2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-12-06 15:15 Ricsie részére

A vezérműztengely jeladót kellene kicserélni

Ricsie | 2016-12-05 21:47

Tisztelt Mazda Autó!

Mazda 6 2.0 Diesel 121Le autóm néha gondol egyet és leáll. Rádugott computer hibakód P0342 vezérműtengely jeladó. Ezt hogyan lehet orvosolni?

 

mazda-auto.hu2 | 2016-12-02 10:34 beripeti részére

A benko@mazda-auto.hu címre kellene küldeni egy megrendelőt, postázási címmel, névvel. Ha számla nem arra a névre és címre kell, akkor azt is külön jelezni kellene.

rasotamas | 2016-12-01 09:33 mazda-auto.hu részére

Nagyon köszönöm a válaszát! Úgy tudtam februári gyártású az autó, de ez sehol nem szerepel, a forgalmiban és a törzskönyvben is csak a gyártási év szerepel. Azt gondoltam van valamilyen központi rendszer amiben látja az adatokat, hogy mikor mit miért csináltak, és van is csak az enyém nincs benne.
Azt gondoltam volna, hogy azért amiket leírtam komolyabb és költségesebb ellenörzések/beállítások minthogy szemrevételezéssel grátisz hozzáadják egy olajcseréhez. Pl szelephézag ellenörzéshez tudtommal le kell venni a szelepfedelet, akkor már ki kell cserélni a szelepfedél tömítést, és akkor már érdemes a tűzkarikákat is kicserélni mert nem nagy tétel. Hameg már kint vannak az injektorok és úgyis része a 240 ezres szerviznek a befecskendező rendszer ellenörzése nem árt bevizsgáltatni őket. EGR elenörzésnél nálam rögtön lenne is hiba, P0401 szokott előjönni, de csak 10 fok fölött, télen soha. Nem tudom mennyibe kerülne kikutatni hogy vákuumcső vagy melyik szolenoid hibájáról van-e szó. A többi mondjuk tényleg szemmel-kézzel ellenőrizhetőnek tűnik.
Nyilván a vezérléscsere már nem szükséges nálam, de azért beleírtam a listába, hogy az teljes legyen.
Mégegyszer, köszönöm a segítséget, hamarosan ráveszem az asszonyt egy békéscsabai kirándulásra ezek elvégzéséhez, még van 4 ezer az olajban, addig ráér.

22szabi | 2016-11-30 20:41

Tisztel mazda-auto.hu!

Egy korábbi hozzászólásomra válaszoltak, hogy a benzines Mazda 6 akku saru visszatétel után megtanulja az alapjáratot magától és beáll idővel. Nekem kb 2 hete nem nagyon van változás, talán amikor bemelegedik javul picit a helyzet. Nincs erre valami más praktika, ill. mennyire legyek még türelemmel ezzel a jelenséggel, mert elég zavaró.

Válaszukat előre is köszönöm.

beripeti | 2016-11-30 18:57 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

JMZGY198271460942

Le tudná írni, mi lenne a rendelés menete?

2-2 db izzóra lenne szükségem.

Köszönöm előre is!

mazda-auto.hu | 2016-11-30 07:54 Banesz részére

Lehet a szilenteket külön cserélni

Banesz | 2016-11-29 20:19

Tisztelt mazda-auto!

Minden szilentet lehet külön cserélni a stabilizátoron,lengőkaron vagy van olyan is amit csak lengőkarral együtt lehet cserélni?

Előre is köszönöm:  Banesz

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:17 rasotamas részére

2004.01.19-én gyártották az autót de nem szerepel a DSR-ben. Azt hogy az UNICAR mit mért javít, cserél, talán őket kellene megkérdezni, véleményünk szerint a tűzkarikák átégése miatt a motor megóvása érdekében. Amit Ön leírt műveleteket, azt a szervizkor szemrevételezésessel elvégezzük, ezekért külön díj nem kerül leszámlázásra. Ön írta, hogy “A vezérlés már lett cserélve 217-nél”, így az nem szerepel az ajánlatban.A váltóolaj csereperiódusa 100000 km, így 240ezer km-nél nem kell cserélni, főleg, ha 190ezer km körül már cserélték

mazda-auto.hu | 2016-11-29 12:00 mpasztor85 részére

Egyértelmű, hogy a két jelenség összefügg(ött) ! Utána kellene járni, hogy pontosasn mi a hibakód, mielőtt a katalizátor tönkremegy

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó