2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Különleges Mazda5 kivitelek Japánban.
                  Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Aston Martin DB7 1993
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









Tibcsi1983 | 2016-07-23 18:16
Sziasztok!Lenne egy kérdésem mittől mér a digitális üzemanyag mérő nullát mikor még negyed tank van benne és kigyulad a sárga lámpa!!!Választ előre is köszönöm!Sziasztok
mazda-auto.hu2 | 2016-07-22 12:29 Ladis részére
Nem okoz problémát.
rasotamas | 2016-07-20 10:29 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a válaszát!
Igen, én is az injektorokkal akartam foglalkozni, de felötlött bennem, hogy pont addig volt jó januárban, míg a hideg elmúltával újra elő nem jött a P0401. Megmértem az EGR pozícióérzékelő ellenállását és a várt 5 kiloOhm helyett 500 Ohmot mértem, ebből arra a következtetésre jutottam, hogy nem tud teljesen bezárni, márpedig feltételezem, hogy friss levegővel szeretne kalibrálni. EGR mágnesszelep alatt ugyebár a 3 darab vákuum szolenoidot érti az olajszűrőtől nem messze?
Ugye a generátor szabadonfutója rossz nem a generátor?
rasotamas | 2016-07-20 10:29 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a válaszát!
Igen, én is az injektorokkal akartam foglalkozni, de felötlött bennem, hogy pont addig volt jó januárban, míg a hideg elmúltával újra elő nem jött a P0401. Megmértem az EGR pozícióérzékelő ellenállását és a várt 5 kiloOhm helyett 500 Ohmot mértem, ebből arra a következtetésre jutottam, hogy nem tud teljesen bezárni, márpedig feltételezem, hogy friss levegővel szeretne kalibrálni. EGR mágnesszelep alatt ugyebár a 3 darab vákuum szolenoidot érti az olajszűrőtől nem messze?
Ugye a generátor szabadonfutója rossz nem a generátor?
louiking | 2016-07-20 09:32
sziasztok
egy kis segítség kellene,2007-es Mazda 6 ablakmosó tartályt hogy kell cserélni,első spoiler levétele vagy a jobb első kerék és a burkolatot?
Előre is köszi ha tudja valaki
vanda | 2016-07-19 18:32
Tisztelt mazda! Segitseget szeretnek kerni.Mazda6 2004 es 2000 disel.kb 1 honapja ki villant a chek lampa ra dugtak gepre es azt mondtak egr szelep ki utotek most nem vilagit viszont az auto fustol inditasnal .Lehet az hogy attol fustol?? Erdemes tisztitatni az egr szelepet??
Ladis | 2016-07-19 17:11 mazda-auto.hu2 részére
Az lenne még a kérdésem hogy huzamosabb ideig járhatok igy az autóval nem okoz további problémákat?Mert Franciaországban élek és már csak jövőre készülünk haza autóval.Itt meg nemtudom ismerik azt az eljárást.Válaszát előre is köszönöm.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:59 Tibcsi1983 részére
Az ablakokat a saját gombjukkal teljesen le kell húzni, majd néhány másodpercig úgy tartani, majd teljesen fel, szintén úgy tartani, és kész. Mindegyik ablaknál ugyanez újra.
A sípolást nem lehet tanítani.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:55 Faithless részére
Sajnos nem, ilyennel még nem találkoztunk.
mazda-auto.hu2 | 2016-07-19 15:54 Deutsch88 részére
Először a hűtőt kellene megnézni, mert ha nagyon elkoszolódott, az okozhat ilyet. Túlmelegszik a rendszer, megnő a nyomás, és lekapcsol az érzékelő.