2025. Május 3. Szombat - Tímea

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 14:39 aranymives részére

Ez már hasonló, de ez a 2,2 motoré. Mégegyszer azt javaslom, hogy mielőtt bármit cserélne, először győzödjön meg, hogy valóban ez a hiba vagy sem.

aranymives | 2017-01-23 14:02

Hú most lettem ideges. A 0360 végüt gondoltam ,hogy nem jó,de az van benne. Ezért rendeltem a 0460- as végüt, aminek még vagy 10 fajta cikkszáma van. Gondolom cikkszámot nem adnak meg ami érthetö ,de ha még egyet megnéznének nekem nagyon megköszöném.110 a vége

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 12:56 aranymives részére

Nem mindegy, az alkatrészes kollégám szerint valószínűleg egyik sem ehhez való, nálunk nem ezen a számon vannak nyilvántartva, de az utolsó három karakternek akkor is egyeznie kellene, és az sem egyezik.

aranymives | 2017-01-23 12:02

Még egy kérdés az RF7j motorhoz a 294200-0460,vagy a 294200-0360-os számú Denso hozamszabályzó szelep való, vagy mindegy?

aranymives | 2017-01-23 11:55

Hát ott mondták ,hogy kell. :(

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 11:21 aranymives részére

Nem kell tanítani, de lehet, hogy jobban járna ha Mazda szervizbe vinné, mert ezek alapján abban se lennék biztos, hogy az a baja.

aranymives | 2017-01-23 11:02

Tisztelt Szakértö! 

 

Érdeklödni szeretnék, hogy ha egy 2007-es 2literes diesel Mazda6-osban csrélnek hozamszabályzó szelepet ,akkor azt kell tanítani géppel ,avagy sem. Azért kérdezem , mert két szerelö mást mond.

Válaszát elöre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 09:57 Tomm12 részére

Csak a vezérlőegység más, ezért csereszabatos a motor.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 09:55 fingertips részére

Hiába sorolnánk fel befecskendezőnként az értékeket, az önmagában semmit nem mondana. Ezt a gyári műszerrel lehet megnézni, aki rendelkezik ilyen műszerrel, az tudja az értékeket is.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-23 09:53 dani001 részére

Főleg városi használatra, vagy rövidebb utakra, mindenképpen a benzinest ajánljuk, de egyébként a dízelesekkel sincs különösebben gond. A dízel üzembentartása költségesebb. (kettőstömegű lendkerék, vezérlés szíjas, stb.)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó