2025. Augusztus 16. Szombat - Ábrahám
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Mazda 3 Sport 2.0i
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2017-01-10 11:07 Ladis részére
Amit mi is használunk zöldet, az aluminiumbarát.
Gregi | 2017-01-10 07:35
Tisztelt Mazda auto es forum tarsak!
Egy olyan kerdessel fordulnek feletek, hogy talaltam egy mazda6 2006 os 2.3 as szivo benzinest. A vasarlas elott szeretnek par dolgot megtudni az autorol.
A vezerles tipusa lancos vagy szijas, van e benne kettos tomegu, megbizhatobb mint egy diesel es olcsobb e a szervizelese, meg vegso soron, hogy jobban jarok e ha lecserelem ra a jelenlegi 143 lovas faceliftes diselesem?
Valaszukat elore is koszonom.
Jecsy | 2017-01-04 20:58
Üdv.
Mégegy kérdésem volna. A 2.0 GG(talán az 141Le) benzinmotorban a vezéműlánc szett megegyezik a GH modell lf17 motorkódú 147 lovas 2.0 motorban lévővel? Maga a lánc tuti hogy igen, de a kiegészítő dolgok is? Néztem a robbantott ábrás programban, ott mindkettőre ugyanazokat a cikkszámokat hozza a régebbi és az ujabb típusra is. Köszönöm a választ
vectralino | 2017-01-04 20:20
Tisztelt Mazda -autó!
Vettem egy 2005-ös 1.8-as 6-ost,leinformált 99000km-el.Vásárlás után megejtettem a kötelező szervizelést (olaj,szűrők ,gyertya stb) Először Castrol 10w-40-est raktam bele (megszokásból,előtte nissan primérám volt abba az kellett) észrevettem,hogy csipegeti 3000km /0.5liter. Később rájöttem,hogy ebbe 5w-30-as olaj való, lecseréltem Mobil 1 5w-30 ESP Formulára ebből 2000km /0.5 litert evett. Nem füstöl,pöccre indul,szépen csendesen jár,dinamikusan megy.Ekkora mértékű olajfogyasztás mekkora probléma? Kell-e vele foglalkozni vagy csak töltsek utánna és had menjen? Esetleg használhatok-e 5w-40-es olajat,pl Xado atomik 5w-40 SM/CF-et? A kuplungja elég kemény ez normális-e (nem csúszik) Milyen fagyálló való ezekbe a motorokba ? Válaszát előre is köszönöm.
Toma | 2017-01-04 15:35
Üdv!
Kérdésem lenne,több is :)
Egy 2011es 6os mazdát szeretnék behozni németországból,lehetőleg full extrásat,a 2,2es 179lovas kivitelt.Mikre kell odafigyelnem,illetve milyen bajai lehetnek ennek a kocsinak(viszek segítséget,mert még sose vezettem dízelt csak benzinest)?
Ajánljátok e egyátalán ezt a típust – én rosszat nem hallottam róla,kivéve hogy iszonyat rohadós a kasztnija(a régebbi modellt(2001) több ismerős szidja)
Előre is köszönöm a választ.
Ladis | 2017-01-04 07:56
Köszönöm válaszát.Számomra a postázás körülményes lenne mert én Franciaországban élek jelenleg.Megpróbálok FL22-ot keresni ha nem találnék akkor már előre bekevert zöld szinű azt hiszem -35 fok jó lesz?Esetleg kell figyelnem olyasmit hogy aluminium barát legyen vagy mit tarttalmazzon?Köszönöm előre is a válaszát
Jecsy | 2017-01-03 20:54
Köszönöm szépen!
ali53 | 2017-01-03 18:47
Kb. december közepén lett megpróbálva a kalibráció, akkor még annyira nem volt hideg, meg a műhelyben lett elkezdve, még túl is melegedett, aztán kiálltak vele az udvarra, de ott sem jött össze, pedig a komputer mutatta, hogy a környezeti paraméterek megfelelőek. Akkor vásároltam, olajcsere, 2 szilent és szelepfedél tömítés, valamint porlasztó alátétek cseréje után pár nap múlva újra megpróbálták, de időtúllépés miatt mindig leállt a kalibráció. Egyébként jól megy (CDH motor), nem füstöl, csak ezek az előző hozzászólásban leírt dolgok, meg a magasabb (7 liter feletti fogyasztás) zavar. Valamint azért érdekel, milyen probléma állhat a háttérben, mert akkor inkább ezt adom el, marad a 120LE kombi amiben több a kilométer.
mazda-auto.hu2 | 2017-01-03 15:27 Jecsy részére
Lapkás.
mazda-auto.hu2 | 2017-01-03 15:18 ali53 részére
Kérdés milyen körülmények között próbálták elvégezni a kalibrációt, mert ilyen hidegben valószínű nem fog menni. Ahhoz, hogy kalibrálni lehessen, az üzemanyag hőmérséklete minimum 30 C, a víz 70 C és a külső levegő 28 C kell, hogy legyen. Ilyen időben elég nehéz ezt megoldani.