2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


EnergieLaczy | 2010-06-22 20:32

Sziasztok!

Kicseréltem tegnap elött az EGR szelepet. Megszünt a csörgő hang a motor felöl finom gyorsításnál kb. 1500-1900-as fordulaton. (: Szerencsére sikerült hozzájutni nagyon akciós áron zsír új gyári szelephez. (: Elvoltam a cserével egy darabig, de megérte. Kicsit kormos volt a cső belső része, hát nem tudom mennyire tesz jót a mocinak a korom visszakeringtetése. Remélem ez a szelep tovább kibírja mint 113.000 km. Egy picivel /mutató vastagságnyit/ mintha kisebb lenne az alapjárat az új szeleppel.
Másik adat: 55,56 litykó diesel /O.V/ üzemanyaggal 1200,9 km és 4,66 lityi/100 km átlagfogyiban (: . Computer pontos volt ami a fogyasztást illeti. Persze tempomattal gyórsítás, max 90-100-as tempó.

Nefeledjétek, hétvégén MazdaTali!

Üdv ÉNRG

Fecó | 2010-06-22 16:49 gulyas_peter részére

Mint említettem,az én F/L hatosomnál is többször volt ilyen probléma,és CSAK a vezető oldali ablak tette időnként,(a többi mind ment kapcsolóval a kasztnin belül,kintről és kulcsról, CSAK az anyós ablak meg a két hátsó).Ez legegyszerübben és otthon orvosolható.Akkusarú le és fel,(csak vigyázz ha már kódolvan a réádiód,hogy meg van-e a kód)és uttána a kezelésíkönnyvben leírtak lapján,tanítsd/programozd újra,(az elekctronika valamiért a megfelelő programot elfelejti)Kb 2-3 hónapja az enyém,tünet mentes.Vagy a másik alternatíva az ,amit sollag írt,(ajtón a panel csere). Egész röviden ennyi,(meg szerintem nem csak én értem).
Hajrá.

mazda-auto.hu | 2010-06-22 16:28 gulyas_peter részére

Ha minden igaz, egy első generációs Mazda6-ról beszélünk. Ebben az esetben nem gyári rendszer az ajtók bezárása és az ablakok felhúzása. Tehát elsősorban az utólag beszerelt riasztóban és az ablak felhúzó modulokban kell keresni a hibát.

gulyas_peter | 2010-06-22 15:14

Minden ablak működik a vezető oldali konzolról, és a saját ajtajáról is. Viszont csak a bal első ablak automata, és csak a jobb oldali húzódik fel. Elég furi!

sollag | 2010-06-22 15:11 gulyas_peter részére

Nem tudom, hogy programozással megoldható-e. Plusz info lehet, hogy amíg nem műküdött az automata funkció, annál az ablaknál a kulccsal való felhúzás sem működött. (Csak engem húzott fel:))

Fecó | 2010-06-22 15:11 mazda-auto.hu részére

Kössz Mazda-autó,sollag.

Fecó | 2010-06-22 15:09 mazda-auto.hu részére

Kössz Mazda-autó,sollag.

sollag | 2010-06-22 15:09 gulyas_peter részére

Nem tudom, hogy programozással megoldható-e. Plusz info lehet, hogy amíg nem műküdött az automata funkció, annál az ablaknál a kulccsal való felhúzás sem működött. (Csak engem húzott fel:))

sollag | 2010-06-22 15:07 gulyas_peter részére

Nem tudom, hogy programozással megoldható-e. Plusz info lehet, hogy amíg nem műküdött az automata funkció, annál az ablaknál a kulccsal való felhúzás sem működött. (Csak engem húzott fel:))

mazda-auto.hu | 2010-06-22 14:59 gulyas_peter részére

A vezetőoldali ajtó konzoljáról működik a többi ablak?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó