2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2010-06-24 10:58

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy jobb első légzsákot igaz, hogy nem lehet kikapcsolni?
Mazda 6. 2.0 CDTE 2004

gulyas_peter | 2010-06-24 10:51 Atti77 részére

Szia Atti77!

Nekem is hasonló a problémám, az én Mazdámon (2004 2.0 CD TE)csak a bal első ablak automata, rá is van írva a gombra. Nekem a problémám az, hogy autólezáráskor ha le vannak engedve az ablakok, csak a jobb első ablak megy fel, illetve mikor elindulsz és elérsz x sebességet az ajtók lezáródnak és akkor is csak a jobb első ablak megy fel! Erre olyan választ kaptam, hogy valszeg az utólagos kpzár beszerelésekor lett így bekötve!

Atti77 | 2010-06-24 10:07

Sziasztok!

A múlt héten aksit cseréltem (M6 2.0D 121 le.2004.-emen),és észrevettem,hogy a fedélzeti computernél nem írja ki,hogy mennyi km-et mehetek még.Csak négy vonalat mutat.A többi adatot mutatja rendesen.
Érdekelne még,hogy hogy lehet betanítani az ablak emelőket,hogy automatán működjenek.Vagy automatán csak a vezető oldali működik???

DOXA | 2010-06-24 07:12

Tudom, hogy a jelenlegi szabályozással ellentétes amiről írtam, DE csak elméleti síkon vizsgálom a szituációt, és szigorúan elméleti szinten hívtam telefonon a különféle szervizeket, akik gondolom szintén csak hipotetikus síkon ajánlanak megoldásokat
:) doxa

DOXA | 2010-06-24 06:50

Úgy látom ez a téma igen népszerű lesz, talán érdemes lenne kivesézni. A 136 Le-s valóban takarékos, volt szerencsém néhányezer km-t menni vele tempomattal autópályán 130-cal ŐT literrel!!!
Az is chippes volt.

A mostani PRAKTIKERFLITTERES (csak így hívom) minden bizonnyal tudna hasonló adatokat, csak hát jó erőssen befogták a seggét, és állandóan szorulása van! Már agyaltam azon, milyen jeleket kellene generálni az érzékelőknek, hogy a kiégetési fázisokat mint jó amnéziás a feledés homályába burkolja, a következő környezetvédelmi vizsgálatig, amikor is visszakerül a cső helyére a részecskeszűrő! Ajánlanak a neten agymosást a mazdira, de senki nem garantálja a visszállitás lehetőségét és az intaktságot 100 %- ig!!!
Valakinek esetleg tapasztalat vagy teoria?

Fecó | 2010-06-23 22:45 EnergieLaczy részére

Üdv urak.
Szép adat.(elég nehéz lehetett prodúkálni,ennek eléréséhez igen csak lassúzni kell).
Én nem járok sem városban,sem hosszú távokat,(szinte csak helyben,Max 5-10 kilómétert egyszerre).
Az esetemben(F/L 143-as díesel)és tempomatot nem használva,(nem finomkodva)6.4-6.6(igaz chippel).Néhány napja fel kanyagrogtam Pestre,(oda-vissza 95-100 km,ebből kb 9-10km pálya)."Rendesen nyomva"lett neki,de igy is 6.5 volt,(a Bc elég pontos).Ebben csak az-az érdekes,hiában nyomom,vagy finomkodom,akkor is +- 1-2 deci eltérést szokott írni.Saját tapasztalatom szerint,EZ a 143-as,ovattal haladva,max 5.5 tud/tudhat.
De ez a fogyi nekem teljesen jó összeségében,(isten ments hogy 5.5 alat fogyasszon,meg igy legalább megy).

Kisbundi | 2010-06-23 21:35

Nekem 2003as 2.3 benzin 8,9et eszik nyáron klímával csak városban. Pedig nyomom neki rendesen, szóval aki elé beférek azt lehagyom... télen volt 10,5 ha latyakos volt az út. A legkevesebb amit elértem 7,9, de ott tartottam a városi tempót, nem is hajtottam gyorsan. Autópályán viszont nem megy 9 alá. Bár sok köze nincs ennek a diesel fogyasztáshoz, de gondoltam megosztom :D

EnergieLaczy | 2010-06-23 20:03 sollag részére

Hát szerencsére nem olyan városba lakom ahol dugók vannak. Hosszútávon használom /melóhely 73 km/.
M6 2003-as kétlitykós diesel 136LE. Természetesen városban is ötödik fokozatba /öt sebességes/ amikor lehet haladni kényelmesen 50-55 km/h-val. Tempomattal használva ha jól vettem észre max 12 litykóig engedi fel a fogyasztást. Lábbal könnyű elérni a 25-30 litykót is akár.
Nehéz volt megállni hogy ne nyomjam jobban neki. Egy tesztet kibírtam nagynehezen.
Osztrákiai üzemanzag kutak, csak nem akartam reklámozni. A pont helyére illesz be egy "M" betűt. Nekem is 0,1-0,2 szokott lenni az eltérés, télen 0,3 körül volt.
Üdv ÉNRG

DOXA | 2010-06-23 19:29

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! meg ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!
Csak úgy tátom a szám! 4,66, meg 5,8!
Tanksapkáig tankolva ha kilencessel kezdődik a megtehető út, Én már simogatom a műszerfalat!
Nem fogom kikapcsolni a klímát, és nem utazok duetempi wartburg után, hogy spóroljak EGY liter gázolajat! Nekem a 7 azaz HÉT liter az átlag, és pont. 2007' 143le 60000 km. Szerintem sokan ön és közámítás áldozatai. A 110Le-s 626osom fogyasztott 5,5-6 litert, de azon már túltettem magam(sajnos). Bár most voltam a 60 ezres szervizen, és azóta inkább 8 litert eszik! hogy miért? - hát ezt mondjátok + nekem !!!

sollag | 2010-06-23 11:22 EnergieLaczy részére

Üdv!

Ez a 4,66l/100 km elképesztő adat. Eddig akármilyen vérszegényen vezettem, nem sikerült 5,8 alá menni. (Ami szerintem már nem roszz egy másfél tonnás autótól)143 LE F/L diesel-em van.
Mekkora motorod van? Melyik seb fokozatban mész? Mi az "O.V"?
Tempomattal gyorsítva kevesebbet fogyaszt?

Amúgy a compi az utóbbi időben kezd egyre pontosabb lenni (+/- 0,2 liter). Minden tankolásnál nullázok persze.

Köszi,

G

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó