2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-09-12 09:26 henka13 részére

Ha kialszik az immo lámpa a műszerfalon (piros kulcs), akkor valószínűleg megkopott a gyujtáskapcsoló betét.

istrab | 2016-09-12 07:59

Tisztelt Mazda-Auto.

Olyan problémám akadt, hogy egy 130 km autópályás út után a szervó olaj szintje maximumról minimumra csökkent, valamint a szervótartály egyik csövénél jelentős mértékű olajfolyást észleltem.

Érdeklődnék hogy a szervócső cserével megoldható-e a probléma, illetve hogy milyen áron érhető el a cső és mi lenne a gyári száma? (Mazda 6 GG 2003/7 Alvázszám: JMZGG14R241183841.)

Válaszát előre is köszönöm!

dpf_killer | 2016-09-05 21:56 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ ! 

Még egy kérdésem lenne:

  • van esetleg gyári ajánlás , hogy meg kell kérdezni az ügyfelet esetleg ilyenkor ? tudom hogy nem lesz baja az 5w-30 tól de ha a 0w-20 van előírva mint elsődlegesen választandó, akkor legalább megkérdezhettek volna ha már 60E ft-t kifizettem , bezzeg a 350ft-s olajleeresztő csavar cseréjére engedélyt kértek +150 ft alátét.. mert a gyárival gondok voltak !?
  • Önöknél mint márkaszervíz mi a gyakorlat ? Simán beletöltik az 5w-30 -t ?

Mégegyszer köszönöm , hogy foglakozott a témával.. bár mindez csak akadémiai jelentőségű azthiszem .

mariak | 2016-09-05 20:52 pillerk részére

DPF lampaval lehetnek gondok, ha nem szervizeled rendszeresen. A rugozasa eleg kemeny, nekem defektturo gumikkal olyan, mintha vonattal utanzek, vigyazni kell a rosszabb utakon. Egyebkent jo kis auto, a futomu preciz, amutopalyan imadom es a kombi csomagtartoja egy egesz lakast benyel ha kell. :) Rohadast nem tudom, mert az enyem galvanvazas, ha tudsz, mindenkepp olyat vegyel!

pillerk | 2016-09-05 12:54

Sziasztok kedves Mazdások,

Eddig a Nissan rajongók táborában voltam, de mivel az utolsó még használható modellek is már erősen korrodálnak, ezért most tervezek Mazdára váltani. Mindenképpen a japán vonal mentén szeretnék maradni az eddigi tapasztalataim alapján. Ki is néztem egy Mazda 6 Wagont 2005-2011 évjárat között. Viszont nem tudom milyen típus hibái vannak, mint pl. a rohadás, DPF, EGR hiba, futómű gyengeség, stb.. Eléggé tanácstalan vagyok az évjáratot illetően is. Kérlek segítsetek tanácsokkal. Köszönöm mindenkinek aki érdemben válaszol!

GZoli | 2016-09-05 09:36

Sziasztok,
Sok kombi tulajdonost érint a csomagtér rolló meghibásodása, miszerint nem húzza vissza a tokba a takaró ponyvát a szerkezet. Az új rolló horribilisen drága, de hosszas utánajárás után sikerült egy szakit találnom, aki képes orvosolni a problémát, így újra gyönyörűen működik.
Ha valakit érdekel, szóljatok, örömmel segítek.

Ladis | 2016-09-05 07:50

Tisztelt szakértő.

Nekem 2002-es mazda 6-om van 1.8-as benzines motorral.Olaj csere előtt állok és Castrol olajat szeretnék bele tenni.Az lenne a kérdésem hogy a Castrol termékekből melyik lenne a megfelelő választás nekem.

Válaszát előre is köszönöm.

mariak | 2016-09-05 06:05 selmecik részére

2000 alattit en nem vennek benzinesbe, mert emelkedon allandoan vissza kell majd gangolni. Egyszer volt egy 1,8-as mercim, de soha tobbet.

mariak | 2016-09-05 06:00

Tisztelt Mazda-Auto!

2011-es 2.2-es diesel a jargany. Van egy olyan gondom vele, hogy neha nem finoman, lagyan, hanem ugymond kemenyebben, durvabban indul, megrazkodik az egesz auto, jobban beleremeg a motor. Ez mitol lehet? Rendszeresen karban van tartva, kotelezo szerviz, gyakori olajcsere, premium uzemanyag, szoval igen jol van tartva az auto.

Megtisztelo valaszukat elore is koszonom!

kalasz4872 | 2016-09-04 23:44

Tisztelt Mazda-auto!

Érdeklődni szeretnék ,2004 3 havi  mazda 6 kombiba (gg/gy) lehet e a rádióhoz valahogy usb-t hozzá kötni,mert rádiót nem szeretnék cserélni. Transzmitterek meg nem olyan jók rontják a hang minőséget. CD tár nincs bennne és nem a bose audio rendszer van benne. Nagyon drága a rádió keret hozzá.

 

 Előre is köszönöm a válaszát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó