2025. Május 9. Péntek - Gergely

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Vash | 2007-06-01 11:55

Kedves Oszi! Hát ez az, hogy éppen az utat figyelem, jó messzire elõre. Ha látom, hogy a keresztezõdésben egy ideje zöld van, elkezdek lassítani motorfékkel, mert úgyis csk nagy gázzal férnék át rajta, és a következõ lámpánál kéne fékezni. Én úgy vezetek, hogy ritkán kell megállnom teljesen, persze ehez az is kell, hogy ismert útvonalakon közlekedjen az ember. :-). Érdekes, hogy városban jobban megy a takarékos üzem, autópályán mindig valahogy több. 1100 km, egyenlõre csak egyszer jött össze, rohattul oda kell figyelni, és a klímát is javasolt kerülni :-). Az is igaz, hogy a végén több mint 60 litert tankoltam, tehát rendesen kihasználtam a tartályt. Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem: telitanknál fura hangok jönnek hátulról, minha lötyögne a tank, van erre valami sufni túning? Ki lehet ékelni valahogy?

Oszi | 2007-05-31 12:19

Kedves Vash:Ne haragudj meg ram ,de szerintem te beteg vagy :))))Inkabb az utat kene nezned es nem a fogyasztasmerot hogy ne menjen 10fole :))))Amugy ha agyon kimelsz egy autot az pont olyan karos lehet mintha agyonhajtanad.(szerintem)

PepeG | 2007-05-31 09:52

Megvan, megtaláltam, hol írtad a mérõ állítást. Köszi, ma kipróbálom. Vash, h. a fenébe tuttál te menni 1100 km-t az óttóddal?

Vash | 2007-05-30 21:08

Kedves Oszi! Tudod nekem az az agybetegségem, hogy folyton a fogyasztást nézem. Én a megtett kilóméterekkel versenyzek, nem másokkal :-). Múltkor városi körülmények közt 1130 kilómétert mentem egy tankkal. Igaz akkor még minden lámpánál leállt a motor :-). Autópályán úgy lehet spórolni, hogy emelkedõn szépen lépteti vissza az ember a sebességet, hogy ne menjen 10 lityi fölé a fogyasztás, lejtõn pedig gyorsít.

mazda-auto.hu | 2007-05-30 16:45

Pedig itt a "Mennyire megbízható a Mazda6?" fórumban is leírtad már. : ) (Ha jól emlékszünk abban a fórumban)

Oszi | 2007-05-30 16:11

Nem,de most nem talalom a leirast hogy hogy kell csinalni,de szerintem a szerviz is megcsinalja ingyen.

PepeG | 2007-05-30 15:02

És, gondolom, csak szervízben lehet orvosolni az eltérést?

mazda-auto.hu | 2007-05-30 14:47

Annyit tudunk hozzátenni, hogy a kályha fogyasztását nem mutatja komputer, de ilyenkor (meleg)nem jellemzõ, hogy menne a kályha. A kijelzõn jelzett fogyasztást lehet korrigálni, találkoztunk már 1 literes eltéréssel is. Egyébként tényleg nem sok ez a fogyasztás, bár van kevesebb is. Gumiprofil-szélesség, kerékméret, guminyomás, terhelés, levegõ (páratartalom-sûrûség) függõ is a fogyasztás.

Oszi | 2007-05-30 14:45

Azt bizonyos kereteken belul lehet korrigalni.Ha mesz mazda szerviz kozelebe akkor tudtomal ingyen megcsinaljak.

PepeG | 2007-05-30 14:21

Tudom, h. nem kételkecc a matek teljesítmányemben, de, ha én tankolok, akkor mindig tele rakom, mer utálok annyiszor menni a kútra.
Amikor elindultam, akkor raktam tele, aztán, amikor hazaértem, akkor is telraktam, h. tudjam, mennyi fogyott.

Akkor a fogyasztás miatt megnyugodtam, most már csak a mért és mutaott közötti különbség zavar.

Hát, köcce.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó