2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tibcsi1983 | 2016-07-17 22:32

Sziasztok!

Segítségeteket kérném!Mazda 6 2007-es évjárat hogy kell betanítani az ablakokat mikor bezárom?Plusz hogy kell vissza tanítani a biztónsági őv sipolást!Előre is kösszönöm a válaszokat!

EnergieLaczy | 2016-07-16 20:16 pigear részére

Szia pigear!

Nekem kétszer jelzett így a két lámpa.

Első esetnél az ablakmosófolyadék tartály mögött lévő adatkábelt kellett megjavítani, hamis hibakódokat dobott fel.

Második esetnél féklámpa kapcsolót kellett cserélni.

Szerintem jobban jársz ha beviszed márkaszervízbe, még mielött ezt is  meg azt is kicseréltetnének esetleg feleslegesen veled.

Üdv ÉNRGLaczy

 

 

Faithless | 2016-07-16 15:12

Tisztelt Mazda-Auto! A következő problémával fordulok Önökhöz: Van egy 2007-es évjáratú Mazda 6 2,0 143 Le-s autóm.Pár napja az a jelenség.hogy nagyon sokára reagál a gázadásra.Eltelik 4-5 másodperc is.A fordulatszám is egyszer ottragadt 2000-res fordulaton elengedett gázpedálnál.Nagyon furcsán viselkedik.Viszont 4-5 másodperc elteltével teljes erőből gyorsul.Remélem tudnak valami tanácsot adni. Köszönömn szépen elöre is!

Carter15 | 2016-07-16 11:22 henka13 részére

Szia Erika!

Szabad érdeklődnöm, hogy mi volt a megoldás az olajfogyasztásra? Dugattyúgyűrű és szimering csere? vagy PCV szelep? Esetleg valami más?

Köszönöm előre is válaszod! :)

 

Deutsch88 | 2016-07-15 17:02

Tisztelt Mazda-Autó! Segítséget kérnék a 2005-ös, 2.3 benzines Mazda 6 autóm klímájával kapcsolatban! Először az egyik szellőzőből fehér, szagtalan füst/gőz jött ki. Ezt követően 1 hétig normálisan működött a klíma. Most alapjáraton és 2000- es fordulatig továbbra is működik, viszont magasabb fordulaton megáll a kompresszor, nem hűt és nem is kapcsol vissza addig amíg újra alapjáraton el nem indítom. Mi okozhatja ezt a hibát? A szerelőm szerint a kompresszor kuplungja a felelős? Előre is köszönöm mindenkinek a tanácsokat, hasznos válaszokat! Üdv Ádám

Ladis | 2016-07-15 16:53

Tisztelt mazda-auto.

Rendelkezek egy mazda 6-al 2002-es kiadás.Az lenne a kérdésem miért húz jobbra az autóm?Azt tudni kell hogy most lettek fel rakatva vadonat új gumik mind a 4.Geometria is be lett állitva plusz  a szerelő mondta csereljük ki a kerekeket a jobbat balra-balt jobbra ez sem segitett semmit.Pár hónappal ezelőtt nézte a lengő karokat úgy mondta nincs velük probléma.Mi lehet a gond?

rasotamas | 2016-07-15 11:23 nagyand részére

2005 év közepén volt facelift, tehát ráncfelvarrás, de ettől még nyilván előfordulnak 2006-os üzembe helyezésű facelift előttiek is. A következőek a faceliftesek egyértelmű ismérvei: 6 sebességes váltó, bordázott keret a sebesség és fordulatszámmérő körül, sötét középkonzol, krómkeret az első lökhárító jobb- és bal oldali légbeömlői körül, kapaszkodó az ajtókon, valamivel sötétebb fényszórók, anyósülés-légzsákkapcsoló a fényszóró-magasságállító mellett. A facelift előttiekben 5 sebességes váltó van, ezüst színű középkonzol.

Elvileg a dPF-et ki lehet heréltetni egy jó chiptuningossal.

dpf_killer | 2016-07-14 21:08 nagyand részére

Nekem 2006-s volt .. de tudomásom szerint 2005-től szerelték Diesel Particular Filter -l.. elég nagy szopóroller volt nekem.. azóta csak Petrol engine :)

forrás:

http://autotanacsado.com/mazda/6/2002/

nagyand | 2016-07-14 15:55

Tisztelt Szakértö! Szeretnék  ismét egy M6-ost (dieselt) venni. Kizárólag DPF nélkülit.

Kérdésem az lenne, hogy meddig gyártották a M6-ot DPF nélkül? 

Válaszukat elöre is elöre köszönöm.

rasotamas | 2016-07-13 13:54

Kedves mazda-auto!

Nekem a következő lenne a problémám: Egyrészt, nem fut le az injektorkalibráció, Forscannel sem és szervizben sem, emiatt nem olyan szép a járása, teljesítmény azért van ha nem is 136ló. Januárban vezérléscserekor lett bevizsgáltatva az MP diesel Kft-vel és azt mondták jók az injektorok, és akkor utoljára még le is futott az eljárás. Tudom, hogy ez nem szentírás és egy tankolástól is elromolhat, de mégsem ebben az irányban indulnék el elsősorban.

Ahogy vége lett a télnek újra előjött a P0401 hibakód. Helytálló-e az a megállapítás, miszerint ezt nem az EGR meghibásodása okozza, hanem a dízel autók vibrációjától az EGR-t vezérlő szolenoidok elöregszenek, elromlanak, megszakad a tekercselésük és ez okozza valójában a hibát?

Okozhatja-e ez a hiba, hogy nem fut le a kalibráció, még akkor sem, ha kitöröljük a P0401 DTC-t a kompjuterből? Tehát a két hiba lehet-e összefüggő?

És további egy hibám van ami esetleg ezekben közbeszólhat, a hosszbordás szíj csere csak időlegesen oldotta meg a kerregő hangot, és most társult egy furcsa hang motorleállítás után. Azt az információt kaptam, hogy a generátor szabadonfutó kezd meghalni. Helyes lehet-e a megállapítás, és lehet-e köze a fenti 2 hibához? Itt egy videó a hangról: https://www.youtube.com/watch?v=_RzFxNhWP70

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó