2025. Október 25. Szombat - Bianka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Új Mazda5 technológiai részletek.
MAZDA TAKERI
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










tömörgumistalicska | 2008-08-21 09:56 mazda-auto.hu részére
Nincs kizárva hogy segít, elméletileg ha jól gondolom a két új toronycsapágy az utánfutást módosítja. És mennyibe kerül egy ilyen toronycsapágy csere móka Nálatok?
mazda-auto.hu | 2008-08-21 09:15 tömörgumistalicska részére
1. Lehetőségként mindenképpen érdemes lenne toronycsapágyat cserélni, de elvileg ez nem vezet a megoldáshoz. Hátha szerencsénk lesz. 2. Áramot kell adni a magasságállító motornak.
mazda-auto.hu | 2008-08-21 08:01 dana részére
1.Elképzelhető, hogy nyomásproblémák vannak az üzemanyag ellátó rendszerben és a jobb gázolajjal a kisebb nyomással is jól működik. 2. Valószínűleg a klímakompresszor kuplungjának csapágya kopott.
tömörgumistalicska | 2008-08-19 15:09
Sziasztok!
Abban kérem a segítségeteket, hogy hogyan lehet megállapítani egy kiszerelt fényszóróról (nem xenonos), hogy működik-e rajta a fényszóró magasság állítás.
Köszi szépen a választ!
Jó autózást Nektek!
dana | 2008-08-19 10:07
Hello! Már egyszer írtam a problémám ügyében. Nekem egy 2004-es Diesel 136LE 6-osom van. Kb. egy éve vettem. Az elején bnem volt vele semmi gond, majd rá kb. fél évre 5. fokozatba olyan 120-135km/h között ha egyenletes tempóval haladok akkor elkezd rángatni az autó. Ha ugyan ekkora fordulaton 4. fokozatban vagyok, akkor nem rángat. Azt vettem észre hogy ha jobb minőségű gázolajat tankolok (Shell V-Power, stb.), vagy öntök a gázolajhoz valamilyen cetánszám növelő adalékot, akkor nem rángat. Mi lehet az oka? Második kérdésem hogy a motortérből mikor már meleg a motor egy kis ciripelő hang hallatszik. Ha bekapcsolom a klímát akkor elhallgat. Ha kikapcsolom azonnal visszajön. Ez mi lehet? Köszi!
tömörgumistalicska | 2008-08-18 18:14
Kedves Mazda-auto!
Örülök, hogy múlt héten meglátogattam a szervízt, viszont nagyon sajnálom, hogy nem tudtátok megoldani a jobbrahúzási gondot.
Valahol olvastam, hogy esetleg toronycsapágy csere javítana a helyzeten. Nektek mi a véleményetek ezzel kapcsolatban?
Köszönöm a választ!
mazda-auto.hu | 2008-08-18 12:12 bal700 részére
Meg kell kérdezni az ottani Mazda szervízben, mivel nem a Mazda forgalmazza az adalékot.
kaboca | 2008-08-17 11:32 bal700 részére
Szerintem ki kell szerelni és úgy kell kitisztítani. Mindenképpen jobban jársz mert akkor biztos lehetsz benne, hogy tiszta. Persze nem merem azt mondani, hogy az adalék nem jó. :)
bal700 | 2008-08-16 12:12 mazda-auto.hu részére
Fejér megyében lakom, titok az az egr szelep tisztító adalék???? máshol is meg tudom venni???? Ha nem akkor megyek hozzátok érte lassan úgy is olaj csere lesz a gépnél! És köszi az infót!!! Üdv
kaboca | 2008-08-15 10:01 bal700 részére
Az enyém nem kerreg, nem kattog, és nem ráz, ráadásul mivel DPF-es nem is füstöl. A benzines lehet, hogy élvezetesebb, de ahhoz azért már egy 2,5 liter feletti motor kell. Úgyhogy nehogy 1.8-ast vegyél mert vissza fogod sírni a dieselt. :)