2025. Augusztus 16. Szombat - Ábrahám

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tomm12 | 2017-01-20 11:30 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm.

 

Még egy kérdés.

Miből adódik a két motor közötti lóerő külömbség?

A vezérő elektronika más vagy az egyiken nagyobb esetleg a turbó?

mazda-auto.hu2 | 2017-01-20 10:01 fingertips részére

Mi a gyári műszerrel nem mérünk voltotokat, a műszer korrekciós értékeket ad, és azoknak az előírttól való eltérése alapján állapítjuk meg, hogy melyik befecskendezőt kell kivenni és bevizsgáltatni, és a bevizsgálásnak megfelelően felújítani, vagy ha nem újítható fel akkor cserélni.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-20 09:56 szabi036 részére

Van benne himba, de nem szokott hangot adni, inkább a hajtókar csapágyra gondolnánk.

Szívó 0,15, kipufogó 0,35

mazda-auto.hu2 | 2017-01-20 09:54 Tomm12 részére

Cserélhető a két motor, nem kell a teljes elektronikát átcserélni.

Tomm12 | 2017-01-19 23:13

Tisztelt Mazda autó!

Azt szeretném kérdezni,hogy az autómba tönkrement a motor(2003 6-os). Olyan drága lenne megjavítattni,hogy olcsóbb kicserélni. És sajnos csak a gyengébb Diesel motort(89KW) találtam hozzá. Ez igazoltan keveset futott, kipróbálható. Az enyém (100KW)-os volt.

A kérdés pedig, hogy egy az egyben át lehet-e rakni a motort? Illetve az én kocsim motorvezérlőjével müködik a kisebb teljesítményü motor? Vagy a motorral együtt a teljes elektromos rendszert át kell pakolni? Egyáltalán cserélhető a két motor? Minden infó érdekel!

Válaszát előre is köszönöm.

szabi036 | 2017-01-19 20:04

Üdv Fórumozók!

A második nagy kérdésem lenne,hogy mekkorának kell lennie a szelephézagoknak szívó-ill kipufogó szelepnél?

Mazda 6 kombi 03' 121 LE.

Okozhatja esetleg az a csattogást?

Az elsőre sem kaptam választ...na sebaj,talán ez lehet a probléma a motorban.

Köszi!

Ladis | 2017-01-19 17:57 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a segitséget

mazda-auto.hu2 | 2017-01-19 16:30 c68fitness részére

Lehet, hogy átugrott a vezérlés egy fokkal, de ha kigyulladt az olajnyomás lámpa, sajnos az sincs kizárva, hogy az olajszivattyú szűrője eltömődött, és nem tudta előállítani a kívánt nyomást, és a hajtókarcsapágy megszorult.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-19 15:11 rasotamas részére

Átrakható, de nem használható! Az hogy nem lehet az ülést fűteni, az még elmenne, de mozgatni se lehet. De például az ablakemelők is csak a faceliftes változatban automaták, így a csatlakozókat nem lehet összedugni.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-19 15:06 Ladis részére

Nincs méretünk, de ilyen csak gyári van, így a méret valószínűleg nem is segítene.

Egyébként 310.-Ft darabja.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó