2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
Ricsi | 2010-06-15 14:24 mazda-auto.hu részére
köszi a választ mazda-auto!
a TCS/DSC lámpa összefüggésben lehet a motorhiba jelző lámpával? vagy az egy másik problémát jelenthet? :-(
köszi,
Ricsi
mazda-auto.hu | 2010-06-15 13:09 Nagyi86 részére
Az elektronika a "vákumcső" nyitását. szabályozza. Mint egy két válasszal korábban írtam, a gázvisszavezetés a környezetvédelem miatt van. A magas hőmérsékleten keletkező nitrogén oxidok mennyiségét csökkenti az oxigénben szegény kipufogógázok égéslassító hatásával. Nekem úgy tanították, jusson eszünkbe a babakocsit toló anyuka, amikor EGR kiktatás kerül szóba. A gyermek gyakran éppen a kipufogó magasságában ül. Egyébként a motor viselkedése érezhetően valójában nem változik, hiszen az EGR csak 50-60C vízhőmérséklet felett, illetve részterhelésen dolgozhat.
mazda-auto.hu | 2010-06-15 13:01 Ricsi részére
A TSC és DSC rendszerek összefüggnek, sőt, kerék forgási sebesség érzékelő szintjén az ABS is. Kerékszenzor hiba esetén az ABS sem tud szabályozni.
A MAZDA diagnosztikai rendszer pontos információt ad.
Nagyi86 | 2010-06-15 12:42
Jah és az EGR szelepen nincs semmi elektronika csak egy vákumcső!
Nagyi86 | 2010-06-15 12:40
Sziasztok!
Az a kérdésem ha levakítom az EGR szelepnél a vákum csövet akkor az autónak lesz valami baja?(mazda 6 2003-as 2000d,120le)
Esetlegen valami fogyasztásnövekedés vagy erővesztés?
Mert eddig akiket kérdeztem mindenki azt mondta,hogy nyugodtan vakítsam le!
Vagy ti mint mondtok?
Ricsi | 2010-06-14 19:59
Szia mazda-auto!
m6 2.0 CD, tegnap egyszerre villant fel a TCS/DSC és a motorhibajelző lámpám. Azóta is így maradt.
A 2 lámpának lehet köze egymáshoz? Arra gondolok, hogy "csak" vmelyik ABS jeladó elkoszolódott és a hibakód miatt gyulladt fel a motorhiba jelző lámpa. Vagy ekkor az ABS lámpának kell csak kigyulladnia?
Kódolvasó pontos infót adhat mi a gond?
Köszi,
Ricsi
mazda-auto.hu | 2010-06-14 08:27 EnergieLaczy részére
Motorhibát nem okoz, hiszen az elégetett gázok egy részének visszavezetése az égési hőmérséklet csökkentését szolgálja, hogy a kipufogógázban csökkenjen a magas hőmérsékleten képződő nagyon káros nitrogén-oxidok mennyisége. A kipufogógáz visszavezetés egyébként erősebb gyorsításnál nem működik (EGR zárva), hiszen ilyenkor nem lassíthatja az égést a rendszer.
mazda-auto.hu | 2010-06-14 08:22 Den részére
Biztosan több (akár jóval több), mint fél nap (4 óra), hiszen láncos a motor.
EnergieLaczy | 2010-06-11 20:18
Hát úgy néz ki engem is utolért az EGR szelep csörgése. ):
kb.1500-1900-as fordulat között csörög valami. Visszábbolvastam és ezek szerint sanszos hogy az EGR szelep. Azt is olvastam hogy komolyabb motorhibát nem okoz ha így használom még egy darabig. Gondolom az új ára elég horribilis. Az is érdekes hogy csak finom gyorsításnál tapasztalható, ha már kicsit jobban nyomva gyorsítok, akkor nem hallható. Most 114500 km van a járgányba, nagyszervízig valószínű így marad. Már csak az a kérdés, hogy újat, vagy használtat szerezzek be.
Üdv ÉNRG
Den | 2010-06-11 12:48
Sziasztok!Szakértők válaszát várnám arra a kérdésre, hogy hány munkaóra egy 1.8-as mazda 6-on szelepszár szimeringet (16 db)cserélni, úgy hogy a hengerfejet nem veszi le az ember.Persze úgy értem, hogy normális tempóban, nem lomolva, meg uzsonnázva közben.