2025. Május 3. Szombat - Tímea
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
keccs | 2010-06-29 14:24
Sziasztok.
Nekem van egy mazda 6 2.0 2004 evjaratu, 5 sebeséges autom. Azt szeretném kérdezni hogy a kuplungja hidegen kozeptartományon(pedalon) fog,de melegen már egészen fent es neha csúszik is. Mitol lehet ez??
N.I. | 2010-06-29 14:11 mazda-auto.hu részére
Köszönöm az infókat .
Igényel valami spéci váltóolajat a gép vagy normál hajtóműolaj ?
mazda-auto.hu | 2010-06-29 14:04 N.I. részére
A váltó elülső felén van egy csavar, azt kicsavarva a furat szintjéig kell lennie hidegen az olajnak.
sys | 2010-06-29 13:28
teszt mazda
N.I. | 2010-06-29 12:57 mazda-auto.hu részére
A váltóolaj szintet hol tudom ellenőrizni egy diesel 6 fokozatu váltonn ?
mazda-auto.hu | 2010-06-29 12:41 N.I. részére
Két dolog valószínűsíthető. 1. Nincs elég olaj aváltóban. 2. A kapcsoló mechanika (valószínűleg a váltón kívül) hiba.
A klíma esetleg a motortér hőmérsékletének emelésével a maradék váltóolaj viszkozitását tovább csökkentheti, illetve a hibás bowdenekre gyakorolhat hatást (???). Kérdéses.
mazda-auto.hu | 2010-06-29 12:37 Ricsi részére
Nem valószínű, hogy előfordulhat, bár nyáron nehezebb észrevenni az izzítási tökéletlenségeket. Egyébként van hibakódja az izzítási rendszernek, mely gyertyahiba esetén észlelhető.
N.I. | 2010-06-29 11:49
Hello !
07' diesel ( 143 LE ) M6 nál a következő a tünet :
Főleg csak 3. sebesség fokozatból nehéz kivenni a váltókart ,ha be van kapcsolva a klima még nehezebb. néha csinálja 1. fokozatba is de nem ennyire súlyos.
Ötlete valakinek ?
N.I. | 2010-06-29 11:48
Hello !
07' diesel ( 143 LE ) M6 nál a következő a tünet :
Főleg csak 3. sebesség fokozatból nehéz kivenni a váltókart ,ha be van kapcsolva a klima még nehezebb. néha csinálja 1. fokozatba is de nem ennyire súlyos.
Ötlete valakinek ?
N.I. | 2010-06-29 11:40
Hello !
07' diesel ( 143 LE ) M6 nál a következő a tünet :
Főleg csak 3. sebesség fokozatból nehéz kivenni a váltókart ,ha be van kapcsolva a klima még nehezebb. néha csinálja 1. fokozatba is de nem ennyire súlyos.
Ötlete valakinek ?