2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-08-23 09:24 Vahur részére
Gratulálunk az autóhoz! Még nem részecske szűrős. 5 liter motorolaj kell bele. Elsődlegesen 0w-30-as indexű, másodlagosan 5w-30-as használatát javasoljuk. Mi Mobil-1 Super Syn 0w-30 motoroajat használunk ezen autók esetében.
mazda-auto.hu | 2008-08-23 09:21 knorbert részére
Lehet akár valamelyik szenzor hibája is. Nagyon nehéz megállapítani, amennyiben nincs hibakód.
Vahur | 2008-08-22 21:23
sziasztok
Pár napja vettem egy 2005-ös diesel 89kw-os M6-ost.Légyszíves írjátok meg, hogy milyen motorolaj kell bele és mennyi?
Ebben már DPF-es motor van?
Alvázszáma:JMZGY19T201205331
Előre is köszönöm!
knorbert | 2008-08-22 14:17
Sziasztok!
Egy hét alatt kétszer is előfordult (Mazda 6 2.0D 136LE, 2004), hogy alapjáraton járó motornál egyszer csak felugrott a fordulatszám kb. 1300 1/min -re, majd kb. 10mp után visszaállt alapjáratra. Normális ez ? Mitől lehet? összefügghet a korábban leírt füstölési problémámmal?
mazda-auto.hu | 2008-08-22 08:01 dana részére
Azt írtad, hogy a drágább gázolajokkal nem rángat. Ebből következtetünk nyomásproblémára. Át kellene nézni az autót, illetve egy műszeres tesztet végezni, anélkül kár találgatásokba belemennünk.
mazda-auto.hu | 2008-08-22 07:56 dana részére
Kérjük ne tedd fel többször a hirdetéses hozzászólásodat. A fórumot alapvetően nem azért hoztuk létre, hogy helyt adjon apróhirdetéseknek, és ezt az álláspontunkat továbbiakban is szeretnénk fenntartani.
dana | 2008-08-21 15:19
Mazda 6-hoz / Mazda 3-hoz króm tükör borítás (9000Ft), -kilincsborítás (9E), belső ajtónyitó-keret borítás (7500). Mazda 6 króm küszöb (14E).
Alumínium toronymerevítő (20E)
Szinte az összes Mazda típushoz CD-tár csatlakozójára AUX/külső hangbemeneti modul (RCA/3.5mm Jack) (18E)
MP3/WMA lejátszó a gyári CD-tár csatlakozóra, (kiírja a számcímeket az autó kijelzőjén és a gyári kezelőgombokkal tudunk a számok között keresni, léptetni, stb.) USB/SD kártyafoglalat, 3.5mm vonalbemenet is van rajta (23E).
Mazda 6 136LE M-Power digitális Tuningbox 43E, (155LE, 360Nm, 10% fogyasztáscsökkenés, bolti ára 50E)
Ha valaki érdeklődik: dana@josa.hu
dana | 2008-08-21 15:02
Azt elfelejtettem írni, hogy ha tartom a tempót 130-al (mindegy hogy tempomat, vagy gázpedál), akkor elkezd rángatni, de ha gázt adok hogy gyorsítsak (akármilyen kis mértékűt is) akkor megszűnik a rángatás és gyorsul az autó. Ha a nyomással lenne gond akkor ekkor is rángatnia kellene, nem?
dana | 2008-08-21 14:55 mazda-auto.hu részére
Tehát az üzemanyagrendszer nyomásproblémái lehet a gond? Ez akkor lehet a nagynyomású szivattyú, vagy a szűrők, vagy valahol dugulás, folytás a rendszerben? Lehet a porlasztócsúcs dugulása is? A motortérben cseréltünk már szűrőt, továbbra is rángat. Most volt olajcsere, levegőszűrő csere. Az üzemanyagtartálynál is van szűrő úgy tudom, talán 2 is? Egy durva és egy finom? Ezeket lehet cserélni? Milyen áron lehet beszerezni? A nagynyomású szivattyút lehet tesztelni, mérni?
mazda-auto.hu | 2008-08-21 10:56 tömörgumistalicska részére
A Mazda6 első futóműve dupla keresztlengőkaros kialakítású. A lengőkarok a toronycsapágytól függetlenül vannak rögzítve. Ez azt jelenti, hogy a toronycsapágyaknak nincs befolyása a futómű geometriai adataira, így az utánfutásra sem.