2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Deutsch88 | 2016-07-23 22:28 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a tanácsot. Kitakarítottam a hűtőt, elég koszos volt, illetve kicseréltem a pollenszűrőt, ami elképesztően koszos volt. Azóta nem állt le a kompresszor egyszer sem, viszont jön belőle valami halk cicergő hang, és egyszer megint jött fehér gőz/füst az egyik szellőzőből. A hangot okozhatja a kompresszor csapágya vagy kuplungja? A gőz mitől lehet? Előre is köszönöm a hasznos választ! Üdv Ádám

Tibcsi1983 | 2016-07-23 18:16

Sziasztok!Lenne egy kérdésem mittől mér a digitális üzemanyag mérő nullát mikor még negyed tank van benne és kigyulad a sárga lámpa!!!Választ előre is köszönöm!Sziasztok

mazda-auto.hu2 | 2016-07-22 12:29 Ladis részére

Nem okoz problémát.

rasotamas | 2016-07-20 10:29 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszát!

Igen, én is az injektorokkal akartam foglalkozni, de felötlött bennem, hogy pont addig volt jó januárban, míg a hideg elmúltával újra elő nem jött a P0401. Megmértem az EGR pozícióérzékelő ellenállását és a várt 5 kiloOhm helyett 500 Ohmot mértem, ebből arra a következtetésre jutottam, hogy nem tud teljesen bezárni, márpedig feltételezem, hogy friss levegővel szeretne kalibrálni. EGR mágnesszelep alatt ugyebár a 3 darab vákuum szolenoidot érti az olajszűrőtől nem messze?

Ugye a generátor szabadonfutója rossz nem a generátor?

rasotamas | 2016-07-20 10:29 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszát!

Igen, én is az injektorokkal akartam foglalkozni, de felötlött bennem, hogy pont addig volt jó januárban, míg a hideg elmúltával újra elő nem jött a P0401. Megmértem az EGR pozícióérzékelő ellenállását és a várt 5 kiloOhm helyett 500 Ohmot mértem, ebből arra a következtetésre jutottam, hogy nem tud teljesen bezárni, márpedig feltételezem, hogy friss levegővel szeretne kalibrálni. EGR mágnesszelep alatt ugyebár a 3 darab vákuum szolenoidot érti az olajszűrőtől nem messze?

Ugye a generátor szabadonfutója rossz nem a generátor?

louiking | 2016-07-20 09:32

sziasztok

 

egy kis segítség kellene,2007-es Mazda 6 ablakmosó tartályt hogy kell cserélni,első spoiler levétele vagy a jobb első kerék és a burkolatot?

Előre is köszi ha tudja valaki

vanda | 2016-07-19 18:32

Tisztelt mazda! Segitseget szeretnek kerni.Mazda6 2004 es 2000 disel.kb 1 honapja ki villant a chek lampa ra dugtak gepre es azt mondtak egr szelep ki utotek most nem vilagit viszont az auto fustol inditasnal .Lehet az hogy attol fustol?? Erdemes tisztitatni az egr szelepet?? 

Ladis | 2016-07-19 17:11 mazda-auto.hu2 részére

Az lenne még a kérdésem hogy huzamosabb ideig járhatok igy az autóval nem okoz további problémákat?Mert Franciaországban élek és már csak jövőre készülünk haza autóval.Itt meg nemtudom ismerik azt az eljárást.Válaszát előre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:59 Tibcsi1983 részére

Az ablakokat a saját gombjukkal teljesen le kell húzni, majd néhány másodpercig úgy tartani, majd teljesen fel, szintén úgy tartani, és kész. Mindegyik ablaknál ugyanez újra.

A sípolást nem lehet tanítani.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:55 Faithless részére

Sajnos nem, ilyennel még nem találkoztunk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó