2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
lehozsoci | 2016-09-27 11:54 robeg32 részére
Hello
Ha EPS nélkül jön akkor egy síma csere. A kormányszög érzékelőt viszont configurálni kell de ez nem egy nagy hókusz pókusz...Gyújtás bekapcsolva, kormány kifordítva full jobbra majd full balra, gyujtás levesz és vissza és kész...
BobbyEwing | 2016-09-26 23:24
Tisztelt Mazda Autó és Fórum tagok!
Autóm 2004es 2.0 dízel 6os. A problémám hogy a járműnek meleg motornál, üresben, alapjáraton, például piros lámpánál állva ingadozik az alapjárata. Ügy hogy pár másodpercre leesik, majd visszaáll, aztán néhány mp után ismét leesik, majd megint visszaáll, és ezt szokta csinálni. De nem mindig, mikor milyen “kedve” van. Mi okozhatja ezt, mi lehet a hiba? Az EGR szelep hibája okozhatja, mert elvileg nem működik megfelelően az EGR szelep, de más hibajelenséget nem tapasztalok. Köszönöm a segítséget.
Üdv
robeg32 | 2016-09-26 16:18 lehozsoci részére
HA EPS modul nélkül jön mär pedug ugy néz ki hogy anélkül tudok hasznältati venni akkor ebben az esetben sem kell a régi modult felprogramozni még 1x?
Tompyka77 | 2016-09-24 14:01 lehozsoci részére
Szia! Sajnos még nagyon kezdő vagyok a témában, és autószerelő sem vagyok, ezért az általad leírt rövidítések sem mondanak nekem semmit. Ha leírnád nekem, hogy mik ezek, talán segítene! Előre is köszönöm, üdvözlettel Tamás
lehozsoci | 2016-09-24 13:08 Tompyka77 részére
Hali!
Meg kellene tudni hogy a MAF sensor gyujtás alatt mekkora feszültséget lát a PCM a MMDS-el...olyan 0,67 volt feszültséget kell látni...a legjobb volna ha a PCM csatlakozásánál is mérne lenne a feszültség aminek ugyanakkorának kellene lenni...Én itt kezdenék…
Üdv
Zsocibá
lehozsoci | 2016-09-24 13:01 robeg32 részére
Ha az alábbi jelenségeket produkál a hiba akkor a nyomatékszenzor a hibás. Az FE RX8 asokban még a kormánymű mellé építették a szenzort...nem elég bölcsen a GH szériába már belülre...A kormánymű csere kell, nem tudom biztosan hogy a EPS modul-ar jön e ami rá van építve. ha igen akkor még konfigurálni is kell…
Üdv
Zsocibá
Tompyka77 | 2016-09-23 20:33
Sziasztok! Mazda6 kombim van 2003-as, 2.3 benzin, 166 lóerős. Én egy olyan jelenség miatt kérek segítséget, hogy az autó motorfékes lassításnál kicsit rángat, a fordulatszám mérő nullára zuhan és vissza ugrik. A hidegindításnál ugrál a fordulatszám, de 20-25 másodperc után semmi baja! 3 diagnosztika is a vezérműtengely érzékelőt dobta ki, akkor is amikor az ki lett cserélve (ez sajnos csak utángyártott alkatrész), és akkor is, amikor már a főtengely érzékelőt is kicserélték. Ez utóbbi gyári alkatrész! Ha, a legfontosabbat nem írtam le! A motorhiba jelző lámpa világít, plusz gyakran bevillan a kipörgésgátló lámpája is! Ha valaki tud segíteni ebben, nagyon megköszönném!
Eliot | 2016-09-22 19:49
Szep jo napot mindenkinek.Segitségüket szeretném kérni.Kb 3 hete vettem egy mazda 6 -ost 2006 évjarat 121 le dizel kocsit.Az első egy huzamban lehajtott 100km em után kigyulladt az olaj lampam majd par masodperc utan a viz is felforrt a gépben és megallt az autom tudna e valaki valami tanácsot adni hogy mi lehet ennek az oka.Azota sem tudom beinditani a motort
robeg32 | 2016-09-22 12:05
Hosszú idő után ez az első értelmesnek tűnő megoldás. Az elektronika programozása vagy az egész kormánymű cseréje vezethet a megoldáshoz?
lehozsoci | 2016-09-22 11:36 robeg32 részére
Hello robeg32
A GH Mazda elektronikus kormányrendszerrel van ellátva. Ez először a FE Mazda RX8 al jött ki először. Valószínű hogy a kormányműveddel van a baj. Ha a kerekek kaptak ütést akkor a nyomaték érzékelő szenzor megsérülhetett. Ez a szenzor érzékeli a kerekek tapadási ellenállását amit az EPS nek küld mint jel, amit az EPS a megoldó szenzornak utalja ki ami az elektro motor besegítési nyomatékát állítja az adott helyzetnek megfelelően. Szóval ha a nyomaték szenzor sérült akkor az alap egyenes kormány állás a kormányszög szenszor és a nyomaték szenzor érték nem fog egyezni. Általában ha jobbra tekered a kormányt nem nagyon akar balra vissza állni, néha teljesen kihagy pár mp re vagy elkezdi magát jobbra tekerni mindezt remegéssel. Az FE XR8 nak a nyomatékszenzora kívül volt szerelve a tiéd már belül van a pinion fogaskeréknél. Szóval ha ez az ábra akkor te tehetsz bármilyen olyan féket nem fog megoldani semmit.
Üdv Zsocibá