2025. Október 25. Szombat - Bianka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Magyarország: háromból két motorolaj hamis.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó










Oszi | 2008-06-30 21:46
A gyar allaspontja szerint a keruletben 3mm elterest bir elviselni a hajtas lanc az elso es hatso tengely kozt es mivel nekunk szerintuk tobb lehet(amit nem is nagyon vitatok,mert szemre is mas) ez okozhatja a furcsa jelenseget.Probabol veszunk vagy 4 egyformat vagy 2 olyat mint elol van.De ha ez sem oldja meg akkor johet az osztomu csere aztan majd megvizsgalja a gyar :)De bizom a mernokokben es remelem,hogy ez a hiba.
EGR szelpnek mekorat kell mozdulnia? 2003-as es meg nincs a tettejen vezetek illetve csatlakozo.nekem mozog mikor gazt adunk,de a szerelo szerint keveset 3-5mm-et.
mazda-auto.hu | 2008-06-30 16:28 Oszi részére
Köszönjük a jelentést! Azonos méretjelzés esetén is vannak különbségek a különböző mintájú és márkájú gumiabroncsok között, és így előáll a tengelyek között egy fordulatszámkülönbség. Kíváncsian várjuk a fejleményeket.
Oszi | 2008-06-30 15:51
IC-m cserelve :) vakumszivatyum is csere szorul,bar a 156000Ft+afa szerintem sok es inkabb megveszem a bontobol 35*ert (akar 4x cserelhetem a gyari uj araert).korrozio vedel ,doblemez cserevel keszuloben van :)gyors helyzet jelentes.
MPS-nel kicsereltek az osztomunel levo bakokat,de a hiba nem mult el,viszont kozben a mernokok azt mondjak,hogy mivel elol es hatul mas gyartmanyu es allapotu gumik vannak ,ezert az is okozhatja a csattanas es rugast.most veszunk hatra is olyan gumit mint elol van es majd kiderul az igazsag :) ami ugye odat van :)
mazda-auto.hu | 2008-06-30 08:53 jaffacakes részére
Első körben csak a termosztátra gyanakodnánk. A sziszegés a "klímából" is jöhet.
jaffacakes | 2008-06-29 22:28
Üdvözlöm!
Egy 2004-es Mazda 6 2.0 dízel (136LE) tulajdonosa vagyok, a múlt héten normál használat közben melegedni kezdett a víz, majd egyhelyben járatás után visszahűlt és rendben ment, majd visszafelé ismét melegedni kezdett, felnyitott motorháztető mellett némi sziszegés hallatszik. A szerelőm szerint lehet, hogy hengerfejes. Lehetséges ez? (eddig minden rendben volt, sem a víz sem az olaj nem fogyott)Esetleg mi okozhatja még ezt a jelenséget?
mazda-auto.hu | 2008-06-24 09:29 szabocs részére
5 literrel lehet számolni.
szabocs | 2008-06-23 16:47
Üdv.mazda-auto. Szeretném kérdezni,hogy pontosan mennyi motorolaj kell a mazda6 2006-os évj. 89kw-os dieselbe? Előre is köszi.
mazda-auto.hu | 2008-06-23 08:11 IanSnail részére
Nem tiltható meg a hozott anyag alkalmazása, de kockázat növelő tényező minden egyes nem gyári alkatrész.
IanSnail | 2008-06-20 18:59
Tisztelt Mazda-Auto!
Lassan közeledik a 20.000 Km-es szerviz (M6 CD143 2007 évj) és szeretnék érdeklődni, hogy vihetek-e/lehet-e vinni a gyári előírásoknak megfelelő alkatrészket, Dexelia DPF olajat?
mazda-auto.hu | 2008-06-20 15:09 Szepi részére
:) Egy nagyon koszos szűrő természetesen okozhat rángatást. Tapasztalataink szerint Mo-i viszonylatban érdemes 20000km-enként cserélni a levegőszűrőt is.