2025. Október 25. Szombat - Bianka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-08-23 09:24 Vahur részére

Gratulálunk az autóhoz! Még nem részecske szűrős. 5 liter motorolaj kell bele. Elsődlegesen 0w-30-as indexű, másodlagosan 5w-30-as használatát javasoljuk. Mi Mobil-1 Super Syn 0w-30 motoroajat használunk ezen autók esetében.

mazda-auto.hu | 2008-08-23 09:21 knorbert részére

Lehet akár valamelyik szenzor hibája is. Nagyon nehéz megállapítani, amennyiben nincs hibakód.

Vahur | 2008-08-22 21:23

sziasztok
Pár napja vettem egy 2005-ös diesel 89kw-os M6-ost.Légyszíves írjátok meg, hogy milyen motorolaj kell bele és mennyi?
Ebben már DPF-es motor van?
Alvázszáma:JMZGY19T201205331
Előre is köszönöm!

knorbert | 2008-08-22 14:17

Sziasztok!

Egy hét alatt kétszer is előfordult (Mazda 6 2.0D 136LE, 2004), hogy alapjáraton járó motornál egyszer csak felugrott a fordulatszám kb. 1300 1/min -re, majd kb. 10mp után visszaállt alapjáratra. Normális ez ? Mitől lehet? összefügghet a korábban leírt füstölési problémámmal?

mazda-auto.hu | 2008-08-22 08:01 dana részére

Azt írtad, hogy a drágább gázolajokkal nem rángat. Ebből következtetünk nyomásproblémára. Át kellene nézni az autót, illetve egy műszeres tesztet végezni, anélkül kár találgatásokba belemennünk.

mazda-auto.hu | 2008-08-22 07:56 dana részére

Kérjük ne tedd fel többször a hirdetéses hozzászólásodat. A fórumot alapvetően nem azért hoztuk létre, hogy helyt adjon apróhirdetéseknek, és ezt az álláspontunkat továbbiakban is szeretnénk fenntartani.

dana | 2008-08-21 15:19

Mazda 6-hoz / Mazda 3-hoz króm tükör borítás (9000Ft), -kilincsborítás (9E), belső ajtónyitó-keret borítás (7500). Mazda 6 króm küszöb (14E).

Alumínium toronymerevítő (20E)

Szinte az összes Mazda típushoz CD-tár csatlakozójára AUX/külső hangbemeneti modul (RCA/3.5mm Jack) (18E)

MP3/WMA lejátszó a gyári CD-tár csatlakozóra, (kiírja a számcímeket az autó kijelzőjén és a gyári kezelőgombokkal tudunk a számok között keresni, léptetni, stb.) USB/SD kártyafoglalat, 3.5mm vonalbemenet is van rajta (23E).

Mazda 6 136LE M-Power digitális Tuningbox 43E, (155LE, 360Nm, 10% fogyasztáscsökkenés, bolti ára 50E)

Ha valaki érdeklődik: dana@josa.hu

dana | 2008-08-21 15:02

Azt elfelejtettem írni, hogy ha tartom a tempót 130-al (mindegy hogy tempomat, vagy gázpedál), akkor elkezd rángatni, de ha gázt adok hogy gyorsítsak (akármilyen kis mértékűt is) akkor megszűnik a rángatás és gyorsul az autó. Ha a nyomással lenne gond akkor ekkor is rángatnia kellene, nem?

dana | 2008-08-21 14:55 mazda-auto.hu részére

Tehát az üzemanyagrendszer nyomásproblémái lehet a gond? Ez akkor lehet a nagynyomású szivattyú, vagy a szűrők, vagy valahol dugulás, folytás a rendszerben? Lehet a porlasztócsúcs dugulása is? A motortérben cseréltünk már szűrőt, továbbra is rángat. Most volt olajcsere, levegőszűrő csere. Az üzemanyagtartálynál is van szűrő úgy tudom, talán 2 is? Egy durva és egy finom? Ezeket lehet cserélni? Milyen áron lehet beszerezni? A nagynyomású szivattyút lehet tesztelni, mérni?

mazda-auto.hu | 2008-08-21 10:56 tömörgumistalicska részére

A Mazda6 első futóműve dupla keresztlengőkaros kialakítású. A lengőkarok a toronycsapágytól függetlenül vannak rögzítve. Ez azt jelenti, hogy a toronycsapágyaknak nincs befolyása a futómű geometriai adataira, így az utánfutásra sem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó