2025. Június 20. Péntek - Rafael
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
benko13 | 2010-06-10 18:11
Mazda 6 első szélvédőre létezik hővédő folia, amivel a 75 %-os áteresztő képesség még teljesíthető? A gyári szélvédő fényáteresztő képessége milyen értékű?
Köszönöm
nyasi2 | 2010-06-10 17:32
sziasztok mazda 6 2003 év 2000 diesel olyan hibajelenségem volt hogy menet közben mentem autópályán nem vészes kb 120 km/h kb 5 percig utána pályárol lejőve beesett a kuplungom teljesen és semilyen sebességet nem vett megálltam az ut szélén leállitottam a kocsit és kézzel vizzahutam a kuplungot és az visszaugrott a helyére beinditás után ujra müködött minden és a kocsi is megy ugy mint elötte bár néha a hiba óta megint furcsának érzem a kuplungot de még nem jött elő ujjra a jelenség tuti hogy szervizes lessz abban kéne a segitségetek hogy mi okozta ezt a jelenséget vagy mi lehet a gond hogy a szerviznél az anyagiakra ugy készüljek elöre is köszi mindenkinek
Nagyi86 | 2010-06-10 17:12
Kérdésem lenne hozzátok!
Ha kiveszem a porlasztókat(Mazda 6 "2003"-as 2000diesel )elviszem megnézetni és utána visszateszem őket akkor be fogja dobni hibaként és el kell vigyem egy számítógépes frissítésre vagy sem?
Vagy ha nem teszem rá a gyújtást akkor nem csinál semmit csak majd légtelenítenem kell?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!
Köszönettel:Nagyi
Nagyi86 | 2010-06-10 17:09
Kérdésem lenne hozzátok!
Ha kiveszem a porlasztókat(Mazda 6 "2003"-as 2000diesel )és elviszem megnézetni utána be fogja dobni hibaként és el kell vigyem egy számítógépes frissítésre?
Vagy ha nem teszem rá a gyújtást akkor nem csinál semmit csak majd légtelenítenem kell?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!
Köszönettel:Nagyi
Haji | 2010-06-10 14:12 Haji részére
Álló helyzetről beszéltem.
Haji | 2010-06-10 14:11 mazda-auto.hu részére
Mármint melyik? A befúvás megy folyamatosan. A külső is megy. Úgy emlékszem, hogy amikor nem ad hideget, akkor folyamatosan (ebben azért nem vagyok biztos), amikor ad, akkor rendesen ki-be kapcsolgat, ahogy kell.
mazda-auto.hu | 2010-06-10 14:04 Haji részére
...és a ventillátor mindig fújja a levegőt?
mazda-auto.hu | 2010-06-10 14:03 CHRISZ részére
Motorolaj, szűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, dízelnél még üzemanyag szűrő. 4 évesen hűtőfolyadék, 5 évesen váltóolaj, 2 évente fékfolyadék ellenőrzés, MES. Az árak nem feltétlenül egyeznek a szervizekben, így csak a sajátot tudnám írni.
CHRISZ | 2010-06-10 13:05
Hello !
Tudja valaki mit cserélmek egy M6 -on 60.000 szervíznél ?
ja és kb. mennyibe kerülhet ?
Haji | 2010-06-10 10:55
A klímámmal kapcsolatban megint kiderült valami. 1. A pollenszűrő nélkül is fennállt a hiba.
2. Így inkább a gáz nyomására gyanakodtam. Sajnos nem az. Tegnap voltam egy autóklímásnál. Elmondtam, hogy hol hűt, hol nem. Mondta, índítsam be. Orvosi ló esete, azonnal köpte magából a hideg levegőt. Mért egy hőmérsékletet, 8 fokos levegőtt nyomott. Álló helyzetben, kb. 1 perc alatt. Azt mondta, hogy nem nyúlna hozzá, mert ha gáz-probléma lenne, akkor nem tudna ennyire hűteni. Menjek márkaszervizbe, mert szerinte elektronikai gond.
Abból a szempontból igaza lehet, hogy nem a hűtés intenzitásával van a gond, hanem a meglétével.
Amit nem értek, hogy tegnap 3 indításból 1x 1-2km után hideget fújt, 1x azonnal, 1x pedig elindultam, meleg, kikapcs-bekapcs és jött a hideg. Ma reggel megint semmit sem csinált.
Nem lehet valami relé, kapcsoló, érzékelő, vagy ilyesmi? Most már kezdek félni, hogy a vége drága lesz.