2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-12-19 13:26 Luddo részére

Le kellene nullázni a fedélzeti számítógép értékeit. Új befecskendezők lettek beszerelve, vagy bontott ?

Hunika2008 | 2016-12-19 12:02

Tisztelt Mazda-auto!

Nekem egy 2006-os 2.0 Diesel mazdám van és igen érdekes de nagyon zavaró helyzet adódott.Hidegben az autó indul ugyan, de nem jár egyenletlenűl pár másodpercig aztán kisimúl a motor  járása. Amig hideg a motor, normálisan lehet vele gyorsulni aztán ahogy bemelegszik, úgy  főleg a 4-5-6 sebességekben történő gyorsításkor beremeg. Az erőnléte jónak tűnik, de zavaró kezd lenni a remegés. Érdekes hogy az alsóbb fokozatokban ez nem jelentkezik, aztán mintha elfogyna valami, olya érzés. Üresben semmi nyoma sincs a dadogásnak, remegésnek. Ha felgyorsúlt az autó akkor is kisímul a motor járása. Alapjáraton a motor szépen jár, csendes. Lehet elektromos jellegű hiba akár ? Ebben a kérdésben szeretnék segítséget kérni. Köszönöm szépen.

Luddo | 2016-12-16 15:42

Tisztelt Szakértő!

Most télen 10 l fogyasztást ir a fedélzeti computer ez rengeteg szerintem. 2005 diesel 6 os 136 le

Porlasztó cserélve lett mi szólhat még bele ebbe? Füstölés nincs, Turbó megy.Kályha megy 7c alatt

mazda-auto.hu | 2016-12-16 15:21 Adamo részére

A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni, magas lehet a résoljveszteség. alapjáraton. Mazda műszer kimutatja, melyikkel lehet probléma

mazda-auto.hu | 2016-12-16 15:16 Patsadam részére

Ezt az autót nem kímélték, sok dízellel nem mennek ennyit évente. Elképzelhető, hogy minimum olajjal használták az autót és ezért csipegeti az olajat. Ez nem vészes, még a hűtővízszint csökkenése sem, csak sűrűbben kell figyelni a szintet.

mazda-auto.hu | 2016-12-16 14:49 ali53 részére

Lehet befecskendező és nyomásszabályzó szelep hiba miatt is az alapjárati ingadozás. A befecskendezőket érdemes lenne bevizsgáltatni. Az ülésfűtést mi nem javítjuk, ára a minőségtől függ 15000-30000.- Ft / ülés + szerelés

mazda-auto.hu | 2016-12-16 14:31 Vajk90 részére

Vételkor jó volt az olajszint, mennyi km lett megtéve azóta? Nem normális, valószínű szelepszárszimering cserével megszűnne az olajfogyás, ha nem akkor gyűrűgarnitúra csere javasolt. 0W-30-as castrol olajat használunk. A szervotartálynál vagy valamelyik szervócsőnél szórhatja az olajat

mazda-auto.hu | 2016-12-16 14:21 soviszabi részére

Mi Castrol 0W-30-as olajat használunk

mazda-auto.hu | 2016-12-16 14:14 henka13 részére

A bal első központizár motor lehet a hibás

Adamo | 2016-12-16 14:02

Tisztelt Mazda Autó!
Tudom távolról nem lehet autót diagnosztizálni, de egy olyan kérdéssel fordulnék önökhöz hogy a 2007-es 2.0 dízel hatosom (300 000km) egy ideje ojat csinál hogy alacsony fordulaton 2000-es alatt finom gázadásra rángat ill. ha tartom a sebességet akkor is hallható hogy nem folyamatos a motor járása. Intenzív gyorsításkor nincs ilyen probléma még ha alacsonyabb fordulat tartományból taposok is oda neki. Leginkább ezt városban tapasztalom.
Nagyobb fordulaton ezt nem érzem. Indítással, alapjárattal nincs probléma. Motorerő megvan.
Merre volna érdemes a hibát keresni?
Válaszát előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó