2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hobo123 | 2010-07-14 12:33 sollag részére

Köszi a gyors választ !

Sajnos én is erre gyanokodtam. Ezt kompletten cserélni kell vagy ez javitható dolog. Pl. csapágycsere.
Összegekben ez mit jelenthet ?
Köszönettel

sollag | 2010-07-14 11:06 hobo123 részére

Üdv,

Nekem ugyanez a jelenség volt, vákuumszivattyú csere oldotta meg a problémát. A csapágya halt meg. (Kb 1 évig mentem vele így, mire kiderült, hogy mi a baja)

G

hobo123 | 2010-07-14 09:25 Tom68 részére

Nekem ugyan ez a jelenség van mint nálad pontossan 2500-as fordulat felett jelentkezik.Pont ma reggel néztük meg nyitott motorháztetőnél 2500-as fordulat felett borzalmas csörgő hangot hallani (erős csapágyhangnak tűnik, mintha egy csapágygolyó elszabadult volna ). Az akkumulátortól balra hallani a hangot de pontossan nem tudtuk beazonosítani.Az EGR szelepet kizárnám, mert most volt full takaritás végrehajtva rajta és nem is onnan jön a hang. mazda-autó?
Valami ötlet?
Ja az autó 2004 Diesel 2.0

mazda-auto.hu | 2010-07-13 11:05 dpf_killer részére

Legutóbb minden görgőt, patront, szíjat cserélve egy ilyen szerviz esetében 140000Ft körül volt a végösszeg.

mazda-auto.hu | 2010-07-13 11:03 Tom68 részére

Sok minden lehet, de így első körben az EGR szelep túlzott kokszosodására gondolnék.

Oszi | 2010-07-13 00:30 dpf_killer részére

feszito es vezeto gorgo csereje nem kotelezo,de allapotfuggo es javasolt :)
a patron is alapotfuggo,de nem szokat kibirni a kovetkezo 120eKm-t :)

dpf_killer | 2010-07-12 21:39

Tisztelt Mazda-Auto! 06-s M6 143Le Diesel lassan eléri a 240E km-s futásteljesítményt, kértem árajénlatot egy közeli márkaszervízben 270E ft szerepel az ajánlat végén. Gondolom ez nagyjából reális !? Illetve még egy érdekesség : azt mondták: lehet nem lesz ennyi mert nem kell mindent cserélni !? CSak akkor látják ha szétszedik ? Ez így elfogadható ? Gondolom azért a vezérműszíj és a feszítőgörgők cseréje nem képezi alku tárgyát ?!! Köszönet!

Tom68 | 2010-07-12 19:44

Tisztelt Mazda-autó!
Nem rég vásásrolt Mazda6 2006-os dieselem van. Menetközben gázadásra sziszegő hangot hallok és 2500 fordulatnál megjelenik kellemetlen csörgős zaj. Szeretném kérdezni milyen irányba induljak. Mondták már, hogy befecskendező,vákumpumpa stb. probléma. Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-07-12 13:26 kris részére

A nagynyomású üzemanyag pumpán van egy szelep, mely cserélhető, bár a Mazda gyárilag nem támogatja ezt a lehetőséget. Az alkatrész ára 37000,-Ft.

kris | 2010-07-12 12:25

Kedves Mazda-Autó, köszönöm a választ, bár én nem írtam hogy a nyomásszabályozó szelep a porlasztón lenne, a porlasztóban belül van egy szelep, ami nagy nyomáson dolgozik és erre a szelepre a Mazda nem hoz külön cikkszámot viszont állítólag lehethozzá kapni külön is, és általában ez szokott tönkre menni a porlasztóban. Költségkímélő lenne csak a szelepet cserélni, de ez érdekelne, hogy lehet-e külön cserélni?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó