2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-06-30 08:53 jaffacakes részére

Első körben csak a termosztátra gyanakodnánk. A sziszegés a "klímából" is jöhet.

jaffacakes | 2008-06-29 22:28

Üdvözlöm!

Egy 2004-es Mazda 6 2.0 dízel (136LE) tulajdonosa vagyok, a múlt héten normál használat közben melegedni kezdett a víz, majd egyhelyben járatás után visszahűlt és rendben ment, majd visszafelé ismét melegedni kezdett, felnyitott motorháztető mellett némi sziszegés hallatszik. A szerelőm szerint lehet, hogy hengerfejes. Lehetséges ez? (eddig minden rendben volt, sem a víz sem az olaj nem fogyott)Esetleg mi okozhatja még ezt a jelenséget?

mazda-auto.hu | 2008-06-24 09:29 szabocs részére

5 literrel lehet számolni.

szabocs | 2008-06-23 16:47

Üdv.mazda-auto. Szeretném kérdezni,hogy pontosan mennyi motorolaj kell a mazda6 2006-os évj. 89kw-os dieselbe? Előre is köszi.

mazda-auto.hu | 2008-06-23 08:11 IanSnail részére

Nem tiltható meg a hozott anyag alkalmazása, de kockázat növelő tényező minden egyes nem gyári alkatrész.

IanSnail | 2008-06-20 18:59

Tisztelt Mazda-Auto!
Lassan közeledik a 20.000 Km-es szerviz (M6 CD143 2007 évj) és szeretnék érdeklődni, hogy vihetek-e/lehet-e vinni a gyári előírásoknak megfelelő alkatrészket, Dexelia DPF olajat?

mazda-auto.hu | 2008-06-20 15:09 Szepi részére

:) Egy nagyon koszos szűrő természetesen okozhat rángatást. Tapasztalataink szerint Mo-i viszonylatban érdemes 20000km-enként cserélni a levegőszűrőt is.

Szepi | 2008-06-20 14:21 mazda-auto.hu részére

Mazda Autó! Mivel a környéken nagy a por a sok építkezés miatt ezért egy hirtelen ötlettől vezérelve kifújattam a levegőszűrőt így a rángatás megszűnt, az alapjárat közeli ingadozással egyetemben. Megnyugodjak hogy a koszos levegőszűrő volt vagy aggódhatok mert ez nem okozhatta a gondot? Már többször segítettetek lassan küldöm cserébe a rekesz sört!

Oszi | 2008-06-19 23:18

Kicsit OFF leszek,de hatha van kozetetek olyan akinek van az ismerosei kozt gorenytarto:

http://www.ossifraga.hu/szovegek/paroztatok.php

hor@monornet | 2008-06-19 17:35

Sziasztok,Fecó v!Én is azt tapasztaltam 143-as hatosnál mint Szepi,kis eltéréssel,melegen nem ingadozik az alapjárat,csak hidegen egy picit,ha le kapcsolom az aut világitást akkor már ugy se,ugy vagyok vele mint AndreW77,majd a szeviz szept,különőssen nem izgat,akkor lessz2éves,22000-km,ugy is lessz olaj,és szűrők cseréje!Többnyire a hozzám közeleső kagylósnál tankoltam,lehet hogy a tartály alját,valami szútykos,vizest,sikerült ki fognom,vagy egyszer akkortájt majd nem ki fogyot a tank,és onnan szívott valami koszt fel nem tudom,nekem is azt mondták a Kecskemétiek hogy gázolajszűrő,hozzá teszem 1 vidéki kis településen lakom,(minden nap nem használom)tankoltam 3-rom betüsnél préniumot többször,meg 3-rom szögesnél,de változás semmi!Inkább a kis rántás zavar,az nem tesz jót motor tartó,gumi,dilettációra képes alkatrészeknek,kb 1950-2000-res fordulat közt bár mely sebességi fokozatban,általában 4 ben-80-nál,sík uton,akkor még bátrabban figyelem a müszereket,mint 160-nál,ott nem lehet bámészkodnom!Én bátran mennék vele AndreW77,még hosszútávra is,épp ugy indul mint újkorában,a hangja is szerintem oke,a fogyasztása is,ereje is!Üdv!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó