2025. Augusztus 17. - Jácint
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
dani001 | 2017-02-02 19:26 Morzsi007 részére
Végül letettem az 1.8-as motorral szereltekről és inkább nagyobb benzines motorosokkal kacsingatok. 2.0 vagy 2.3-asokkal. :-) Mennyit fogyasztanak ezek a mazdák városban és autópályán?Rámegy a gatyám a benzinre vagy rosszúl gondolom? :) Neked a 2.5-ös mennyit fogyaszt? Válaszod előre is köszönöm! Más is hozzászólhat és kíváncsi vagyok a véleményekre!
Toma | 2017-02-02 11:59
Köszönöm a válaszoktat!
Első körben akkor diagnosztikára és tisztításra nevezek be.ugyan 4000km-el ezelőttre írják az olaj és szűrők cseréjét,de akkor utána azt is cseréltetem,legalább az olaj és olajszűrőt.Sokat használ(nám) az autót,nem városba – arra van kicsi benzines.Csak működjön és megbízható legyen.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 11:00 László84 részére
Sajnos ehhez már nem tudunk szerezni kezelésit.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 10:57 Toma részére
Nem kellene mindjárt szétszedni az autót, először meg kell tudni, hogy valóban eltömődött-e a DPF, vagy csak egy szenzor, vagy esetleg annak kontakt hibája okozza stb. Az első lépés tehát egy márkaszervízbe elmenni, ahol műszerre teszik, és ha szükséges kényszerregenerálással kitakarítják. Az sincs kizárva, hogy az utolsó szervizénél egyszerűen csak elfelejtették törölni a számlálót! Ha pedig eltömődött, meg kell keresni, hogy azt mi okozta, leggyakrabban befecskendező vagy érzékelő hibája. A részecskeszűrőt kivenni semmi képpen nem szabad! Egyrészt rendkívül környezetszennyező, és kimondottan rákkeltő, a levegőbe kerülő apró koromszemcse, másrészt ha az NKH előírja a műszaki vizsgán az ellenörzését, akkor garantáltan nem kap műszakit az autó, és valószínűleg a sok pénzért értelmetlenül kivetett jó szűrőt, majd még több pénzért vissza kell rakni.
Magyarország térkép nincs rajta, és mi nem is tudjuk feltenni rá.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 10:28 lakko88 részére
Hallani kellene, mert okozhatja több dolog is. A vákumszivattyú, vagy valamelyik vákumszelep, befecskendező, kettőstömegű stb. Ha nincs itt az autó, csak találgatni lehet.
Morzsi007 | 2017-02-02 09:52 Misike részére
Én nem, de van aki igen.
Misike | 2017-02-02 09:23 Misike részére
Egy kibelezett részecskeszűrőtt már te nem tudsz visszaállíttatni sehogy se
mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 09:04 Hanzlik részére
Nem ugrott át a vezérlés?
Morzsi007 | 2017-02-02 05:22 Toma részére
Van olyan cég, aki ezzel foglalkozik, hogy kiszedi a DPF-et és szoftveresen is kikapcsolja, nehogy újragenerálást végezzen. Ha akarja az autó tulaja, ezt később vissza tudják állítani. Első sorban régebbi autóknál szokták ezt a módosítást bevetni, 3-5 éves dpf problémás autóknál, megpróbálják megkeresni a hibát és kijavítani azt. Sokan szedetik ki, mert olcsóbb, jobb megoldás. Persze jó helyen kell csináltatni, mert el tudják cseszni. A műszaki nem gond.
Misike | 2017-02-01 22:38 Toma részére
nem tudom hogy hajlik a cső...magyarán a DPF síkja lejjebb van e,mert ha meg tudnád tölteni ethanollal a szűrőt valamelyik szenzor helyén,ugy hogy ne follyon el se előlre se hátra,akkor az egy nap áztatás után az összes kapillárist kipucolja….de lehet ki kellene vágni és ugy teletölteni egy vödörbe,vagy pvc csőbe állítva,aztán visszahegeszteni pár nap mulva… még mindig többet ér mint százezrekért másikat venni,vagy átprogramozni a kocsit,vagy mégrosszabb...egy közuti nkh-s ellenőrzésbe belefutni kibelezett DPF_el...