2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-11-14 14:34 Huba részére

Az alapjárat ingadozás lehet befecskendező hiba, melyet csak műszerrel lehet mérni vagy elküldeni bevizsgáltatni. Ezenkívül lehet hozamszabályzó szelep hibája is, ha előfordul leállás is.

Yoji | 2016-11-13 21:22

Üdv mindenkinek, Asszem elég rég jártam felétek. Sajnos meg kellett váljak első generációs 6-tól.

Viszont most sikerült ismét visszatérnem a márkához. Egy 2007.05 havi gyártású dízel hatossal.

Na de a probléma…

Érkezik a hideg, gondoltam élesítem az állófűtést. Szomorúan tapasztaltam, nem indul. Tegnap cseréltem a gázolajszűrőt. Mögötte a tűzfalon találkoztam a webasto kályhájával. Mit találtam? Lehúzott csati!!! Összetoltam… Autó indítása és pár kilométer megtétele után villogva beköszönt a DPF!!! Mi lehet az összefüggés a két dolog között.?! Szűrőtömődés lehetetlen. Folyamatos autópálya 150-160-as utazóval. Mielőtt csatlakoztattam a kályhát nyoma sem volt a hibának. Ettől függetlenül, hiba volt csak nem kijelezve. Előző tulajnál folyamatos falusi használatban volt bevásárló autóként. Tudjuk, ez nem neki való. Szinte teljesen tömör volt a rendszer. De az autópálya jót tett neki. Fogyasztás, teljesítmény javult, de még nem az igazi. Majd alakul.

Szóval a kérdés fennebb. Előre is köszönöm a hozzászólásokat.

nertim82 | 2016-11-12 13:24 Cantera15 részére

Szia! Ha beindítod az autót az állófűtés automatikusan beindul 6 celsius alatt. Ne iktasd szerintem mert nagy segítség a motornak főleg ha indulás előtt bekapcsolod.

 

egytelepisrac | 2016-11-11 19:47

Tisztel Mazda-auto!

 

A jelenlegi 18 colos nyári kerékgarnitúrát, le szeretném cserélni 16 colos téli garnitúrára. És az 16-os alufelninek milyen paramétereknek kell megfelelnie? Értem ezalatt az ET számot! Válaszukat előre is köszönöm!

Luddo | 2016-11-11 12:43 Cantera15 részére

Szia!Ennek igy kell működnie szerintem ne iktassd ki mert az nem tesz jot a masinának,hang nekem is van füst kevésbé de az elején nekem is füstölt ma már nem.

nertim82 | 2016-11-10 17:06

Tisztelt Mazdások! A minap megtettem kb 500 km-t  amiből kicsivel több mint 400 km autópálya volt kb 130-as tempóval  az átlagfogyasztásom pedig 7,2!!!! ami szerintem piszok sok. Mitől lehet hogy igy megugrik a fogyasztás? Kb 2 hete lett a dpf kiregenerálva tehát az nem nagyon szolhat bele ebben az esetben, szerintem!  2006-os 2.0 dizel mazda 6 rol van szó. A válaszokat előre is köszönöm

 

Cantera15 | 2016-11-08 17:14

Tisztelt Mazda Autó!

2004, 100 kW, dízel 6-osom vacakol. 

Fehér füst jön belőle, amint kicsit melegszik a motor.

Az autó aljából, elviekben az állófűtésből.

Ráadásul az állófűtésem csak gondol egyet és magától üzembe lép,  leállítás után is hallom a motorját.

Hogyan tudnám kiiktatni?

Biztosítéka kéne, hogy legyen, de én nem találtam a motortérben. Vagy esetleg vannak máshol is biztosítékok?

Választ előre is köszönöm!

miros | 2016-11-07 12:07

Tisztelt Mazda-Auto,

Egy németországi autó előéletéről szeretnék érdeklődni, vásárlás előtt. Láttam a szervízkönyvet, de a legtöbb szervízt elvégző autóház már nem létezik ezért egy kicsit aggódok.

Az alvázszám: JMZGHA4E601426060

Óra állás: 93150km.

Válaszukat előre is nagyon köszönöm.

(ekkosh@yahoo.com)

huan | 2016-11-05 06:39 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-auto.hu!

Át tudnák vizsgálni az autómat, mitől lehet a korrekciós tényező 0?

Ha igen, hol végzik mindezt és mennyibe kerülne nekem?

Huba | 2016-11-04 21:23

Tisztelt fórum,Mazda-auto

 

Egy második generációs 6-os Mazda a kiszemelt példány,de van vele egy kis probléma,a kormány szervó bal-ra nem igazán segít rá.Külföldi fórumon olvastam róla hogy előfordulhat a szervó szenzora megadja magát,ebben a tekintetben olyan kérdésem lenne hogy hol tudok új alkatrészt vásárolni,vagy javítható az elekromos rásegítő? Ha önöknél van egy árat tudnának adni? Az auto 2009-es Mazda 6 Sport 2.0 CD.

 

Valamint a probakör után ugrált az alapjárat,a tulajdonos azt állítja hogy nem találkozott eddig a jelenséggel,elvitte szerelőhöz,akivel nem találtak semmit,nem jelentkezett a hiba és hibakódot sem találtak az autó kiolvasásánál. Esetleg lenne tipp hogy mitől lehet?

 

A választ előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó