2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-07-16 08:37 Csaba részére
Természetesen első körben ellenőrizni kell a klímagáz mennyiséégét, nyomását.
mazda-auto.hu | 2008-07-16 08:35 Oszi részére
A használt szivattyúk hajtótengelyénél is lehet rossz a ház.
Csaba | 2008-07-15 20:34
Sziasztok!
Ha már bejelentkeztem én is kérdezek egyet. Mitől lehet az, hogy az utóbbi hetekben a klíma néha 1-2 perc után nyomja a hideg levegőt, néha meg autózok 10 km-t és még sehol semmi. Ja és persze azonos körülmények között, munkából haza, országúton, meg 35 fok melegben. Lehet, hogy nincs benne elég gáz. Úgy veszem észre, hogy kezd egyre rosszabb lenni. Köszi előre is a választ. Csaba
Csaba | 2008-07-15 20:27
Szia Koklar!
Nem tudom megoldódott-e az ajtó bezáródás időközben. Ahogy írták le kell rángatni a burkolatot, ez nem egyszerű úgy, hogy egyben maradjon, aztán kivenni az üveget, majd valami alkalmas szerszámmal addig ütögetnia a zárszerkezetet, amíg ki nem nyílik. Legalábbis az enyémben csak ez segített a zárban egy kis rugó volt eltörve. Aztán irány a bontó, mert rugó nincs, az új alkatrész meg 50K körül van, ha jól emlékszem.
Csaba
Oszi | 2008-07-15 15:59 mazda-auto.hu részére
akkor valoszinusitheto,hogy az uj szivattyu sem oldja meg a hangot?
mazda-auto.hu | 2008-07-15 15:55 Oszi részére
Valahol a szivattyú hajtásánál van a gond.
Oszi | 2008-07-15 15:22 mazda-auto.hu részére
A lapatoknal lenne megkova a szivattyu?ez gondolom akkor meg a mukodest nem befolyasolja viszont furcsa,hogy a bontottban is ugyan az a hang van.
kedden berakjak a masodik bontotatt aztan kiderul.
viszont van ott az a kozdarabb ,az nemm lehet,hogy az van megkova es az zorog?(vakuszivattyu tengelyet koti ossze a motorral illetve azon adja at a hajtast a motor a szivattyunak.)
mazda-auto.hu | 2008-07-15 14:36 Oszi részére
Minden valószínűség szerint és az eddigi tapasztalataink alapján kopott a vákumszivattyú.
mazda-auto.hu | 2008-07-15 14:34 Oszi részére
Minden valószínűség és az eddigi tapasztalataink alapján szerint kopott a vákumszivattyú.
mazda-auto.hu | 2008-07-15 14:31 dana részére
Az eddigi tapasztalatok alapján ilyen futásteljesítmények esetén még a 30-as melegoldali jelzésű motorolaok a megfelelőek, azok közül is leginkább a 0w-30, vagy esetleg egy 5w-30 indexű motorolaj, amely lehetőleg API SL vagy SM besorolású legyen.