2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-08-06 22:52 knorbert részére

Kezdjuk azzal,hogy ha nem tudnak hibakodot olvasni akkor miert akarnak veled barmit is kicsereltetni???

ezer mas dolog miatt produkalhatja ezt!
1.:Intercooler elvan repedve(jellemzo tipus hiba es garanciaban cserelik) es nem megfelelo a levego aramlasa.
2:EGR szelep
3.:Legmennyiseg mero
es meg sorolhatnam.
4.Turbo vakumcso hiba(elvan repedve,le van csuszva) esetleg nem megfelelo helyre lett visszadugva valamilyen csatlakozo ,cso.
5.:nem megfelelo sorrendbe tettek vissza a befecskendezoket.
A befecskendezok csereje tobb 100eFt tetel!
Szerintem gyorsan keress egy masik szervizt PL.:Mazda-autoekat bekescsaban.

Amugy a befecskendezesi korrekciohoz tobb dolognak is megkell feleni ahhoz ,hogy le lehessen futtatni pl.:hutoviz homerseklet es olajhomerseklet,kulso levego nyomas stb.

Ha ezekbol egy nem megfelelo akkor nem fut le.

knorbert | 2008-08-06 20:39

Üdvözlöm!

Egy 2004-es évjáratú Mazda 6 2.0D (136LE) tulajdonosa vagyok. A következő problémához szeretnék segítséget kérni:
kb. 1 hónapja nagyobb gázadásnál erősen füstöl (kormol) az autó valamint dombnak felfele 100-as tempónál 2000-es fordulatnál is füstöl valamint nemegyszer némi erőtlenség is tapasztalható. Elvittem a helyi Mazda szervízbe és rátették gépre és valamilyen oknál fogva nem tudták rajt lefuttatni a programot. Szerintük a porlasztócsúcshoz nem a megfelelő kábel miatt volt ez. Megrendeltem bele a hozzá tartozó számú kábelt berakták de továbbra sem fut le a program. Szerintük a füstölést a négy porlasztócsúcs cseréje oldaná meg. (Nem tudom szémít e kb 2 hónapja volt hengerfejtömítés csere) Önnek van valami ötlete esetleg? Mi lehet a megoldás?
Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-08-05 08:29 Oszi részére

Konkrétan most nem tudok beleolvasni egy MPS kezelési könyvbe, de minden összkerékhajtású autónál erősen javasolt, (sőt mondhatjuk, hogy kötelező), az első és hátsó kerekek időszakos cserélgetése. A kétkerékhajtásúak esetében is ajánlott.

mazda-auto.hu | 2008-08-05 08:23 almapaprika részére

Elképzelhető, hogy az EGR szelep hangosabb a kelleténél. Nehéz így látatlanban konkrétumot írni.

Oszi | 2008-08-04 21:05

Mazda-auto:

MPS-unknel a csattogasra visszaterve a pontos magyarazat igy utolag a szervizfonoktol aki vizsgaztatta a szereloit :
a stabilizator miatt volt a hang mert akkora forduklatszam diferencia volt az elso es hatso tengely kozot amit ugy erzekelt,hogy bekell avatkozni viszon t nem tudot es ezert csattant es rugot az auto illetve olyanra is velt emlekezni,hogy a hasznalati utasitasban benne van ,hogy 8-10eKM kent az elso es hatso tengelyen levo kerekekket megkell cserelni a kopas miatt.

Te tudsz valami ilyesmirol?

almapaprika | 2008-08-04 18:05

Tisztelt Mazda-Autó és Fórumtársak!

Jópár hozzászólást elolvastam, de bevallom, nem mindet, így lehet, hogy kérdésem nem lesz új. Mégis kérlek benneteket segítsetek, mert lassan megőrít a dolog. Arról van szó, hogy van egy gyönyörű 2003-as évjáratú 2000-es diesel 6-osom. (a 121 lovas) Imádnám az autót, ha nem lenne egy engem rendkívül idegesítő hibája. Nevezetesen 1500-as és 2000-es fordulat között bármely sebesség fokozatban kerregő hang jön a motortérből. Nem durva, mert a légkondit meg a rádiót ki kell kapcsolnom, hogy más is hallja, de zavaró. Na most. Már harmadszor viszem ezzel a hibával szervizbe, mindig nagyon kedvesek velem, de a hibát nem sikerül megszüntetniük. Elsőre nem is hallották, másodszorra a vezérlésen állítottak. Most megy harmadszorra. Olvastam itt, hogy EGR szelep, meg nagynyomású tudomisén micsoda igensok pénzért, de esküszöm már ez is jobban tetszene, mint az, hogy ők nem, én viszont egyfolytában hallom.Mi a véleményük, véleményetek?

almapaprika | 2008-08-04 18:00

Tisztelt Mazda-Autó és Fórumtársak!

Jópár hozzászólást elolvastam, de bevallom, nem mindet, így lehet, hogy kérdésem nem lesz új. Mégis kérlek benneteket segítsetek, mert lassan megőrít a dolog. Arról van szó, hogy van egy gyönyörű 2003-as évjáratú 2000-es diesel 6-osom. (a 121 lovas) Imádnám az autót, ha nem lenne egy engem rendkívül idegesítő hibája. Nevezetesen 1500-as és 2000-es fordulat között bármely sebesség fokozatban kerregő hang jön a motortérből. Nem durva, mert a légkondit meg a rádiót ki kell kapcsolnom, hogy más is hallja, de zavaró. Na most. Már harmadszor viszem ezzel a hibával szervizbe, mindig nagyon kedvesek velem, de a hibát nem sikerül megszüntetniük. Elsőre nem is hallották, másodszorra a vezérlésen állítottak. Most megy harmadszorra. Olvastam itt, hogy EGR szelep, meg nagynyomású tudomisén micsoda igensok pénzért, de esküszöm már ez is jobban tetszene, mint az, hogy ők nem, én viszont egyfolytában hallom.Mi a véleményük, véleményetek?

AndreW77 | 2008-08-04 10:54 Fecó részére

Köszi, Fecó, megkaptam a képeket. Nekem is kapásból a kocsimosásos probléma jutott eszembe...
Kár, hogy nem nagyon lehet mérni, hogy hatásos-e, gondolom, viszonylag kevesen készítettek közvélemény-kutatást az autó elöl épp elugró szarvasok körében, hogy mi miatt ugrottak el :)...

Fecó | 2008-08-01 18:49

Szia AndreW77,Fecó v.Olvastam a problémád.Létezik vad riasztó,k-b500ft,autos boltban beszerezhető.Megnyúgtató hogy van rajta,bár tavaly igy is el gombáztam 1 nyulat,összetört rajta kissé1-2 müanyag(még jó hogy csak nyúl).Én a tükör alá ragasztottam(öntapados),és a szélét szintelen szilóplasztal ne essen le,maradandó sérülést nem okoz ha véletlenül le esik,és cserélni kell,pl:kocsimosásnál véletlenül le töröm,(jártam igy).Ha veszel,érdemes venni1 plussz garnitúrát(2db)Ha meg találom a tel számod,küldök képeket.Üdv

AndreW77 | 2008-08-01 09:34

Sziasztok!

Lehet, hogy kicsit off, de azért ideírom.
Mostanában megszaporodtak a környezetemben az olyan balesetek, hogy éjjel kiugrott a kocsi elé valamilyen vad, aztán jó nagy kárt tett (többnyire magában is, de a kocsiban is). Kérdés: 3-500Ft-ért lehet kapni vadriasztót. Hatásos ez? Kicsit szkeptikus vagyok, de hátha valaki megcáfol. Következő kérdés pedig, hogy ha esetleg hatásos, hova lehet úgy felbiggyeszteni, hogy működjön is, de ne látszódjon (merthogy nem egy kimondottan esztétikus darab, pláne nem egy fehér autón)? Előre is köszi a válaszokat!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó