2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Misike | 2017-02-06 12:39 Toma részére

Szia! A töltőnyomás sokmindentől lehet alacsony….lehet turbó hiba,vagy intercooler lukas,vagy épp tele olajjal…   A DPF bedugulhat 10e km alatt is a mazdán sajnos,pláne ha a turbó nem jó,vagy olaj került a rendszerbe….

Morzsi007 | 2017-02-06 09:22 Misike részére

Azt hiszem a hátsó lámpán van kisebb módosítás, a ködlámpák, ahogy írtad, a hűtőrácson. A szigetelés jobb lett a futómű lágyabb, komfortosabb. Gondolom egy-két plusz funkció, pl iPhone csatlakoztatás ilyenek. 

Toma | 2017-02-06 09:10

Üdv!

A 2.2es dízel a következő hibákat dobja:

Töltőnyomás szabályozás – túl alacsony nyomás

Dízel részecskeszűrő regeneráció időtartalma – Érték túl nagy

Koromtartalom részecskeszűrő – Túl nagy részecsketartalom

Részecskeszűrő – túl magas nyomáskülönbség

A szerelő szoftveresen indított egy regenerálást de nem igazán segített és a DPF kiiktatását javasolja.Azt mondja csoda hogy megy a kocsi egyátalán.147e km,de ez ugya nem jelent semmit ha nem volt karbantartva odafigyelve rá.Elvileg szervizelve volt,mert szervízkönyvet kaptam hozzá mikor megvettem.

100mbar határétékhez képest a szenzor 139-141mbart mutat.

Mdk | 2017-02-05 21:54 bozsó77 részére

Szia, Akkor remélem kapunk egy irányvonalat, ha már ketten vagyunk. :)

Szerelőmnek van egy tippje, de nem akarom befolyásolni a tanácsot adókat. Ha a kettő passzol akkor elmondom neked is mindenképpen.

Köszi, hogy írtál.

Üdv.

Fery | 2017-02-05 20:30

Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy a 2007-es évjáratú hatosomban a belső világítás csak hátul világít az autó, illetve az ajtók nyitásakor. Mi lehet a baj? Az elsők is door állásban vannak, mégsem világítanak. Talán az érzékelő nem jó?

francejerome | 2017-02-05 18:55

Sziasztok. Mazda 6 gta 2010 2.2 diesel -em mostanában rendetlenkedik.

Eddig kulcs nélkül nyílt, egy hónapja nem működik, egyik kulccsal sem és egyik ajtónál sem. 

A kulcs nélküli nyitást minden lezáráskor az ajtó lezárógombjának kétszer való megnyomásával aktiváltam. Enélkül elötte sem nyílt ki a kilincs érzékelők megérintésével.

tudja valaki hogyan lehetne beállítani vagy átállítani ezt a funkció.

elvittem a győri mazdaszalonba, de azonkívül hogy aztmondtak minden rendben van, nem tudtak vele mit tenni.

kérem aki tud segísen

előre is köszönöm

üdv

Gábor

bozsó77 | 2017-02-05 07:23 Mdk részére

szevasz mdk!nekem 2005 m6 van 2.0 mocival 196000 valós km-el

svájcbol hozattam be,végig ugyanazon mazda szervizben szerelték,sehol egy olajnyom tényleg nagyon rendben van.

a hátsó íveknél kezd előjönni a rozsda,de ezt leszámítva semmi baja.

és láss csodát az enyém is ugyanezt csinálja,én sem tudtam volna jobban leírni.

full ugyan ez a jelenség,illetve akkor venni észre igazán amikor olyan sporolósan(öregessen)akar az ember haladni.

valaki megmondhatná hogy mitöl van ez most már engem is érdekelne!

vagy talan ilyen a motorvezérlő szoftvere???

remélem valaki tud nekunk segíteni

udv:tibi

 

mpasztor85 | 2017-02-04 22:43

Tisztelt Mazda-autó!

2006-os, 2.3-as, 6-os tulajdonos vagyok. Az autóból hengerekben gyújtáskimaradás hibakódot olvastak ki. A check engien hibakódon túl jelentkező rendellenességek a következők: ingadozó fordulatszám, dadogás, alapjáraton remegés, állandó tempónál “hintázott” az autó, a víz abszolút nem melegedett. Azt elöljáróba elmondom, hogy az autó gázos volt, számla szerint 2010-be szerelték bele, én múlt nyáron erre szakosodott műhelybe kiszereltettem. A műhelybe ahol most van az autó, azt mondták hogy több sebből vérzik a motor. Egyik legnagyobb baj (többek között) hogy a nívópálcát nem érte az olaj. Augusztusban cseréltem olajat. A szintet rendszeresen ellenőrzöm, mivel azt olvastam, hogy a 2.3-as csipegeti az olajat. Garázsba tartom az autót, munkahelyemen ugyanott parkolok mindig. Olajfolyás nincs. Azt mondták hogy az olaj bekerült a hűtővizbe. Ha annyi olaj kerül a rendszerbe, mint amennyi hiányzik, akkor a kiegyenlítő tartály kupakjáig kéne érnie a folyadéknak (ha jól gondolom). Füstölni, pláne kéken nem csinálta. Szerintük a javítási lista: szívósor csere (a gázos alakítás miatt) gépműhelyes munka, tömítőszett csere, vezérműlánc és feszítő csere, a vízbe került olaj okozta errózió miatt tömítések cseréje. Egyik kérdésem, hogy láttatlanba ugyan, de a leírtak alapján valóban lehet ekkora a baj? A másik kérdésem, ha ekkora a baj, akkor reális ezért a munkáért a kb 7-800.000 Ft-os számla? 

Válaszukat előre is köszönöm!

Sycora | 2017-02-04 22:03

Jo estet. Szeretnek vásárolni egy Mazda6 típusú autót. Lenne par kérdésem a vásárlás elott. Ami nekem jelenleg a leg fontosabb, hogy galvanizalt-e a kasztni? (előző autóm sajnos nem volt az es rengeteget küzdöttem a rozsdával.) A másik fontos kérdésem az lenne, hogy a 2004 – 2005 koruli autók 2.0 dízeljei mennyire jok? Köszönöm elorenis megtisztelő válaszaitokat!

Misike | 2017-02-04 20:59

A 2007-2013közti “Gh’ hatosoknál volt egy ráncfelvarrás,ami  nem annyira feltűnő,de ködlámpa,stb terén módosítottak. Tudja valaki,hogy mi egyéb van még és mikortól lett ez a módosítás ezen mazdákon?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó