2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
A Mazda2 következik.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó










keccs | 2010-06-29 15:43
Pfff.Ez nem jó hír. Hol tudnám beszerezni hozzá az alkatreszt?
mazda-auto.hu | 2010-06-29 14:44 keccs részére
Tárcsa, szerkezet.
mazda-auto.hu | 2010-06-29 14:38 N.I. részére
Neves 75w-90 GL-4, vagy GL-5 mehet bele.
keccs | 2010-06-29 14:25
Elfelejtettem hozzáirni hogy diesel.
keccs | 2010-06-29 14:24
Sziasztok.
Nekem van egy mazda 6 2.0 2004 evjaratu, 5 sebeséges autom. Azt szeretném kérdezni hogy a kuplungja hidegen kozeptartományon(pedalon) fog,de melegen már egészen fent es neha csúszik is. Mitol lehet ez??
N.I. | 2010-06-29 14:11 mazda-auto.hu részére
Köszönöm az infókat .
Igényel valami spéci váltóolajat a gép vagy normál hajtóműolaj ?
mazda-auto.hu | 2010-06-29 14:04 N.I. részére
A váltó elülső felén van egy csavar, azt kicsavarva a furat szintjéig kell lennie hidegen az olajnak.
sys | 2010-06-29 13:28
teszt mazda
N.I. | 2010-06-29 12:57 mazda-auto.hu részére
A váltóolaj szintet hol tudom ellenőrizni egy diesel 6 fokozatu váltonn ?
mazda-auto.hu | 2010-06-29 12:41 N.I. részére
Két dolog valószínűsíthető. 1. Nincs elég olaj aváltóban. 2. A kapcsoló mechanika (valószínűleg a váltón kívül) hiba.
A klíma esetleg a motortér hőmérsékletének emelésével a maradék váltóolaj viszkozitását tovább csökkentheti, illetve a hibás bowdenekre gyakorolhat hatást (???). Kérdéses.