2025. November 4. Kedd - Károly
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó










Oszi | 2007-06-01 13:59
:)
zsolti744 | 2007-06-01 13:23
SZIASZTOK, nagyon tetszik ez az Oszi - Vash meccs. Hajrááá!!!
Kezdem megszokni hogy Mazdam van. Nem normális ez a gép. Soha nem volt még ilyen eros járgány a kezeim kozott. Minden elozeskor akaratlanul is mosolyognom kell. Es a legjobb, hogy varosban lassan is elmeny vele menni. Hihetetlen. Irigylem is aki egesz nap ilyen kocsiban feszit. En nem hasznalom sokat, sajnos csak napi 40km. A fogyasztasa miota normalisan hajtom 6,5-7 liter. (M6 diesel 143lo DPF)
Oszi | 2007-06-01 12:37
A benne levo uzemanyag lotyog es azt eleg nehez kiekelni:)))
Vash | 2007-06-01 11:55
Kedves Oszi! Hát ez az, hogy éppen az utat figyelem, jó messzire elõre. Ha látom, hogy a keresztezõdésben egy ideje zöld van, elkezdek lassítani motorfékkel, mert úgyis csk nagy gázzal férnék át rajta, és a következõ lámpánál kéne fékezni. Én úgy vezetek, hogy ritkán kell megállnom teljesen, persze ehez az is kell, hogy ismert útvonalakon közlekedjen az ember. :-). Érdekes, hogy városban jobban megy a takarékos üzem, autópályán mindig valahogy több. 1100 km, egyenlõre csak egyszer jött össze, rohattul oda kell figyelni, és a klímát is javasolt kerülni :-). Az is igaz, hogy a végén több mint 60 litert tankoltam, tehát rendesen kihasználtam a tartályt. Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem: telitanknál fura hangok jönnek hátulról, minha lötyögne a tank, van erre valami sufni túning? Ki lehet ékelni valahogy?
Oszi | 2007-05-31 12:19
Kedves Vash:Ne haragudj meg ram ,de szerintem te beteg vagy :))))Inkabb az utat kene nezned es nem a fogyasztasmerot hogy ne menjen 10fole :))))Amugy ha agyon kimelsz egy autot az pont olyan karos lehet mintha agyonhajtanad.(szerintem)
PepeG | 2007-05-31 09:52
Megvan, megtaláltam, hol írtad a mérõ állítást. Köszi, ma kipróbálom. Vash, h. a fenébe tuttál te menni 1100 km-t az óttóddal?
Vash | 2007-05-30 21:08
Kedves Oszi! Tudod nekem az az agybetegségem, hogy folyton a fogyasztást nézem. Én a megtett kilóméterekkel versenyzek, nem másokkal :-). Múltkor városi körülmények közt 1130 kilómétert mentem egy tankkal. Igaz akkor még minden lámpánál leállt a motor :-). Autópályán úgy lehet spórolni, hogy emelkedõn szépen lépteti vissza az ember a sebességet, hogy ne menjen 10 lityi fölé a fogyasztás, lejtõn pedig gyorsít.
mazda-auto.hu | 2007-05-30 16:45
Pedig itt a "Mennyire megbízható a Mazda6?" fórumban is leírtad már. : ) (Ha jól emlékszünk abban a fórumban)
Oszi | 2007-05-30 16:11
Nem,de most nem talalom a leirast hogy hogy kell csinalni,de szerintem a szerviz is megcsinalja ingyen.
PepeG | 2007-05-30 15:02
És, gondolom, csak szervízben lehet orvosolni az eltérést?