2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lehozsoci | 2016-09-27 12:05 Tompyka77 részére

Hello Tompyka77

Bocsi a rövidítésekért...Szóval inkább a lehetséges okokat említem. Hibás MAF érzékelő jel MASS AIR FLOW METER magyarul légmennyiségmérő. Kritikusan alacsony olajszint ugyanis a vezérműtengely jeladó a szívó oldalon van ahol a hidraulikusan állító vezérműtengely van. Meg kellene mérni a jeladó értékét a PCM- POWER TRAIN CONTROL MODUL hajtáslánc vezérlő egység csatlakozónál oszcilloszkóppal...Jó volna tudni hogy mi a hibakód, több különböző hibakód is lehet az adott érzékelőre...sok sok kérdés...Javaslom egy szakszervíz megkeresését…

Üdv

Zsocibá

lehozsoci | 2016-09-27 11:54 robeg32 részére

Hello

Ha EPS nélkül jön akkor egy síma csere. A kormányszög érzékelőt viszont configurálni kell de ez nem egy nagy hókusz pókusz...Gyújtás bekapcsolva, kormány kifordítva full jobbra majd full balra, gyujtás levesz és vissza és kész...

BobbyEwing | 2016-09-26 23:24

Tisztelt Mazda Autó és Fórum tagok!

Autóm 2004es 2.0 dízel 6os. A problémám hogy a járműnek meleg motornál, üresben, alapjáraton, például piros lámpánál állva ingadozik az alapjárata. Ügy hogy pár másodpercre leesik, majd visszaáll, aztán néhány mp után ismét leesik, majd megint visszaáll, és ezt szokta csinálni. De nem mindig, mikor milyen “kedve” van. Mi okozhatja ezt, mi lehet a hiba? Az EGR szelep hibája okozhatja, mert elvileg nem működik megfelelően az EGR szelep, de más hibajelenséget nem tapasztalok. Köszönöm a segítséget.

Üdv

robeg32 | 2016-09-26 16:18 lehozsoci részére

HA EPS modul nélkül jön mär pedug ugy néz ki hogy anélkül tudok hasznältati venni akkor ebben az esetben sem kell a régi modult felprogramozni még 1x?

Tompyka77 | 2016-09-24 14:01 lehozsoci részére

Szia! Sajnos még nagyon kezdő vagyok a témában, és autószerelő sem vagyok, ezért az általad leírt rövidítések sem mondanak nekem semmit. Ha leírnád nekem, hogy mik ezek, talán segítene! Előre is köszönöm, üdvözlettel Tamás 

lehozsoci | 2016-09-24 13:08 Tompyka77 részére

Hali!

Meg kellene tudni hogy a MAF sensor gyujtás alatt mekkora feszültséget lát a PCM a MMDS-el...olyan 0,67 volt feszültséget kell látni...a legjobb volna ha a PCM csatlakozásánál is mérne lenne a feszültség aminek ugyanakkorának kellene lenni...Én itt kezdenék…

Üdv

Zsocibá

lehozsoci | 2016-09-24 13:01 robeg32 részére

Ha az alábbi jelenségeket produkál a hiba akkor a nyomatékszenzor a hibás. Az FE RX8 asokban még a kormánymű mellé építették a szenzort...nem elég bölcsen a GH szériába már belülre...A kormánymű csere kell, nem tudom biztosan hogy a EPS modul-ar jön e ami rá van építve. ha igen akkor még konfigurálni is kell…

Üdv

Zsocibá

Tompyka77 | 2016-09-23 20:33

Sziasztok! Mazda6 kombim van 2003-as, 2.3 benzin, 166 lóerős. Én egy olyan jelenség miatt kérek segítséget, hogy az autó motorfékes lassításnál kicsit rángat, a fordulatszám mérő nullára zuhan és vissza ugrik. A hidegindításnál ugrál a fordulatszám, de 20-25 másodperc után semmi baja! 3 diagnosztika is a vezérműtengely érzékelőt dobta ki, akkor is amikor az ki lett cserélve (ez sajnos csak utángyártott alkatrész), és akkor is, amikor már a főtengely érzékelőt is kicserélték. Ez utóbbi gyári alkatrész! Ha, a legfontosabbat nem írtam le! A motorhiba jelző lámpa világít, plusz gyakran bevillan a kipörgésgátló lámpája is! Ha valaki tud segíteni ebben, nagyon megköszönném! 

Eliot | 2016-09-22 19:49

Szep jo napot mindenkinek.Segitségüket szeretném kérni.Kb 3 hete vettem egy mazda 6 -ost 2006 évjarat 121 le dizel kocsit.Az első egy huzamban lehajtott 100km em után kigyulladt az olaj lampam majd par masodperc utan a viz is felforrt a gépben és megallt az autom tudna e valaki valami tanácsot adni hogy mi lehet ennek az oka.Azota sem tudom beinditani  a motort

robeg32 | 2016-09-22 12:05

Hosszú idő után ez az első értelmesnek tűnő megoldás. Az elektronika programozása vagy az egész kormánymű cseréje vezethet a megoldáshoz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó