2025. Május 3. Szombat - Tímea

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


keccs | 2010-06-29 14:24

Sziasztok.

Nekem van egy mazda 6 2.0 2004 evjaratu, 5 sebeséges autom. Azt szeretném kérdezni hogy a kuplungja hidegen kozeptartományon(pedalon) fog,de melegen már egészen fent es neha csúszik is. Mitol lehet ez??

N.I. | 2010-06-29 14:11 mazda-auto.hu részére

Köszönöm az infókat .
Igényel valami spéci váltóolajat a gép vagy normál hajtóműolaj ?

mazda-auto.hu | 2010-06-29 14:04 N.I. részére

A váltó elülső felén van egy csavar, azt kicsavarva a furat szintjéig kell lennie hidegen az olajnak.

sys | 2010-06-29 13:28

teszt mazda

N.I. | 2010-06-29 12:57 mazda-auto.hu részére

A váltóolaj szintet hol tudom ellenőrizni egy diesel 6 fokozatu váltonn ?

mazda-auto.hu | 2010-06-29 12:41 N.I. részére

Két dolog valószínűsíthető. 1. Nincs elég olaj aváltóban. 2. A kapcsoló mechanika (valószínűleg a váltón kívül) hiba.
A klíma esetleg a motortér hőmérsékletének emelésével a maradék váltóolaj viszkozitását tovább csökkentheti, illetve a hibás bowdenekre gyakorolhat hatást (???). Kérdéses.

mazda-auto.hu | 2010-06-29 12:37 Ricsi részére

Nem valószínű, hogy előfordulhat, bár nyáron nehezebb észrevenni az izzítási tökéletlenségeket. Egyébként van hibakódja az izzítási rendszernek, mely gyertyahiba esetén észlelhető.

N.I. | 2010-06-29 11:49

Hello !

07' diesel ( 143 LE ) M6 nál a következő a tünet :
Főleg csak 3. sebesség fokozatból nehéz kivenni a váltókart ,ha be van kapcsolva a klima még nehezebb. néha csinálja 1. fokozatba is de nem ennyire súlyos.
Ötlete valakinek ?

N.I. | 2010-06-29 11:48

Hello !

07' diesel ( 143 LE ) M6 nál a következő a tünet :
Főleg csak 3. sebesség fokozatból nehéz kivenni a váltókart ,ha be van kapcsolva a klima még nehezebb. néha csinálja 1. fokozatba is de nem ennyire súlyos.
Ötlete valakinek ?

N.I. | 2010-06-29 11:40

Hello !

07' diesel ( 143 LE ) M6 nál a következő a tünet :
Főleg csak 3. sebesség fokozatból nehéz kivenni a váltókart ,ha be van kapcsolva a klima még nehezebb. néha csinálja 1. fokozatba is de nem ennyire súlyos.
Ötlete valakinek ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó