2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Andron | 2008-07-25 15:35
Sziasztok! Hála Istennek régen nem volt baj az autóval, ezért egy időre nem is írtam ide.... Ámde új problémáim akadtak..... Elsősorban Oszihoz, és a mazda-auto teamnek szól a kérdés. Szóval elfáradt a kuplungom és szétszedtük. Szokásos tünetek... gázadásra felpörög a motor, stb. Viszont, azt nem tudtam, hogy ilyenkor a lendkerék is tönkremegy és , amikor meg akartam rendelni a Bárdinál a cuccokat, kiderült , hogy a lendkerék ára 300e Ft..... Bontva már 170e Ft-ért is hozzájuthatunk "mindössze". Kérdésem az lenne, hogy mennyire veszélyes visszatenni a régi lendkereket(eléggé billeg), ha az új kuplungszerkezetet, a tárcsát, és a kinyomócsapágyet beletesszük. Nincs most plusz 200e Ft-om kicserélni, de az autó már darabokban van és össze kellene rakni. Milyen tüneteket okozhat a nem megfelelő lendkerék? Mert amikor már rossz volt a kuplung, jött alulról egy kotyogó hang bizonyos fordulatszámnál.... Lehet ez a lendkerék? Előre is köszi a választ srácok!
Oszi | 2008-07-24 12:39 zoli 691 részére
1,8-as benzines NEM SZIJAS hanem lancos es ha jol tudom a hivatalos csere intevallum 5ev vagy 240000km.
zoli 691 | 2008-07-23 20:37
Helló,van egy 2002 es évjáratú 1.8 as benzines mazda6 om és nem tudom hány km után kell vezérműszíjat cserélni és mennyiből jön ki?
Gume | 2008-07-21 14:13
Hali! Bocsi, ez nem spam akart lenni, de megnyomtam és vártam perceket, aztán mégegyszer.. Erre most fél 20 perc után látom, hogy többször is megjelent. (Azért itt látok némi programozói hiábt is...) Bocsi!
Gume | 2008-07-21 13:50
Hello!
Már a másik topikban is kérdeztem, de az úgy tűnik, hogy halott. Szóval van az akksi problémám és kérdezném még a vele esetleg összefüggő dolgokat.
Aksi probléma: Régi aksi úgy tűnik, hogy meghalt, legalábis üresen is dobja a feszültséget. Az új aksinál rámértek az indításra és meglepődve láttak 400 ampereket, sőt 600 is volt. Szerintük rossz az indító. Kérdésem, hogy ez az érték valóban mutatja-e, hogy hiba van, illetve ha tényleg hiba akkor mennyi a javítás?
Aksi halála váratlanul ért, így nem is indult el az autó. Mivel bika kábel nem volt (És utólag kiderült, hogy mindegy is, mert egy normál autós aksi nem indítja) és nem volt idő segítséget hivni (MES sem vette fel) ezért maradt, hogy betolom. Betoltuk, de ettől egy ideig nagyon nagyon büdös lett, pedig szinte azonnal indult.. Kérdésem, hogy mi lehetett a bűz oka? Okoz a betolás valami problémát?
Aztán még egy uccsó: Az aksit csak úgy tudtam cserélni, hogy kiszedtük a régit és 3 napig állt a kocsi akksi nélkül. Gondolom mindent elfelejtett, amit lehetett. Most viszont úgy érzem, mintha hangosabb lenne az autó, főleg 2000 felett hallok olyan hangot, amit úgy emléksem azelőtt nem hallottam. Amikor visszajön a fordulatszám, akkor kicsit mintha öblösebb lenne a torka.. Lehet ilyen? És mintha a fogyasztás is picit ugrott volna felfelé.. Okozhatja ezt az, hogy nem volt benne aksi. (A riasztó vezérelt abalakim azóta nem csukódnak automatán, de gondolom ezt majd beállítom és jó lesz)
Köszi minden segítséget előre is!
Gume | 2008-07-21 13:46
Hello!
Már a másik topikban is kérdeztem, de az úgy tűnik, hogy halott. Szóval van az akksi problémám és kérdezném még a vele esetleg összefüggő dolgokat.
Aksi probléma: Régi aksi úgy tűnik, hogy meghalt, legalábis üresen is dobja a feszültséget. Az új aksinál rámértek az indításra és meglepődve láttak 400 ampereket, sőt 600 is volt. Szerintük rossz az indító. Kérdésem, hogy ez az érték valóban mutatja-e, hogy hiba van, illetve ha tényleg hiba akkor mennyi a javítás?
Aksi halála váratlanul ért, így nem is indult el az autó. Mivel bika kábel nem volt (És utólag kiderült, hogy mindegy is, mert egy normál autós aksi nem indítja) és nem volt idő segítséget hivni (MES sem vette fel) ezért maradt, hogy betolom. Betoltuk, de ettől egy ideig nagyon nagyon büdös lett, pedig szinte azonnal indult.. Kérdésem, hogy mi lehetett a bűz oka? Okoz a betolás valami problémát?
Aztán még egy uccsó: Az aksit csak úgy tudtam cserélni, hogy kiszedtük a régit és 3 napig állt a kocsi akksi nélkül. Gondolom mindent elfelejtett, amit lehetett. Most viszont úgy érzem, mintha hangosabb lenne az autó, főleg 2000 felett hallok olyan hangot, amit úgy emléksem azelőtt nem hallottam. Amikor visszajön a fordulatszám, akkor kicsit mintha öblösebb lenne a torka.. Lehet ilyen? És mintha a fogyasztás is picit ugrott volna felfelé.. Okozhatja ezt az, hogy nem volt benne aksi. (A riasztó vezérelt abalakim azóta nem csukódnak automatán, de gondolom ezt majd beállítom és jó lesz)
Köszi minden segítséget előre is!
Gume | 2008-07-21 13:44
Hello!
Már a másik topikban is kérdeztem, de az úgy tűnik, hogy halott. Szóval van az akksi problémám és kérdezném még a vele esetleg összefüggő dolgokat.
Aksi probléma: Régi aksi úgy tűnik, hogy meghalt, legalábis üresen is dobja a feszültséget. Az új aksinál rámértek az indításra és meglepődve láttak 400 ampereket, sőt 600 is volt. Szerintük rossz az indító. Kérdésem, hogy ez az érték valóban mutatja-e, hogy hiba van, illetve ha tényleg hiba akkor mennyi a javítás?
Aksi halála váratlanul ért, így nem is indult el az autó. Mivel bika kábel nem volt (És utólag kiderült, hogy mindegy is, mert egy normál autós aksi nem indítja) és nem volt idő segítséget hivni (MES sem vette fel) ezért maradt, hogy betolom. Betoltuk, de ettől egy ideig nagyon nagyon büdös lett, pedig szinte azonnal indult.. Kérdésem, hogy mi lehetett a bűz oka? Okoz a betolás valami problémát?
Aztán még egy uccsó: Az aksit csak úgy tudtam cserélni, hogy kiszedtük a régit és 3 napig állt a kocsi akksi nélkül. Gondolom mindent elfelejtett, amit lehetett. Most viszont úgy érzem, mintha hangosabb lenne az autó, főleg 2000 felett hallok olyan hangot, amit úgy emléksem azelőtt nem hallottam. Amikor visszajön a fordulatszám, akkor kicsit mintha öblösebb lenne a torka.. Lehet ilyen? És mintha a fogyasztás is picit ugrott volna felfelé.. Okozhatja ezt az, hogy nem volt benne aksi. (A riasztó vezérelt abalakim azóta nem csukódnak automatán, de gondolom ezt majd beállítom és jó lesz)
Köszi minden segítséget előre is!
Gume | 2008-07-21 13:41
Hello!
Már a másik topikban is kérdeztem, de az úgy tűnik, hogy halott. Szóval van az akksi problémám és kérdezném még a vele esetleg összefüggő dolgokat.
Aksi probléma: Régi aksi úgy tűnik, hogy meghalt, legalábis üresen is dobja a feszültséget. Az új aksinál rámértek az indításra és meglepődve láttak 400 ampereket, sőt 600 is volt. Szerintük rossz az indító. Kérdésem, hogy ez az érték valóban mutatja-e, hogy hiba van, illetve ha tényleg hiba akkor mennyi a javítás?
Aksi halála váratlanul ért, így nem is indult el az autó. Mivel bika kábel nem volt (És utólag kiderült, hogy mindegy is, mert egy normál autós aksi nem indítja) és nem volt idő segítséget hivni (MES sem vette fel) ezért maradt, hogy betolom. Betoltuk, de ettől egy ideig nagyon nagyon büdös lett, pedig szinte azonnal indult.. Kérdésem, hogy mi lehetett a bűz oka? Okoz a betolás valami problémát?
Aztán még egy uccsó: Az aksit csak úgy tudtam cserélni, hogy kiszedtük a régit és 3 napig állt a kocsi akksi nélkül. Gondolom mindent elfelejtett, amit lehetett. Most viszont úgy érzem, mintha hangosabb lenne az autó, főleg 2000 felett hallok olyan hangot, amit úgy emléksem azelőtt nem hallottam. Amikor visszajön a fordulatszám, akkor kicsit mintha öblösebb lenne a torka.. Lehet ilyen? És mintha a fogyasztás is picit ugrott volna felfelé.. Okozhatja ezt az, hogy nem volt benne aksi. (A riasztó vezérelt abalakim azóta nem csukódnak automatán, de gondolom ezt majd beállítom és jó lesz)
Köszi minden segítséget előre is!
Oszi | 2008-07-21 13:27
Na,ma szetszedtuk az eredeti vakumszivattyumat es nagyon meglepodtunk 2 dolog miatt is.
1.: Miert nem lehet rendelni lapatott hozza???
2.:a 4db lapatbol 2db darabokba tort.
http://kepfeltoltes.hu/view/080721/200807211312_009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080721/200807211313_010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
valoszinuleg ez volt a hang forrasa.
a kovetkezo bontott darabot szetszedtuk es abban egyben vannak a lapatok,holnap majd kiderul,hogy ezen kivul mas is lehet e meg a hang forrasa.
dx4413 | 2008-07-21 12:48
Üdvözlök mindenkit!
Segitséget kérnék, egy 2007.10. havi 5 ajtós 2.0l-es dizel autóhoz szeretnék magyarnyelvü kezelési leírást akár pdf formátumban is jó lenne.