2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-12-06 15:24 rasotamas részére

A szakavatott szerelőfülek meghallják, ha gond van a szelephézaggal és ha szükséges akkor beállítják. Ennek díja 19800.- Ft + Áfa és ilyenkor ki kell cserélni az injektor alátéteket, ami nettó 400.- Ft / db, esetleg szelepfedél tömítés kellhet még. Ha már kint vannak az injektorok, akkor a  bevizsgálása nettó 5000.- Ft/db. Az EGR hibát nehéz megkeresni, ha nem szelep baja van, azokat egyszerűbben ki lehet mérni.

mazda-auto.hu | 2016-12-06 15:15 Ricsie részére

A vezérműztengely jeladót kellene kicserélni

Ricsie | 2016-12-05 21:47

Tisztelt Mazda Autó!

Mazda 6 2.0 Diesel 121Le autóm néha gondol egyet és leáll. Rádugott computer hibakód P0342 vezérműtengely jeladó. Ezt hogyan lehet orvosolni?

 

mazda-auto.hu2 | 2016-12-02 10:34 beripeti részére

A benko@mazda-auto.hu címre kellene küldeni egy megrendelőt, postázási címmel, névvel. Ha számla nem arra a névre és címre kell, akkor azt is külön jelezni kellene.

rasotamas | 2016-12-01 09:33 mazda-auto.hu részére

Nagyon köszönöm a válaszát! Úgy tudtam februári gyártású az autó, de ez sehol nem szerepel, a forgalmiban és a törzskönyvben is csak a gyártási év szerepel. Azt gondoltam van valamilyen központi rendszer amiben látja az adatokat, hogy mikor mit miért csináltak, és van is csak az enyém nincs benne.
Azt gondoltam volna, hogy azért amiket leírtam komolyabb és költségesebb ellenörzések/beállítások minthogy szemrevételezéssel grátisz hozzáadják egy olajcseréhez. Pl szelephézag ellenörzéshez tudtommal le kell venni a szelepfedelet, akkor már ki kell cserélni a szelepfedél tömítést, és akkor már érdemes a tűzkarikákat is kicserélni mert nem nagy tétel. Hameg már kint vannak az injektorok és úgyis része a 240 ezres szerviznek a befecskendező rendszer ellenörzése nem árt bevizsgáltatni őket. EGR elenörzésnél nálam rögtön lenne is hiba, P0401 szokott előjönni, de csak 10 fok fölött, télen soha. Nem tudom mennyibe kerülne kikutatni hogy vákuumcső vagy melyik szolenoid hibájáról van-e szó. A többi mondjuk tényleg szemmel-kézzel ellenőrizhetőnek tűnik.
Nyilván a vezérléscsere már nem szükséges nálam, de azért beleírtam a listába, hogy az teljes legyen.
Mégegyszer, köszönöm a segítséget, hamarosan ráveszem az asszonyt egy békéscsabai kirándulásra ezek elvégzéséhez, még van 4 ezer az olajban, addig ráér.

22szabi | 2016-11-30 20:41

Tisztel mazda-auto.hu!

Egy korábbi hozzászólásomra válaszoltak, hogy a benzines Mazda 6 akku saru visszatétel után megtanulja az alapjáratot magától és beáll idővel. Nekem kb 2 hete nem nagyon van változás, talán amikor bemelegedik javul picit a helyzet. Nincs erre valami más praktika, ill. mennyire legyek még türelemmel ezzel a jelenséggel, mert elég zavaró.

Válaszukat előre is köszönöm.

beripeti | 2016-11-30 18:57 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

JMZGY198271460942

Le tudná írni, mi lenne a rendelés menete?

2-2 db izzóra lenne szükségem.

Köszönöm előre is!

mazda-auto.hu | 2016-11-30 07:54 Banesz részére

Lehet a szilenteket külön cserélni

Banesz | 2016-11-29 20:19

Tisztelt mazda-auto!

Minden szilentet lehet külön cserélni a stabilizátoron,lengőkaron vagy van olyan is amit csak lengőkarral együtt lehet cserélni?

Előre is köszönöm:  Banesz

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:17 rasotamas részére

2004.01.19-én gyártották az autót de nem szerepel a DSR-ben. Azt hogy az UNICAR mit mért javít, cserél, talán őket kellene megkérdezni, véleményünk szerint a tűzkarikák átégése miatt a motor megóvása érdekében. Amit Ön leírt műveleteket, azt a szervizkor szemrevételezésessel elvégezzük, ezekért külön díj nem kerül leszámlázásra. Ön írta, hogy “A vezérlés már lett cserélve 217-nél”, így az nem szerepel az ajánlatban.A váltóolaj csereperiódusa 100000 km, így 240ezer km-nél nem kell cserélni, főleg, ha 190ezer km körül már cserélték

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó