2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-08-14 14:08 Oszi részére

Az átlagfogyasztás mérőt érdemes viszonylag sűrűn, mondjuk tankolásonként lenullázni. Ellenkező esetben sokszor helytelen adatot mutat. A BC egyébként a PCM-től kapja az adatokat, amely valószínűleg a sebesség, az idő, az utolsó nullázás óta megtett távolság és az átfolyásmérő adatai alapján számol.

mazda-auto.hu | 2008-08-14 14:04 bal700 részére

Új dolog, hogy van egy speciális üzemanyag adalékunk, amely a kipufogógázokon keresztül képes megtísztítani az EGR szelepet, amei ezáltal el is csendesedik. Esetleg érdemes kipróbálni.

bal700 | 2008-08-14 11:33 almapaprika részére

To Almapaprika!

Nekem ugyanez a bajom és EGR szelep, működik csak csörög:) 1500-2000 között. 70 ezer egy egr szelep röhejes.( bontóban már van 40 ér is ) Amúgy a szervízbe nálam sem tudtak mit szólni hozzá, mondtam hogy nézzük meg az egr szelepet és utána derült ki hogy az. Ha menet közben félig lehúzták akkor megcsörrent, a computer nem jelzett hibát tehát működik csak néha csörög. Előbb utóbb lehet hogy tönkremegy a sok koromtól. Amúgy magánvéleményem: most dizelem van eddig 2.0 benzinesem volt 13 évig de megbántam a cserét. Itt Eu-ban behülyítik az embereket a dizellel! A gyártók ebbe fektettek sok pénzt ezért, aki nem megy sokat jobb egy benzines élvezetesebb nincs benne korom turbó intercooler sok ketyere ami elromlik, nem füstöl és nem romlik el 10 évig nem kell hozzányúlni csak olajat cserélni benne. A dizel amennyivel kevesebbet eszik 2x annyit költesz rá 10 év alatt:) A következő mazdim nem dizel lesz az tuti én nem tudom megszokni a kerregést kattogást rázást füstölést + vezetni sem élvezet 2000-3500 ig autó az alatt meg nem részletezem:)

Oszi | 2008-08-13 22:00 Tibor részére

Ne dorzsold es ne sikald :)mert meg megserted a fenyezest.
Vidd vissza oda ahol csinaltak vagy ha ez nem megoldhato akkor keress fel egy fenyezot hatha o letudja szedni ugy,hogy ne seruljon a fenyezes vagy legalabb megallapitja ,hogy mia az es akkor talan mazda-auto tud valami kimeletes trukkot vagy megoldast.

Tibor | 2008-08-13 17:55

Fényezés nem volt. Ez egy kb 6 cm átmérőjű folt és az alvázvédelem után vettem észre.Ezért gondoltam hogy esetleg az az anyag kerülhetett oda amivel a sárvédőívek lettek lekenve vagy az ajtók belső része lekezelve.Olyan mintha erős dörzsölésre esetleg lejönne csak gondoltam hátha van valami tisztítószere.

Oszi | 2008-08-13 17:08

Mazda-auto: A BC mi alapjan szamolja ki az atlagfogyasztast?miket vesz figyelembe ?(inditasok,gazadasok,terheles stb.)

mazda-auto.hu | 2008-08-13 11:55 Tibor részére

Látni kellene, hogy pontosan miről is van szó. Elképzelhető, hogy az Oszi által leírt dologgal állsz szemben.

Oszi | 2008-08-12 21:52 Tibor részére

Nem lehet,hogy a fenyezop hibazott es "bekodolte" vagy hozzanyult lakkos kezzel?

Nekem ez tortent,3x vittem vissza :) e
1x bekodoltek a teto mondket oldalat es mivel nem volt leveve a tetosin ezert a lakkozas nem volt befejezve :)
2x befejeztek a lakkozast es ekkor ujra telekodoltek az autot,
3x korbeőoliroztak meg az elso sarvedon is es a gepteton is volt lakk felesleg a tukrokrol mar ne is beszeljek :)

Szerintem nyuogodtan menj vissza oda ahol csinaltak es javitasd ki veluk.

Tibor | 2008-08-12 19:27

Mazda-autó !

Az egyik szervízben (nem nálatok) az utólagos alvázvédelem során valamivel (feltehetően az alvázvédövel) összekenték az autó oldalát. Csak akkor látszik ha a fény úgy esik a fényezésre de azért bosszantó. A normál mosás nem hozza le. Van ennek a szernek valami tisztítási módja ami nem károsítja a fényezést?

Ricsi | 2008-08-11 15:51 knorbert részére

Szia!
Nekem ugynez a problémám fél éve...kintről lett az autó hozva(olasz) és nem fut rajta a szabályozó program.A vége előtt kilép mindig. De a computerbe be lehet látni, az nem hoz ki semmilyen hibát. Nekem Csabán sem, Miskolcon sem, meg Egerben sem tudták a programot végigfuttatni, így egyelőre "várom", hogy nagyobb hiba legyen. Szerintem ha csúcsokat kell cserélni, az után is be kell taníttatni az autót, amit ha nem lehet, akkor mit lehet tenni? Ezért félek egyelőre bármit megbontatni.
Oszi:
Mit gondolsz, hogy chip volt benne(Galaxy), ki lett véve és nem lehet taníttatni? Ha kivették, nem áll vissza az eredeti állapot?
Köszi!
Ricsi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó