2025. Október 21. Kedd - Orsolya
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
A Mazda2 következik.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Den | 2010-06-11 12:48
Sziasztok!Szakértők válaszát várnám arra a kérdésre, hogy hány munkaóra egy 1.8-as mazda 6-on szelepszár szimeringet (16 db)cserélni, úgy hogy a hengerfejet nem veszi le az ember.Persze úgy értem, hogy normális tempóban, nem lomolva, meg uzsonnázva közben.
mazda-auto.hu | 2010-06-11 11:39 instal részére
Mivel több száz ugyanilyen autó normálisan működik országunkban, így elsősorban egyedileg kell az esetet, így az autót és az üzemeltetési körülményeket vizsgálni. Ez pedig elsődlegesen az autót fizikailag javító szerviz feladata.
instal | 2010-06-11 10:14 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a precíz tájékoztatást a motor működését illetően, csak az a baj, hogy mi itt élünk, itt tudunk üzemanyagot venni, s abba az autóba töltjük azt, amit itt vettünk, s várhatóan itt is szeretnénk használni. Ha a Mazda nem képes olyan autót importálni amely Magyarországon is biztonsággal használható, akkor le kellene mondani azon típusokról. Ami az előéletet illeti, DFP lámpa villogással a garanciális időben is vagy 6-szor jártam az ország különböző szervizeiben...... Az autóban most 110 ezer kilóméter van, s most is egy szervízben ülök (egy hete hagytam itt 250 ezret) mert most ciripel a motor amikor hideg. Ez a probléma is már másodszor-harmadszor fordul elő. De gondolom a megoldást mindenre, vegyünk autót millióért, de csak Ausztriában tankoljunk....... bár van másik megoldás is, s gondolom tőlünk nyugatra a szavatossági problémák elbírálása is jobban működik, mint a benzinjük/gázolajjuk.
Nagyi86 | 2010-06-11 09:09 mazda-auto.hu részére
Oké nagyon szépen köszönöm!
Üdv:Nagyi
mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:35 várati részére
Igen, aki bevállalja, az X szint esetleges hamarabbi elérése miatti koraibb olajcsere lehetőségét, annak mindenképpen ezt javaslom. Nyilván az üzemeltetési körülményektől is függ ennek esélye, illetve az olajcserék intervallumától.
Egyelőre nem tudok különbséget tenni az "alacsony hamus" DPF motorolajok között, de később is nehéz lesz, hiszen itt nagyon különbözőek a minták a gázolajtartalom változása miatt. Nálunk egyébként 2000+Áfa literje.
hobo123 | 2010-06-11 08:30
Kedves Mazda-Autó !
Van egy 2004-es diesel Mazda 6-osom és szeretném kitisztitani az EGR szelepet mert néha már bejelez és fura hangokat is ad. Tegnap már próbáltam leszedni de a nagy vastag csőtöl ami a EGR hütőböl jön nem lehet leszedni. Kérem hogy segitsen hogy mégis hogyan tovább.
Köszönöm előre is.
mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:25 benko13 részére
Amit én ismerek legnagyobb fényáteresztő képességő hővédő fóliát, az is "csak" 69%-át engedi át a fénynek és 89%-osan blokkolja a meleget, 99%-ban az UV sugárzást.
A gyári szélvédővel kapcsolatban ilyen adattal még nem találkoztam.
mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:15 nyasi2 részére
Valószínűleg a kiemelő hidraulika rendszer valamelyik eleme nincs rendben, ebből is a váltó vagy a pedál felőli munkahenger. Persze akár a szerkezet elemeiben is lehet a hiba.
mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:08 Nagyi86 részére
Amennyiben kiszereléskor nem volt gyújtás a rendszeren, akkor elvileg nem lesz hibakód. Persze visszaszerelés után a csendesebb működéshez kellene a Mazda diagnosztikás "tanítás", de tény, hogy enélkül is működik.
várati | 2010-06-10 18:31 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a korrekt és részletes tájékoztatást,szerintem ez a téma többünket is érdekelt.
Tehát ha jót akar az autójának az ember azt javaslod töltse föl legalább nívóközépig,esetleg valamivel a max.jelölés alá és időnként ne legyen rest ellenőrizni a szintet?
Én 10-12e km-nél úgy is lecserélem az olajat.
Ezek szerint a többi DPF olaj is ásványi eredetű,ergo nem feltétlen jobb mint a Dexelia,vagy tapasztalat alapján tudsz ajánlani mást?
Köszönettel Attila