2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-10-10 15:06 goldmarci részére

Első körben üzemanyagszűrőt kellene cserélni, debefecskendező vagy lendkerék problémára is utalhat

west10 | 2016-10-08 16:38

Sziasztok!
2005ös évjáratú 2.0 benzines mazda 6 osom van.

Automata klímám van, és azt vettem észre, hogy amikor bekapcsolom a hűtést/fűtést, a hűtő ventillátorom folyamatosan megy, megállás nélkül, függetlenül hogy mennyire állítom a benti hőmérsékletet. Amikor kikapcsolom a fűtést, akkor már nem.

Szerintetek ez normális??

rasotamas | 2016-10-07 13:57 mazda-auto.hu2 részére

EGR hibákra, pl P0401 vészüzemmódba lép az autó, vagy normálisan működik? Tehát levakolt EGR-rel semmit nem szabad észrevenni?

goldmarci | 2016-10-07 10:14

Sziasztok! 

2005-ös, 2,0Dízelem van. A problémám a következő… Autópályán 130 körül, amikor 5ösben kb2,6 pörög a motor, és itt tartom fixen, nem gyorsítok, nem lassítok, akkor pár másodperc múlva el kezd rángatni az autó. Ahogy lassítok, vagy adok odalépek elmúlik.  Más sebességnél nem tapasztaltam 120-nál, illetve 140-nél sem. Ha van ötletetek,azt megköszönném. üdv

mazda-auto.hu2 | 2016-10-07 09:43 tibor81 részére

A leggyakoribb ok a befecskendező, vagy a füstgáz visszavezető rendszerer (EGR) hibája.

norbi0 | 2016-10-05 14:05

Tisztelt szakértő!

2006-os 1.8-as Mazda 6-osom van.

A motor hőfok mutató csak alacsony sebességnél(parton felfelé) áll be a normális állásba. Városi közlekedésnél is közel normális, de inkább alatta. Országúton pedig szinte alig emelkedik az alapállástól.

Mi lehet a probléma? 

Válaszát előre is köszönöm.

 

pusi65 | 2016-10-04 19:06 man200 részére

Többautós tapasztalatom alapján ez egy nagyon jó olaj! 

man200 | 2016-10-04 17:51

 

Tisztelt Szakértő, Fórumozók.                                                                                                                                                Manuális váltóba keresek olajat. Mobil shc 75W-90 szintetikus van benne. 2. fokozatot hidegen nehéz kapcsolni. 100000 km van az autóba. Valaki tud jobb olajat? Könnyebb kapcsolhatóság miatt. Mazda6 2.0 diesel 2005 évjárat 5 fokozatú.                                     Előre is köszönöm a segítséget.

Morzsi007 | 2016-10-03 13:32

Kedves Szakértő, Fórumozók. 

Pár hónapja küzdök a navigációval. 2008, M6 (DVD lemezes). Mióta lemerült az akksi, azóta nem fogadja el a térkép szoftvert. Azt írja tegyek be Map disk-et, nem találja a térképet. Már írtam az egyik szervíznek, de nem is reagáltak. Az egyik navis cég azt mondta, meg tudják oldani a problémát, egy rendszer helyreállítást kell végezni. Minden működik az autóban, kivéve a navi. Ez lehetséges, amit mondtak vagy nincs ilyen, más baj lehet? Köszi a válaszokat. 

Zsolt72 | 2016-10-02 17:29

Üdv a Fórumtársaknak!

Az iránt érdeklődnék, hogy a facelift utáni, 2005-ös Mazda 6 Sport 1.8 CE típus hifi fejegysége rendelkezik-e CD váltó csatlakozóval, amelyen keresztül mp3/USB illesztő ráköthető?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó