2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:54 Deutsch88 részére

Először a hűtőt kellene megnézni, mert ha nagyon elkoszolódott, az okozhat ilyet. Túlmelegszik a rendszer, megnő a nyomás, és lekapcsol az érzékelő.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:48 Ladis részére

Ha minden rendben van a futóművel, van egy speciális eljárás, amivel valószínűleg meg tudjuk javítani az autót. Azért csak valószínű, mert már volt néhány eset, hogy nem oldódott meg a probléma.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:45 nagyand részére

  1. márciusáig, de mi már találkoztunk több 2006-ban forgalombahelyezett DPF-es autóval. A legegyszerűbb a sebváltót megnézni, mert a DPF-es autók már mind 6 fokozatú.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:32 rasotamas részére

  1. Mi a befecskendezőre tippelnénk.
  2. Lehet az EGR mágnes szelepének, vagy a szívőcső érzékelőjének a hibája is.
  3. A két hiba nem összefüggő.
  4. Igen, a generátor okozhatja.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 14:53 pigear részére

Nem, először meg kell keresni a hiba okát.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 14:51 gabor444 részére

Mi 9.900.-Ft+ÁFA-ért javítjuk ezeket, de máshol valószínűleg kiakarják majd cserélni a zárat.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 14:47 Hunika2008 részére

Valószínű a kettőstömegű lendkerék.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 14:44 mszabi részére

A kizárás ellenére, a leírtak alapján mi is csak a kuplungra tudunk gondolni.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 14:41 k.zsolti részére

Elég baj ha 2 liter olajat kellett utánatölteni, mert ez kicsit több mint a teljes olajmennyiség fele. Valószínű korábban sem figyelték az olajszintett, és leragadhatott egy gyűrű, vagy kikeményegtek a szelepszár szimeringek.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 14:37 MZ74 részére

Biztos, hogy azonos mind a 4 befecskendező?
 A leírtak alapján csak a befecskendező hibára tudunk gondolni, de egyébként nem találkoztunk még ilyennel.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó