2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Peti79 | 2017-01-31 10:10

Tisztelt szakértő!

A tanácsát kérem abban hogy miképp lehet az évek alatt összegyógyult intercooler csövet lehúzni úgy a hűtőröl hogy az ne törjön el?

Csöpög az olaj a cooler hűtőböl és “Ó” gyűrűt cserélnék benne de sanos hosszabb próbálkozás után sem bírtam szétszedni a csövet, csupán a két tartó csavart sikerült levennem.

2004-es diesel kombi

Válaszát köszönöm!

pusi65 | 2017-01-30 14:43

Kedves Mazda-barátok, 

röviden a történet: 2004-es dízel 6-os, 150 e. km-rel. Téli nagy hidegben beindítás után ingadozó alapjárat, le is állt. Műszer elő, izzítók kiszedve 20 C fokon 0.6-0.7 ohm bemérve, jók. A patron alsó harmada enyhén kokszos, megtisztít, visszarak. Másnap csonthideg autó indít, alapjárat tökéletes.

Ha csak egy Mazdásnak is segített a tipp, már megérte leírnom.

Üdv.

Misike | 2017-01-30 10:12

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék ,faceliftes 6os vásárlása előtt állok, Konkrét autó még nincs kinézve.

Szeretném kérdezni mire figyeljünk ennél a tipusnál?  Diesel párti vagyok,de eddig két megkérdezett mazdás is DPF probléma miatt szidta az autóját.

Mi van a mazdánál,hogy ennyire könnyen eldugul?

Olvastam,hogy a diesel 2literes változat nem ajánlott,illetve hogy a váltó,kuplung amit mindenképp próbauton nézni kell.

Szoval akinek van tapasztalata,ne tartsa magában!  Köszi!

Hunika2008 | 2017-01-29 20:42

Tisztelt Mazda-auto !

Sajnos előző levelemre nem kaptam választ. Összefoglalom kérdésem. Egy 2006-os 143 lovas diesel mazda 6-om van. A motor beremeg menet közben, amúgy üresjárat szabályos, halk. Amikor elindulok az első három fokozatban nem érezni, a negyedik után már határozottan. Ha nagyon finoman gyorsítok, akkor nem csinálja. Végig csináltam a XADO-s kezelést, még a motorolaj adalékot is betettem. A motor beindult többször .24 fokban, sajnos mint utólag kiderült izzító gyertya élkül, igaz hengerenként és nagyon megkínozva az indító motort. van még olyan kóhiba amire lehet gondolni ebben az esetben, vagy nem maradt más hára mint felújítattni a porlasztókat ? Válaszukat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Halász Csaba

Bogesz89 | 2017-01-28 08:12

Sziasztok! 2005-ös 1.8 benzines fogyasztása 8,5 l normál használattal. Mi az lehet oka ennek? Mennyi lenne az elfogadható? Kissé benzinszagú az olaj.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-27 07:32 Habarics89 részére

Alvázszámra lehet rendelni, valószínűleg nincs benne.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-27 07:29 Legikeee részére

Akkumulátort kellene megnézni, illetve a generátort, hogy tölt-e rendesen.

Habarics89 | 2017-01-26 20:36

Udv. Olyan kerdesem lenne hogy 2013as mazda 6 osba hol lehet a navigacioba kicserelni az sd kartyat vagy honnan tudom hogy egyaltalan van e benne mert ha ra nyomok a nav menure nem jon be semmi.koszonom

Legikeee | 2017-01-26 17:50

Tiszteletem!

 

Van egy 2003-as 1.8-as Benzines Mazda 6-os gépjárművem.

Kb. 2 hete vannak olyan hibáim, hogy rángat menet közben hideg és meleg motorral is, az autó motorja.

Olyan mintha le akarna fulladni, vagy le is fulladna, csak halad az autó ezért újraindul.

Valamint fordulatszám visszaesésnél ( Üresben ) le is áll néha.

Nem folyamatos ez a rángatás, hanem szakaszosan történik, néha.

Most jelenleg nem is indul már, csak tekeri a motort, de nem gyújtja be.

Szerelőnél volt a kocsim, bár szerintem máshova kell vinnem, mert ott nem tudták kideríteni a hibák okát.

Elvileg hibakód nincs.

Gyújtótrafó és kábelek cserélve lettek, valamint a gyertyák is.

Fojtószelep és alapjárati szelep ki lett takarítva.

 

Valakinek esetleg volt hasonló gondja?

Melyik részére kellene fókuszálni a hiba keresésénél?

 

Esetleg tud valaki Fejér megyében olyan szerelőt aki megbízható, precíz Mazda 6 szerelés ügyében?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdv.:

 

Zsolti

fingertips | 2017-01-25 15:16 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm az infót!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó