2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
Misike | 2017-02-06 12:39 Toma részére
Szia! A töltőnyomás sokmindentől lehet alacsony….lehet turbó hiba,vagy intercooler lukas,vagy épp tele olajjal… A DPF bedugulhat 10e km alatt is a mazdán sajnos,pláne ha a turbó nem jó,vagy olaj került a rendszerbe….
Morzsi007 | 2017-02-06 09:22 Misike részére
Azt hiszem a hátsó lámpán van kisebb módosítás, a ködlámpák, ahogy írtad, a hűtőrácson. A szigetelés jobb lett a futómű lágyabb, komfortosabb. Gondolom egy-két plusz funkció, pl iPhone csatlakoztatás ilyenek.
Toma | 2017-02-06 09:10
Üdv!
A 2.2es dízel a következő hibákat dobja:
Töltőnyomás szabályozás – túl alacsony nyomás
Dízel részecskeszűrő regeneráció időtartalma – Érték túl nagy
Koromtartalom részecskeszűrő – Túl nagy részecsketartalom
Részecskeszűrő – túl magas nyomáskülönbség
A szerelő szoftveresen indított egy regenerálást de nem igazán segített és a DPF kiiktatását javasolja.Azt mondja csoda hogy megy a kocsi egyátalán.147e km,de ez ugya nem jelent semmit ha nem volt karbantartva odafigyelve rá.Elvileg szervizelve volt,mert szervízkönyvet kaptam hozzá mikor megvettem.
100mbar határétékhez képest a szenzor 139-141mbart mutat.
Mdk | 2017-02-05 21:54 bozsó77 részére
Szia, Akkor remélem kapunk egy irányvonalat, ha már ketten vagyunk. :)
Szerelőmnek van egy tippje, de nem akarom befolyásolni a tanácsot adókat. Ha a kettő passzol akkor elmondom neked is mindenképpen.
Köszi, hogy írtál.
Üdv.
Fery | 2017-02-05 20:30
Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy a 2007-es évjáratú hatosomban a belső világítás csak hátul világít az autó, illetve az ajtók nyitásakor. Mi lehet a baj? Az elsők is door állásban vannak, mégsem világítanak. Talán az érzékelő nem jó?
francejerome | 2017-02-05 18:55
Sziasztok. Mazda 6 gta 2010 2.2 diesel -em mostanában rendetlenkedik.
Eddig kulcs nélkül nyílt, egy hónapja nem működik, egyik kulccsal sem és egyik ajtónál sem.
A kulcs nélküli nyitást minden lezáráskor az ajtó lezárógombjának kétszer való megnyomásával aktiváltam. Enélkül elötte sem nyílt ki a kilincs érzékelők megérintésével.
tudja valaki hogyan lehetne beállítani vagy átállítani ezt a funkció.
elvittem a győri mazdaszalonba, de azonkívül hogy aztmondtak minden rendben van, nem tudtak vele mit tenni.
kérem aki tud segísen
előre is köszönöm
üdv
Gábor
bozsó77 | 2017-02-05 07:23 Mdk részére
szevasz mdk!nekem 2005 m6 van 2.0 mocival 196000 valós km-el
svájcbol hozattam be,végig ugyanazon mazda szervizben szerelték,sehol egy olajnyom tényleg nagyon rendben van.
a hátsó íveknél kezd előjönni a rozsda,de ezt leszámítva semmi baja.
és láss csodát az enyém is ugyanezt csinálja,én sem tudtam volna jobban leírni.
full ugyan ez a jelenség,illetve akkor venni észre igazán amikor olyan sporolósan(öregessen)akar az ember haladni.
valaki megmondhatná hogy mitöl van ez most már engem is érdekelne!
vagy talan ilyen a motorvezérlő szoftvere???
remélem valaki tud nekunk segíteni
udv:tibi
mpasztor85 | 2017-02-04 22:43
Tisztelt Mazda-autó!
2006-os, 2.3-as, 6-os tulajdonos vagyok. Az autóból hengerekben gyújtáskimaradás hibakódot olvastak ki. A check engien hibakódon túl jelentkező rendellenességek a következők: ingadozó fordulatszám, dadogás, alapjáraton remegés, állandó tempónál “hintázott” az autó, a víz abszolút nem melegedett. Azt elöljáróba elmondom, hogy az autó gázos volt, számla szerint 2010-be szerelték bele, én múlt nyáron erre szakosodott műhelybe kiszereltettem. A műhelybe ahol most van az autó, azt mondták hogy több sebből vérzik a motor. Egyik legnagyobb baj (többek között) hogy a nívópálcát nem érte az olaj. Augusztusban cseréltem olajat. A szintet rendszeresen ellenőrzöm, mivel azt olvastam, hogy a 2.3-as csipegeti az olajat. Garázsba tartom az autót, munkahelyemen ugyanott parkolok mindig. Olajfolyás nincs. Azt mondták hogy az olaj bekerült a hűtővizbe. Ha annyi olaj kerül a rendszerbe, mint amennyi hiányzik, akkor a kiegyenlítő tartály kupakjáig kéne érnie a folyadéknak (ha jól gondolom). Füstölni, pláne kéken nem csinálta. Szerintük a javítási lista: szívósor csere (a gázos alakítás miatt) gépműhelyes munka, tömítőszett csere, vezérműlánc és feszítő csere, a vízbe került olaj okozta errózió miatt tömítések cseréje. Egyik kérdésem, hogy láttatlanba ugyan, de a leírtak alapján valóban lehet ekkora a baj? A másik kérdésem, ha ekkora a baj, akkor reális ezért a munkáért a kb 7-800.000 Ft-os számla?
Válaszukat előre is köszönöm!
Sycora | 2017-02-04 22:03
Jo estet. Szeretnek vásárolni egy Mazda6 típusú autót. Lenne par kérdésem a vásárlás elott. Ami nekem jelenleg a leg fontosabb, hogy galvanizalt-e a kasztni? (előző autóm sajnos nem volt az es rengeteget küzdöttem a rozsdával.) A másik fontos kérdésem az lenne, hogy a 2004 – 2005 koruli autók 2.0 dízeljei mennyire jok? Köszönöm elorenis megtisztelő válaszaitokat!
Misike | 2017-02-04 20:59
A 2007-2013közti “Gh’ hatosoknál volt egy ráncfelvarrás,ami nem annyira feltűnő,de ködlámpa,stb terén módosítottak. Tudja valaki,hogy mi egyéb van még és mikortól lett ez a módosítás ezen mazdákon?