2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
hobo123 | 2010-07-14 12:33 sollag részére
Köszi a gyors választ !
Sajnos én is erre gyanokodtam. Ezt kompletten cserélni kell vagy ez javitható dolog. Pl. csapágycsere.
Összegekben ez mit jelenthet ?
Köszönettel
sollag | 2010-07-14 11:06 hobo123 részére
Üdv,
Nekem ugyanez a jelenség volt, vákuumszivattyú csere oldotta meg a problémát. A csapágya halt meg. (Kb 1 évig mentem vele így, mire kiderült, hogy mi a baja)
G
hobo123 | 2010-07-14 09:25 Tom68 részére
Nekem ugyan ez a jelenség van mint nálad pontossan 2500-as fordulat felett jelentkezik.Pont ma reggel néztük meg nyitott motorháztetőnél 2500-as fordulat felett borzalmas csörgő hangot hallani (erős csapágyhangnak tűnik, mintha egy csapágygolyó elszabadult volna ). Az akkumulátortól balra hallani a hangot de pontossan nem tudtuk beazonosítani.Az EGR szelepet kizárnám, mert most volt full takaritás végrehajtva rajta és nem is onnan jön a hang. mazda-autó?
Valami ötlet?
Ja az autó 2004 Diesel 2.0
mazda-auto.hu | 2010-07-13 11:05 dpf_killer részére
Legutóbb minden görgőt, patront, szíjat cserélve egy ilyen szerviz esetében 140000Ft körül volt a végösszeg.
mazda-auto.hu | 2010-07-13 11:03 Tom68 részére
Sok minden lehet, de így első körben az EGR szelep túlzott kokszosodására gondolnék.
Oszi | 2010-07-13 00:30 dpf_killer részére
feszito es vezeto gorgo csereje nem kotelezo,de allapotfuggo es javasolt :)
a patron is alapotfuggo,de nem szokat kibirni a kovetkezo 120eKm-t :)
dpf_killer | 2010-07-12 21:39
Tisztelt Mazda-Auto! 06-s M6 143Le Diesel lassan eléri a 240E km-s futásteljesítményt, kértem árajénlatot egy közeli márkaszervízben 270E ft szerepel az ajánlat végén. Gondolom ez nagyjából reális !? Illetve még egy érdekesség : azt mondták: lehet nem lesz ennyi mert nem kell mindent cserélni !? CSak akkor látják ha szétszedik ? Ez így elfogadható ? Gondolom azért a vezérműszíj és a feszítőgörgők cseréje nem képezi alku tárgyát ?!! Köszönet!
Tom68 | 2010-07-12 19:44
Tisztelt Mazda-autó!
Nem rég vásásrolt Mazda6 2006-os dieselem van. Menetközben gázadásra sziszegő hangot hallok és 2500 fordulatnál megjelenik kellemetlen csörgős zaj. Szeretném kérdezni milyen irányba induljak. Mondták már, hogy befecskendező,vákumpumpa stb. probléma. Előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-07-12 13:26 kris részére
A nagynyomású üzemanyag pumpán van egy szelep, mely cserélhető, bár a Mazda gyárilag nem támogatja ezt a lehetőséget. Az alkatrész ára 37000,-Ft.
kris | 2010-07-12 12:25
Kedves Mazda-Autó, köszönöm a választ, bár én nem írtam hogy a nyomásszabályozó szelep a porlasztón lenne, a porlasztóban belül van egy szelep, ami nagy nyomáson dolgozik és erre a szelepre a Mazda nem hoz külön cikkszámot viszont állítólag lehethozzá kapni külön is, és általában ez szokott tönkre menni a porlasztóban. Költségkímélő lenne csak a szelepet cserélni, de ez érdekelne, hogy lehet-e külön cserélni?