2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ricsie | 2016-08-18 07:19

Kedves Mazda Autó,

a hiba a következő: 2.0 diesel 121Le, indításkor ingadozó alapjárat, induláskor alacsony fordulatnál torpan egyet.

Milyen hiba lehet?

muzu | 2016-08-16 22:24 Banesz részére

Hello Banesz! Az ismerősöm körmendi lakos, ha hozzájárul esetleg a telefonszámát meg tudom adni.

mazda-auto.hu | 2016-08-16 15:43 mynyjany részére

Kérnék egy alvázszámot, hogy beazonosítsam az autót. Első körben jó minőségű elemet kellene tenni a távirányítóba, mert érzékeny a feszültségre, 3V alatt nem mindig nyit. Ha így sem működik akkor marad a márkaszerviz...

kovjose | 2016-08-16 14:00

Kedves Mazda-autó és Fórumozok!

Lehetőségem nyílna egy Mazda 6 Sport 2.0 Te (155 Le, 2012/6 havi) megvásárlására.

Futott km. 150 ezer km. Vezetett szervizkönyves, leinformált és itthoni.

Mivel eddig szinte csak Skodáim és Volkswagenjeim voltak, elérkezettnek látom az időt, hogy lépjek egy szintet, és megadjam a lehetőséget a japán acéloknak is. Mivel Mazda terén semmiféle tapasztalatom nincs, viszont több oldalról is meghallgattam Mazda 6 tulajdonosokat, sokuk felszisszen, amikor megemlítem, hogy én benzinest szeretnék, csodálkoznak, hogy nem dízelt. Szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy mire kell odafigyelni a Mazdáknál, mik a sarkallatos pontjai. Értem ez alatt a vezérlés csere, kuplung szerkezet csere periódusát. Milyen olajcsere intervallumot érdemes betartani ennyit futott járműnél, stb.

Menniyre megbízható a Mazda 6. Ez a 2.0 Te motor milyen? Vannak e tipushibái?

Hallottam, hogy vannak Mazdákban Ford által gyártott motorok is (1.8, 2.0). Ebben lévőt ki gyártja (MZR 2.0 DISI), ez eredeti japán?

Válaszitokat előre is köszönöm.

KTomi | 2016-08-16 13:41

udv !  GH ban cserelt valaki mar  tompitott fenyszoro izzot ? hogy mukodik az izzo kivetele ?

mynyjany | 2016-08-16 13:36

Tisztelt Bárkiakiolvassaésvanötlete!

Nemrég vásároltam egy 2009-es 2.2D 6-os mazdát.Egy kulcsot kaptam hozzá,de az immobilizer félig működik.Vagyis az autót el tudom indítani ha nálam van a kulcs,de a kulcson lévő gombokkal nem tudom nyitni-zárni az autót,csak manuálisan a kulcsal,így a riasztó sem működik.Lefuttattunk rajta egy diagnosztikai ellenőrzést,de nem mutatott hibát.Vettem hozzá egy másik kulcsot is a neten,hogy kettő legyen ha bármi gond van.Azt is csak félig sikerült öszsepárosítani az autóval.A probléma ugyanaz.Azzal a kulccsal is elindul az autó,de nem lehet a gombokkal nyitni-zárni.Kiszedtük a body control modult,hátha találunk valami fizikai sérülést rajta-benne,de semmi.Abban szeretnék a segítséget kérni,hogy hol folytassuk a hibakeresést?Esetleg van-e bárkinek ilyen jellegű hibával kapcsolatos tapasztalata?

Segítségeteket előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2016-08-16 11:25 hzs6 részére

Köszönjük szépen !

hzs6 | 2016-08-15 20:24

Tesztút sikeresen kipipálva! A 4 új porlasztó tökéletesen teszi a dolgát. Nagyon hálás vagyok a profi munkáért és az egész csapat korrekt hozzáállásáért!

mazda-auto.hu | 2016-08-15 12:07 Hunika2008 részére

Meg kellene nézetni a lengőkarokat, motor és váltó tartó bakok nem szakadtak-e.Leállítás után beremeg-e az autó? A befecskendezőket is be kellene vizsgáltatni, az is okozhatja a gyorsításkori remegést.

Hunika2008 | 2016-08-13 00:21

Kedves Mazda -auto!

 

Köszönöm szépen a választ. Sajnos elkeserítő. Amióta írtam a  remegésről, kimosattama  porlasztókat. A motor járása egyenletessé vált, üresjáratban alig hallani. Gyorsításkor viszont beremeg, határozottan berázza a kocsi szekrényt. Érdekes az hogy nem mindig.  de ha igen akkor 1500 fordulat körül. Mielött kicseréltetném a kettős tömegű lendkereket, tudsz javasolni olyan tesztet, ami kiszürne minden más lehetőséget ? ( pl. belső féltengelycsukló, stb.) 

Ha cserélnem kell a lendkereket, érdemes átalakító szetben gondolkodni ?

Válaszod előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó