2025. November 4. Kedd - Károly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:20 2.2 185le részére

Ha az akkumulátor biztos jó, akkor lehet, hogy valamelyik testkábelnél nincs megfelelő kontakt.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:17 Fery részére

Akkor pedig az ajtókapcsolótol induló vezetéket kellene kimérni, hogy nincs-e szakadása.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:16 Hanzlik részére

Így autó nélkül nagyon nehéz, a testkábeleket kellene átnézni, kezdve az injektorokéval.

mazda-auto.hu | 2017-02-15 11:50 Bela76 részére

Tapasztalatunk szerint a gyűrűzni kell az autót, de akkor már érdemes a szelepszárszimeringeket is kicserélni. Egy ilyen felújítás várható költsége nettó 327000.- Ft, mely tartalmazza a szelepszár szimeringeket, hengerfejtömítést, gyűrűszettet, motorolajat, váltóolajat, fagyállót, desztillált vizet és a munkadíjat. Megbontás után további alkatrész és munkadíj felmerülhet

Piroska55 | 2017-02-15 10:25

Tisztelt Szakértők!
Van egy MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE autónk és valószínűleg kuplungot kellene benne cserélni.
Efelől szeretnék érdeklődni, hogy mennyibe kerülne a kuplung + a munkadíj?
Várom mielőbbi válaszukat, köszönettel: Piroska

Zsolt72 | 2017-02-15 10:04 Peti79 részére

Az eredeti kulcsban lévő kódot másolják egy “nyers” chipre és azt belerakják az új kulcsba.

Peti79 | 2017-02-15 08:40 Zsolt72 részére

Üdv!

Ezek szerint a kulcsban van a csip ha jól értem?

Zsolt72 | 2017-02-14 20:30 Peti79 részére

Helló Peti79,

Nekem is csak egy kulcsom volt a 2005-ös 6-oshoz. Egy kulcsmásoló üzletben csináltattam pótkulcsot, 18E Ft-ot kértek érte. Ez egy sima másolt kulcs, fejrészében az immobilizerhez szükséges chippel. Persze távnyitóval, bicskakulcsos formában még ennél is jóval többe kerülne. De pótkulcs céljára elég így is, ajtókat nyitja, kocsit indítja.

ali53 | 2017-02-13 19:41

Tisztelt Szakértő és mindenki, akinek ötlete van!

Kérdésem lenne:2004 dízel GG/GY különbözik-e az üzemanyagtank mérete, vagy alakja? Úgy tudom, mindkettő 64l-es. Az előző, egy évig használt 120LE kombinál 800km után kezdett világítani a sárga lámpa, a negyed jelzést kb. 300, a fél jelzést kb 500-530 km-nél érte el. A számított fogyasztás 6,5-7 liter körül alakult, a sárga lámpánál ~56-57 litert tudtam beletankolni. A mostani 136LE ötajtósnál minden értéket kb. 100km-rel hamarabb érek el, 700km-nél már világít a sárga lámpa, viszont nem is megy bele csak 48 liter körül, a fogyasztás 7l fölött alakul. Rendben van ez így? Ugyanolyan igénybevétel mellett többet fogyaszt a CDH, mint a CD motor?

pusi65 | 2017-02-13 13:07 Bela76 részére

Mindenféle lötty csak kidobott pénz. Ha tényleg a szel.sz.szim. a hibás, akkor sok munka+tömítések a normális megoldás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó