2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dani001 | 2017-02-02 19:26 Morzsi007 részére

Végül letettem az 1.8-as motorral szereltekről és inkább nagyobb benzines motorosokkal kacsingatok. 2.0 vagy 2.3-asokkal. :-) Mennyit fogyasztanak ezek a mazdák városban és autópályán?Rámegy a gatyám a benzinre vagy rosszúl gondolom? :) Neked a 2.5-ös mennyit fogyaszt? Válaszod előre is köszönöm! Más is hozzászólhat és kíváncsi vagyok a véleményekre!

Toma | 2017-02-02 11:59

Köszönöm a válaszoktat!

Első körben akkor diagnosztikára és tisztításra nevezek be.ugyan 4000km-el ezelőttre írják az olaj és szűrők cseréjét,de akkor utána azt is cseréltetem,legalább az olaj és olajszűrőt.Sokat használ(nám) az autót,nem városba – arra van kicsi benzines.Csak működjön és megbízható legyen.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 11:00 László84 részére

Sajnos ehhez már nem tudunk szerezni kezelésit.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 10:57 Toma részére

Nem kellene mindjárt szétszedni az autót, először meg kell tudni, hogy valóban eltömődött-e a DPF, vagy csak egy szenzor, vagy esetleg annak kontakt hibája okozza stb. Az első lépés tehát egy márkaszervízbe elmenni, ahol műszerre teszik, és ha szükséges kényszerregenerálással kitakarítják.  Az sincs kizárva, hogy az utolsó szervizénél egyszerűen csak elfelejtették törölni a számlálót! Ha pedig eltömődött, meg kell keresni, hogy azt mi okozta, leggyakrabban befecskendező vagy érzékelő hibája. A részecskeszűrőt kivenni semmi képpen nem szabad! Egyrészt rendkívül környezetszennyező, és kimondottan rákkeltő, a levegőbe kerülő apró koromszemcse, másrészt ha az NKH előírja a műszaki vizsgán az ellenörzését, akkor garantáltan nem kap műszakit az autó, és valószínűleg a sok pénzért értelmetlenül kivetett jó szűrőt, majd még több pénzért vissza kell rakni.

Magyarország térkép nincs rajta, és mi nem is tudjuk feltenni rá.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 10:28 lakko88 részére

Hallani kellene, mert okozhatja több dolog is. A vákumszivattyú, vagy valamelyik vákumszelep, befecskendező, kettőstömegű stb. Ha nincs itt az autó, csak találgatni lehet.

Morzsi007 | 2017-02-02 09:52 Misike részére

Én nem, de van aki igen.

Misike | 2017-02-02 09:23 Misike részére

Egy kibelezett részecskeszűrőtt már te nem tudsz visszaállíttatni sehogy se laugh

mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 09:04 Hanzlik részére

Nem ugrott át a vezérlés?

Morzsi007 | 2017-02-02 05:22 Toma részére

Van olyan cég, aki ezzel foglalkozik, hogy kiszedi a DPF-et és szoftveresen is kikapcsolja, nehogy újragenerálást végezzen. Ha akarja az autó tulaja, ezt később vissza tudják állítani. Első sorban régebbi autóknál szokták ezt a módosítást bevetni, 3-5 éves dpf problémás autóknál, megpróbálják megkeresni a hibát és kijavítani azt. Sokan szedetik ki, mert olcsóbb, jobb megoldás. Persze jó helyen kell csináltatni, mert el tudják cseszni. A műszaki nem gond. 

Misike | 2017-02-01 22:38 Toma részére

nem tudom hogy hajlik a cső...magyarán a DPF síkja lejjebb van e,mert ha meg tudnád tölteni ethanollal a szűrőt valamelyik szenzor helyén,ugy hogy ne follyon el se előlre se hátra,akkor az egy nap áztatás után az összes kapillárist kipucolja….de lehet ki kellene vágni és ugy teletölteni egy vödörbe,vagy pvc csőbe állítva,aztán visszahegeszteni pár nap mulva… még mindig többet ér mint százezrekért másikat venni,vagy átprogramozni a kocsit,vagy mégrosszabb...egy közuti nkh-s ellenőrzésbe belefutni kibelezett DPF_el...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó