2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:20 2.2 185le részére
Ha az akkumulátor biztos jó, akkor lehet, hogy valamelyik testkábelnél nincs megfelelő kontakt.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:17 Fery részére
Akkor pedig az ajtókapcsolótol induló vezetéket kellene kimérni, hogy nincs-e szakadása.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 12:16 Hanzlik részére
Így autó nélkül nagyon nehéz, a testkábeleket kellene átnézni, kezdve az injektorokéval.
mazda-auto.hu | 2017-02-15 11:50 Bela76 részére
Tapasztalatunk szerint a gyűrűzni kell az autót, de akkor már érdemes a szelepszárszimeringeket is kicserélni. Egy ilyen felújítás várható költsége nettó 327000.- Ft, mely tartalmazza a szelepszár szimeringeket, hengerfejtömítést, gyűrűszettet, motorolajat, váltóolajat, fagyállót, desztillált vizet és a munkadíjat. Megbontás után további alkatrész és munkadíj felmerülhet
Piroska55 | 2017-02-15 10:25
Tisztelt Szakértők!
Van egy MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE autónk és valószínűleg kuplungot kellene benne cserélni.
Efelől szeretnék érdeklődni, hogy mennyibe kerülne a kuplung + a munkadíj?
Várom mielőbbi válaszukat, köszönettel: Piroska
Zsolt72 | 2017-02-15 10:04 Peti79 részére
Az eredeti kulcsban lévő kódot másolják egy “nyers” chipre és azt belerakják az új kulcsba.
Peti79 | 2017-02-15 08:40 Zsolt72 részére
Üdv!
Ezek szerint a kulcsban van a csip ha jól értem?
Zsolt72 | 2017-02-14 20:30 Peti79 részére
Helló Peti79,
Nekem is csak egy kulcsom volt a 2005-ös 6-oshoz. Egy kulcsmásoló üzletben csináltattam pótkulcsot, 18E Ft-ot kértek érte. Ez egy sima másolt kulcs, fejrészében az immobilizerhez szükséges chippel. Persze távnyitóval, bicskakulcsos formában még ennél is jóval többe kerülne. De pótkulcs céljára elég így is, ajtókat nyitja, kocsit indítja.
ali53 | 2017-02-13 19:41
Tisztelt Szakértő és mindenki, akinek ötlete van!
Kérdésem lenne:2004 dízel GG/GY különbözik-e az üzemanyagtank mérete, vagy alakja? Úgy tudom, mindkettő 64l-es. Az előző, egy évig használt 120LE kombinál 800km után kezdett világítani a sárga lámpa, a negyed jelzést kb. 300, a fél jelzést kb 500-530 km-nél érte el. A számított fogyasztás 6,5-7 liter körül alakult, a sárga lámpánál ~56-57 litert tudtam beletankolni. A mostani 136LE ötajtósnál minden értéket kb. 100km-rel hamarabb érek el, 700km-nél már világít a sárga lámpa, viszont nem is megy bele csak 48 liter körül, a fogyasztás 7l fölött alakul. Rendben van ez így? Ugyanolyan igénybevétel mellett többet fogyaszt a CDH, mint a CD motor?
pusi65 | 2017-02-13 13:07 Bela76 részére
Mindenféle lötty csak kidobott pénz. Ha tényleg a szel.sz.szim. a hibás, akkor sok munka+tömítések a normális megoldás.