2025. Június 20. Péntek - Rafael
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
EnergieLaczy | 2010-06-22 20:32
Sziasztok!
Kicseréltem tegnap elött az EGR szelepet. Megszünt a csörgő hang a motor felöl finom gyorsításnál kb. 1500-1900-as fordulaton. (: Szerencsére sikerült hozzájutni nagyon akciós áron zsír új gyári szelephez. (: Elvoltam a cserével egy darabig, de megérte. Kicsit kormos volt a cső belső része, hát nem tudom mennyire tesz jót a mocinak a korom visszakeringtetése. Remélem ez a szelep tovább kibírja mint 113.000 km. Egy picivel /mutató vastagságnyit/ mintha kisebb lenne az alapjárat az új szeleppel.
Másik adat: 55,56 litykó diesel /O.V/ üzemanyaggal 1200,9 km és 4,66 lityi/100 km átlagfogyiban (: . Computer pontos volt ami a fogyasztást illeti. Persze tempomattal gyórsítás, max 90-100-as tempó.
Nefeledjétek, hétvégén MazdaTali!
Üdv ÉNRG
Fecó | 2010-06-22 16:49 gulyas_peter részére
Mint említettem,az én F/L hatosomnál is többször volt ilyen probléma,és CSAK a vezető oldali ablak tette időnként,(a többi mind ment kapcsolóval a kasztnin belül,kintről és kulcsról, CSAK az anyós ablak meg a két hátsó).Ez legegyszerübben és otthon orvosolható.Akkusarú le és fel,(csak vigyázz ha már kódolvan a réádiód,hogy meg van-e a kód)és uttána a kezelésíkönnyvben leírtak lapján,tanítsd/programozd újra,(az elekctronika valamiért a megfelelő programot elfelejti)Kb 2-3 hónapja az enyém,tünet mentes.Vagy a másik alternatíva az ,amit sollag írt,(ajtón a panel csere). Egész röviden ennyi,(meg szerintem nem csak én értem).
Hajrá.
mazda-auto.hu | 2010-06-22 16:28 gulyas_peter részére
Ha minden igaz, egy első generációs Mazda6-ról beszélünk. Ebben az esetben nem gyári rendszer az ajtók bezárása és az ablakok felhúzása. Tehát elsősorban az utólag beszerelt riasztóban és az ablak felhúzó modulokban kell keresni a hibát.
gulyas_peter | 2010-06-22 15:14
Minden ablak működik a vezető oldali konzolról, és a saját ajtajáról is. Viszont csak a bal első ablak automata, és csak a jobb oldali húzódik fel. Elég furi!
sollag | 2010-06-22 15:11 gulyas_peter részére
Nem tudom, hogy programozással megoldható-e. Plusz info lehet, hogy amíg nem műküdött az automata funkció, annál az ablaknál a kulccsal való felhúzás sem működött. (Csak engem húzott fel:))
Fecó | 2010-06-22 15:11 mazda-auto.hu részére
Kössz Mazda-autó,sollag.
Fecó | 2010-06-22 15:09 mazda-auto.hu részére
Kössz Mazda-autó,sollag.
sollag | 2010-06-22 15:09 gulyas_peter részére
Nem tudom, hogy programozással megoldható-e. Plusz info lehet, hogy amíg nem műküdött az automata funkció, annál az ablaknál a kulccsal való felhúzás sem működött. (Csak engem húzott fel:))
sollag | 2010-06-22 15:07 gulyas_peter részére
Nem tudom, hogy programozással megoldható-e. Plusz info lehet, hogy amíg nem műküdött az automata funkció, annál az ablaknál a kulccsal való felhúzás sem működött. (Csak engem húzott fel:))
mazda-auto.hu | 2010-06-22 14:59 gulyas_peter részére
A vezetőoldali ajtó konzoljáról működik a többi ablak?