2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Összkerékhajtású lesz az új Mazda3 MPS?
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










Misike | 2017-02-04 20:59
A 2007-2013közti “Gh’ hatosoknál volt egy ráncfelvarrás,ami nem annyira feltűnő,de ködlámpa,stb terén módosítottak. Tudja valaki,hogy mi egyéb van még és mikortól lett ez a módosítás ezen mazdákon?
Mdk | 2017-02-04 20:51
Üdvözletem!
2006/12 FL 1.8 benzin M6 valós185.000km
Érdeklődnék egy tünet után, hogy mi lehet az ok, vagy okok, merre induljak a szerelővel.
Alapjárat és 2000rpm közöt nem húz egyenletesen, 1. 2. fokozatban az autó. Van hogy 3. fokozatban is észreveszem, de az annyira elenyésző és ritka, hogy nem érdemel szót. Hideg motornál jobban megfigyelhető, meleg motornál már csak minimálisan csinálja.
Üresben megpörgetve semmi sem vehető belőle észre, gyakorlatilag terhelés hatására következik be a probléma.
Üzemanyag fogyasztásom nem nőtt meg, most télen városban stabilan 9,5liter és dinamikusan haladok.
Lefulladni nem akar, csak ha nagyon rosszul bánok a kuplunggal.
Ereje van az autónak, úgy érzem meg rendesen a ccm-hez és kg-hoz viszonyítva aprobléma leginkább az, hogy amikor húz egyenletesen akkor meg-meg torpan finoman egy pillanatra míg el nem éri a 2000rpm-ot.
3.-4. fokozatban részben azért sem figyelhető meg véleményem szerint ez a jelenség, mert ott már 1800-2000rpm-ig esik csak vissza a fordulat és onnan húz.
A pillangószelep ki van takarítva és az alapjáratom is beáll rendesen viszonylag hamar, ha leveszem az akkumlátorsarut.
A gyertyákat most cseréltem, pont ebből az okból kifolyólag, mert keletkezett ez a probléma, ami továbbra is fennáll.
Gyertyacsere közben vettem észre, hogy az 1-es gyertya körül állt az olaj ami a szerelő szerint szelepfedél tömítés, ez még cserére vár, nem tudom mennyire szólhat közbe a problémába.
Előre is köszönöm.
dani001 | 2017-02-04 20:16 Morzsi007 részére
Igen, én is most olvasgattam arról hogy két olajcsere között is bevág egy liter olajat, úgy hogy nincs baja a motornak.
dani001 | 2017-02-04 20:14 pusi65 részére
Köszi!Minden hozzászólás hasznomra válik és új információkat ad a típusról. :-)
Morzsi007 | 2017-02-04 13:51 dani001 részére
Sajnos erre nem tudok mit mondani. Nekem GH-s Mazdám van, amit Te nézegetsz az a GG-s. Annyit olvastam ezekről a 2.3-as benzin motorokról hogy érzékeny az olajszintre. Ezeknek nem tudom mennyi lehet a fogyasztása.
pusi65 | 2017-02-04 09:01 dani001 részére
Kedves dani001, csak pár szóval szeretnék bezavarni a diskurzusba: az adott telep tele van kintről behozott autóval. Egy jó állapotú autó kint is viszonylag magas áron kel el. Ami hulladék, az meg jön keletre. Szerinted a 800 ezres eladási ár milyen netto kinti vételi árból jött össze? kb. 500-1000 EUR. (De lehet, hogy ingyen volt,mert kint már vizsgáztathatatlanná vált és a bontóba szállításért, forgalomból kivonásért nem kellett többszáz EUR-t fizetni.) Na mit kapni ennyiért? A Mazda egy átlagosnál sokkal jobb autókat gyártó cég, de ami le van harcolva, arról nem reális beszélni és ha valaki ilyet vesz, számolnia kell sok mindennel. Persze a végén megállapítja, hogy “csak bajom volt a Mazdával”. Nagyon elenyésző a “típushiba”, inkább “állapotot”, “ki volt a karbantartó?” kell figyelni és nem a 1.8 vagy 2.0 a kérdés. Remélem hasznodra válik ez a rövidke szentenció.
dani001 | 2017-02-03 20:34 Morzsi007 részére
Szerinted ez?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_sport_2.3_gt-10894257
dani001 | 2017-02-03 17:21 Misike részére
Nincs baj az 1.8-asokkal, de valamiért a 2.0-2.3-asok olcsóbbak a piacon. Vajon miért?
Morzsi007 | 2017-02-03 11:31 dani001 részére
Még annyit, hogy pályán 130-140-nél 7-7,5L, 90-110-nél meg 5-6,5L amit mutat a gép. De volt, hogy beálltam 11x-re és 6 L-t mutatott tempomattal. A kocsi viszonylag könnyűnek mondható 1350kg.
Misike | 2017-02-03 10:27 dani001 részére
Mibaj az 1,8assal?