpit találkozánál,a kiépített gyári csati mellett,és oda ellehetett rejteni/rendezni,és befért ez méretileg,cső szerű válztó.Egyébként a dobozon,Caliber CT-3 van írva,1.9 millis TWEETERSET,max 100Watt és 91dB/W/m.
Látom ebből Hifis lessz,biztos ami biztos.
mazda-auto.hu | 2010-06-25 10:59 mazda-auto.hu részére
Ettől függetlenül nem igazán érzékelhető, ha fordítva lesz a mélyközép és a magas fázisa, csak legalább a két magas legyen egyformán bekötve. Az egyes mélyközép és a magas hangszórók helyzete a fejünkhöz képest annyira más, és a hanghullámok hosszúsága is, hogy máég az is elképzelhető, hogy fordítva az igazi. De ezt általában csak igazán audiofilek (fülek) hallják meg.
mazda-auto.hu | 2010-06-25 10:54 Fecó részére
Akkor a kis zsugorfóliás szűrő kondis vezeték szakasz feltétlen maradjon meg a magassugárzó előtt. Ha az ajtókárpit is leszerelésre kerül a beszerelésnél (nem feltétlen), akkor meg lehet nézni a mélyközép hangszóró vezetékeit, hogy melyik a + és a -. A másik trükk (kárpi leszerelés nélkül), amikor a magas még nincs beszerelve (!!!), egy elem pólusait érinteni a két vezetékre, ha jól áll a plusz/minusz, akkor kifele mozdul a membránja a lenti mélysugárzónak. Ezt a rácson zseblámpával bevilágítva lehet ellenőrizni. Az elem csak egy-egy pillanatra legyen érintkeztetve, különben károsodhat a hangszóró. Ez azért működik, mert közös a magas és a mélyközép kábele.