2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vectralino | 2017-02-10 10:32 Mdk részére

Most cserélem majd ki a tömítést,remélem megoldódik a probléma. Bár nem látom,hogy hol szivárog az olaj.Nekem akkumulátor csere után elkezdett ingadozni az alapjárat 600-1000 között ugrált. Szomszédom autószerelő,ő mondta,hogy a fojtószelepnek újra kell tanulnia.Hidegindítás után járassam alapjáraton míg bemelegszik,majd hadjam lehűlni. Vagy motorfékeztessem.Húzassam ki 4000 fölé és motorfékkel lassúljak. A hidegen alig észrevehető, meg meg torpanással nem is nagyon foglalkoztam,míg tőled nem hallottam. Először a kuplungra gondoltam, hogy rakoncátlankodik,és mire bemelegszik ,jobb lesz a lendkerék és a tárcsa kapcsolata  a hőtágulástól,de ez lehet hülyeség. Majd megkérdezem a szomszédot,ő dolgozott a mazda zakarnál is,neki vágnia kellene. Ha esetleg megtudok valamit majd írok.

Hanzlik | 2017-02-09 23:31

Tisztelt Mazda-autó.

Meg néztük nincs átugorva a vezérlés a Mazda 6 2.0 2003. de még mindig nem indúl vagyis tegnap valahogy hebrákolás után beindúlt de nem járt egyenletesen majd leállítottam és azóta megint semmi. porlasztók bevizsgálva ok- rail cső ok- nagynyomású szelep ok- inmobilizer nem tilt. mi lehet még?????????

Mdk | 2017-02-09 18:22 vectralino részére

Szia, persze megosztom. :)

Egy másik szerelő szinte kapsából azt mondta, hogy gyújtókábel csere.

Ezt csak azért vonom kétségbe, mert szinte hirtelen jelentkezett és abban az időben, volt az aksi is levéve. Majd elviszem egy komputer turkászhoz, van a közelben egy nagyon jó, csak az a baj, hogy ezt sokan tudják és nagyon nehéz nála időponthoz jutni.

Az olajos gyertya probléma szelepfedél tömítés cserével lett orvosolva nálad?

Köszi

 

mazda-auto.hu2 | 2017-02-09 12:10 vectralino részére

A feszítőbe és a görgőbe is van csapágy, és általában elég csak azt cserélni.

vectralino | 2017-02-09 09:14

Rendben. Az alvázszám: JMZGG148261604193.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-09 08:37 vectralino részére

Van amelyikben cserélhető a görgőben lévő csapágy, kellene egy alvázszám.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-09 08:34 jocek81 részére

Nincs előírva csak az ellenörzése. 240-260.000 km környékén szoktuk először ellenörizni.

vectralino | 2017-02-08 21:43

Szia Mdk!

Na akkor ezzel a hibajelenséggel már hárman lettünk hirtelen.Nekkem is ugyan ezt csinálja,szintén hidegen tatás üzemmódba 1-es.2-es fokozatban.Gyertyát cseréltem én is,és nekem is olajos volt a gyertya menete.Ha meg van a hiba oka,megosztanád velünk?Előre is köszönöm.Üdv.

mpasztor85 | 2017-02-08 09:08 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszukat! Sajnos nem tudom figyelemmel követeni a javítást, mivel szolnoki vagyok, az autó pedig Kecskeméten van jelenleg szétszedve… Ezt a békát le kell nyelnem. Abban reménykedem, hogy utána hibátlanul fog működni az autó még jó darabig. :)

jocek81 | 2017-02-07 21:19

Üdvözletem. Van egy 2006 -os évjáratú, 2.0 benzines (147 le) mazda 6 tipusú gépkocsim. Most vásároltam és amint utána néztem ez láncos vezérlésű. A kérdésem az volna, hogy, kell-e benne vezérmű láncot cserélni, ha igen akkor mennyi év vagy kilóméter után. Válaszát előre is köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó