2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tömörgumistalicska | 2008-08-21 09:56 mazda-auto.hu részére

Nincs kizárva hogy segít, elméletileg ha jól gondolom a két új toronycsapágy az utánfutást módosítja. És mennyibe kerül egy ilyen toronycsapágy csere móka Nálatok?

mazda-auto.hu | 2008-08-21 09:15 tömörgumistalicska részére

1. Lehetőségként mindenképpen érdemes lenne toronycsapágyat cserélni, de elvileg ez nem vezet a megoldáshoz. Hátha szerencsénk lesz. 2. Áramot kell adni a magasságállító motornak.

mazda-auto.hu | 2008-08-21 08:01 dana részére

1.Elképzelhető, hogy nyomásproblémák vannak az üzemanyag ellátó rendszerben és a jobb gázolajjal a kisebb nyomással is jól működik. 2. Valószínűleg a klímakompresszor kuplungjának csapágya kopott.

tömörgumistalicska | 2008-08-19 15:09

Sziasztok!

Abban kérem a segítségeteket, hogy hogyan lehet megállapítani egy kiszerelt fényszóróról (nem xenonos), hogy működik-e rajta a fényszóró magasság állítás.

Köszi szépen a választ!
Jó autózást Nektek!

dana | 2008-08-19 10:07

Hello! Már egyszer írtam a problémám ügyében. Nekem egy 2004-es Diesel 136LE 6-osom van. Kb. egy éve vettem. Az elején bnem volt vele semmi gond, majd rá kb. fél évre 5. fokozatba olyan 120-135km/h között ha egyenletes tempóval haladok akkor elkezd rángatni az autó. Ha ugyan ekkora fordulaton 4. fokozatban vagyok, akkor nem rángat. Azt vettem észre hogy ha jobb minőségű gázolajat tankolok (Shell V-Power, stb.), vagy öntök a gázolajhoz valamilyen cetánszám növelő adalékot, akkor nem rángat. Mi lehet az oka? Második kérdésem hogy a motortérből mikor már meleg a motor egy kis ciripelő hang hallatszik. Ha bekapcsolom a klímát akkor elhallgat. Ha kikapcsolom azonnal visszajön. Ez mi lehet? Köszi!

tömörgumistalicska | 2008-08-18 18:14

Kedves Mazda-auto!

Örülök, hogy múlt héten meglátogattam a szervízt, viszont nagyon sajnálom, hogy nem tudtátok megoldani a jobbrahúzási gondot.

Valahol olvastam, hogy esetleg toronycsapágy csere javítana a helyzeten. Nektek mi a véleményetek ezzel kapcsolatban?

Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2008-08-18 12:12 bal700 részére

Meg kell kérdezni az ottani Mazda szervízben, mivel nem a Mazda forgalmazza az adalékot.

kaboca | 2008-08-17 11:32 bal700 részére

Szerintem ki kell szerelni és úgy kell kitisztítani. Mindenképpen jobban jársz mert akkor biztos lehetsz benne, hogy tiszta. Persze nem merem azt mondani, hogy az adalék nem jó. :)

bal700 | 2008-08-16 12:12 mazda-auto.hu részére

Fejér megyében lakom, titok az az egr szelep tisztító adalék???? máshol is meg tudom venni???? Ha nem akkor megyek hozzátok érte lassan úgy is olaj csere lesz a gépnél! És köszi az infót!!! Üdv

kaboca | 2008-08-15 10:01 bal700 részére

Az enyém nem kerreg, nem kattog, és nem ráz, ráadásul mivel DPF-es nem is füstöl. A benzines lehet, hogy élvezetesebb, de ahhoz azért már egy 2,5 liter feletti motor kell. Úgyhogy nehogy 1.8-ast vegyél mert vissza fogod sírni a dieselt. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó