2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-01-10 11:21 vectralino részére

Hivatalosan bőven a normán belül van a afogyasztás, de nem jellemző. Ha hosszabb állás után az indításnál fehéren füstöl rövid ideig, majd megszűnik a füstölés, valószínű a szelepszárszimeringeket kellene cserélni, ha nem lehet letapadt gyűrű, vagy elfáradt szimering stb. Az 5W-30-as olaj az elsődlegesen ajánlott, de nem árt az 5W-40 -es sem. A Xadó olaja kifejezetten jó ilyen esetben, de akkor ajánlott egy Xado 1 Stage revitalizálót is beletenni.

A kuplung akkor szokott keményedni, ha csereérett.

A gyárilag előírt fagylló az FL22.

 

mazda-auto.hu2 | 2017-01-10 11:07 Ladis részére

Amit mi is használunk zöldet, az aluminiumbarát.

Gregi | 2017-01-10 07:35

Tisztelt Mazda auto es forum tarsak!

Egy olyan kerdessel fordulnek feletek, hogy talaltam egy mazda6 2006 os 2.3 as szivo benzinest. A vasarlas elott szeretnek par dolgot megtudni az autorol.

A vezerles tipusa lancos vagy szijas, van e benne kettos tomegu, megbizhatobb mint egy diesel es olcsobb e a szervizelese, meg vegso soron, hogy jobban jarok e ha lecserelem ra a jelenlegi 143 lovas faceliftes diselesem?

Valaszukat elore is koszonom.

 

Jecsy | 2017-01-04 20:58

Üdv.

Mégegy kérdésem volna. A 2.0 GG(talán az 141Le) benzinmotorban a vezéműlánc szett megegyezik a GH modell lf17 motorkódú 147 lovas 2.0 motorban lévővel? Maga a lánc tuti hogy igen, de a kiegészítő dolgok is? Néztem a robbantott ábrás programban, ott mindkettőre ugyanazokat a cikkszámokat hozza a régebbi és az ujabb típusra is. Köszönöm a választ

vectralino | 2017-01-04 20:20

Tisztelt Mazda -autó!

Vettem egy 2005-ös 1.8-as  6-ost,leinformált 99000km-el.Vásárlás után megejtettem a kötelező szervizelést (olaj,szűrők ,gyertya stb) Először Castrol 10w-40-est raktam bele (megszokásból,előtte nissan primérám volt abba az kellett) észrevettem,hogy csipegeti 3000km /0.5liter. Később rájöttem,hogy ebbe 5w-30-as olaj való, lecseréltem Mobil 1 5w-30 ESP Formulára ebből 2000km /0.5 litert evett. Nem füstöl,pöccre indul,szépen csendesen jár,dinamikusan megy.Ekkora mértékű olajfogyasztás mekkora probléma? Kell-e vele foglalkozni vagy csak töltsek utánna és had menjen? Esetleg használhatok-e 5w-40-es olajat,pl Xado atomik 5w-40 SM/CF-et? A kuplungja elég kemény ez normális-e (nem csúszik) Milyen fagyálló való ezekbe a motorokba ? Válaszát előre is köszönöm.

Toma | 2017-01-04 15:35

Üdv!

Kérdésem lenne,több is :)

Egy 2011es 6os mazdát szeretnék behozni németországból,lehetőleg full extrásat,a 2,2es 179lovas kivitelt.Mikre kell odafigyelnem,illetve milyen bajai lehetnek ennek a kocsinak(viszek segítséget,mert még sose vezettem dízelt csak benzinest)?

Ajánljátok e egyátalán ezt a típust – én rosszat nem hallottam róla,kivéve hogy iszonyat rohadós a kasztnija(a régebbi modellt(2001) több ismerős szidja)

Előre is köszönöm a választ.

Ladis | 2017-01-04 07:56

Köszönöm válaszát.Számomra a postázás körülményes lenne mert én Franciaországban élek jelenleg.Megpróbálok FL22-ot keresni ha nem találnék akkor már előre bekevert zöld szinű azt hiszem -35 fok jó lesz?Esetleg kell figyelnem olyasmit hogy aluminium barát legyen vagy mit tarttalmazzon?Köszönöm előre is a válaszát

Jecsy | 2017-01-03 20:54

Köszönöm szépen!

ali53 | 2017-01-03 18:47

Kb. december közepén lett megpróbálva a kalibráció, akkor még annyira nem volt hideg, meg a műhelyben lett elkezdve, még túl is melegedett, aztán kiálltak vele az udvarra, de ott sem jött össze, pedig a komputer mutatta, hogy a környezeti paraméterek megfelelőek. Akkor vásároltam, olajcsere, 2 szilent és szelepfedél tömítés, valamint porlasztó alátétek cseréje után pár nap múlva újra megpróbálták, de időtúllépés miatt mindig leállt a kalibráció. Egyébként jól megy (CDH motor), nem füstöl, csak ezek az előző hozzászólásban leírt dolgok, meg a magasabb (7 liter feletti fogyasztás) zavar. Valamint azért érdekel, milyen probléma állhat a háttérben, mert akkor inkább ezt adom el, marad a 120LE kombi amiben több a kilométer. 

mazda-auto.hu2 | 2017-01-03 15:27 Jecsy részére

Lapkás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó