2025. Augusztus 14. Csütörtök - Marcell

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tömörgumistalicska | 2008-07-29 21:09 Oszi részére

Kedves Oszi! Köszönöm szépen a reménykeltő válaszodat! Nagy kő esett le a szívemről. Hibamentes kilométereket kívánok!
A

Oszi | 2008-07-29 15:08 tömörgumistalicska részére

Nem, a benzinesnel nincsenek olyan jellegu vibraciok amik miatt indokolt lett volna a kettostomegu lendkerek alkalmazasa.benzinesben "sima hagyomanyos" lendkerek van es a kuplungtarcsaban van a csillapitas.

tömörgumistalicska | 2008-07-29 11:16 Oszi részére

Szia Oszi és Mazda autó! Elég borzongva olvasom ezeket a 300 ezer forintos kuplungjavítási sorokat. A benzinesekben is ilyen aranyárban mért kettős tömegű lendkerék van?
Köszi a választ!
A

Oszi | 2008-07-28 22:03 Andron részére

a kettos tomegu lendkerek lenyege,hogy nem a kuplung tarcsaban van a csillapitas,hanem a lendkerekben,hogy a nem kivant vibraciot elnyelje.viszont ha a csillapitasert felelos rugok mar nem jok es ugye itt a kuplung tarcsaban sincs csillapitas ezert,a rossz rugok nem tudjak ellatni a feladatukat es csillapitas nelkul tul nagy a terheles es lefulad az auto vagy tul nagy gazzal kell indulni ilyenkor viszont a nincs elofeszitve a kuplung es visszarughat.rugok hianyaban (nem megfelelo rugo ero eseten csak "lotyog" a lendkerek.kicsit olyan ez mint a lengescsilapito mikor mr rossz.lefele a rugo tolja viszont a csillaptasert a lengescsillapito a felelos,ha nem jo a lengescsillapito akkor elkezd pattgnio a kerek csillapitatlanul.

masik veszely ha rugok annyira szarok,hogy kiesnek a helyukrol vagyis szetveri a lendkerek es kihullanak es persze ilyenkor bedaralja a forgo kplung es megnagyobb kart okoznak esetleg a kuplung hazat kiutik,stb.

kicit keszekusza lett es valoszinuleg nem is pontos,de nagyabol ez van.
nem a csuszas itt a gond.

Andron | 2008-07-28 17:06

Köszönöm a gyors választ! Valóban nem tudtam levinni Csabára most a kocsit, mert már annyira kipörgött a motor, hogy ilyen hosszú útnak nem mertem nekivágni. De egyébként Harasztiban vettem az alkatrészeket, és ott valóban 170e a bontott lendkerék. Újonnan 330e a gyári (Bárdi autó) Sajnos most 170e pluszom sincs,, így is 120e lesz a kuplungcsere munkadíjjal. A lendkerék egyébként valóban lötyög kicsit, én is láttam, éremélem azért még kibírja a cserét. Tényleg nem tud elindulni a kocsi bizonyos szintű kopás után? Tudom, hogy látni kellene , hogy biztosabb diagnózist lehessen felállítani, de remélem nem lesz gond.... Várom azért a mazda-auto véleményét is! Köszi mégegyszer!!!

Oszi | 2008-07-26 02:50 Oszi részére

Mielott a bontot hivod ,kerdezd meg mazda-autoketol.hogy nekik nincs-e egy jo allapotu bontot vagy az ujat menyiert adjak mert szerintem nincs 300000Ft.

Oszi | 2008-07-26 02:47 p5226 részére

amikor villog akkor tudatja veled,hogy mi a baj,am ehhez kellene ismerned a kodokat.

ha jol megfigyeled akkor az elso villogasok az elso szamjegyet es masodik villogasok ,ami egy rovid szunet utan kovetkezik, a masodik szamjegyet utanna egy hosszabb szunet es kedi elorol 3x aztan folyamatosra valt.

ha sikrul kiolvasnod a villogasokbol a kodot akkor elvileg ha felhivsz egy markaszervizt akkor megtudjak mondani a pontos hibat.

tobbnyire az anyosules erzekloje szokta bemondani az unalmast illetve lehet meg kontakthiba es meg sok mas.

Oszi | 2008-07-26 02:41 Andron részére

Sajnos rosszhirem van szamodra.
Ha a 2-ostomegu lendkereket nem csereled ki akkor az furcsa dolgokat tud produkalni.konnyen elofordulhat,hogy nem tudsz majd elindulni az autoval mert "visszarug" indulasnal es ezzel a motort is megterheled ami ilyenkor lefulad eleg surun (errol majd mazda-auto ir pontosan)
Valoszinuleg nem markaszervizben javitattod az autot,mert ha ott javitanak akkor pontosan megtudnak allapitani,hogy mennyire van ki az lkatresz illetve,hogy kibirna-e meg 1 kuplug cseret.

melyik bontoban erdeklodtel???0670-310-1510 szamon erdeklodj (dunaharaszti elott vannak)korrekt arakkal dolgoznak es meg cseregaranciat is meglehet veluk beszelni.(marmint ha beszerelesnel derl ki,hogy em jo az alkatresz)

kaboca | 2008-07-26 01:33 Andron részére

A kopogó hang, különösen ha a leállításkor hallatszott utalhat a kettős tömegű lendkerék hibájára is.
Off elég egy helyre beírnod On

p5226 | 2008-07-25 20:09

Sziasztok.Mi az ,amikor elkezdett villogni a légzsákvisszajelző, aztán egy idő után égve maradt....?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó