2025. Augusztus 15. Péntek - Mária
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 Sport 2.0i
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
fego | 2007-04-16 13:31
Húú,Oszi!
Kösz a címet,csorog a nyálam,de még tök jók a Michlen 15"-os gumik a gépen,nem akarok gumit is venni.Most már teljesen tanácstalan vagyok.A bõség zavara.:)
hobo123 | 2007-04-16 12:34
Csütörtök reggel 8-ra jelentkeztem be hozzátok szervízre.Remélem akkor tudjátok orvosolni a hibákat és végre egy olyan Mazdába ülhetek amilyennek lennije kell.Már alig várom hogy csütörtök legyen.Addig is további szép napot mindenkinek.
Oszi | 2007-04-14 11:47
Kassai Jozsef a szervizvezetõ vagy Nehéz László a munkafelvételen.Szerintem az Obudanal jobbak.Én csak telfonon beszeltem volna az Obudaval de nekem egy egyszeru kerdesre azt válaszoltak hogy nem adhatjak ki az infot,aztan hivtam az MMH-t es mneg ok is furcsaltak a dolgot es 15perc alatt kideritettek azt amire kivancsi voltam.A Mirai kezdeti hibakat minden esetben orvosolta számunkra,bar a szilent cseret ok sem mertek nekem bevallalni ezert mentem Bekescsabara mazda-auto-ékhoz,és igazan csak naluk talalkoztam azzal a hozzaálassl ami maximalisan ugyfelcentrikus.De ha messze van neked akkor irany a Mirai a hiba felderitese celjabol.Olvassgas azon a linken amit adtam es tobb embernek is meggyult a baja az Obudaval.Nekem konkret tapasztalatom fenyezes ugyben volt veluk,lekiismeretes munkanak nyoma sem volt a fenyezesben es ketszer vagy haromszor lett visszakuldve nekik hogy csinaljak meg rendesen.
Vash | 2007-04-14 00:11
Azt mondod, hogy a Mirai-hoz menjek? Esetleg ismersz ott valakit? Bevallom az Óbudáhöz jelentkeztem be szerdára, csak utánna néztem rá a fórumra, és ha nincs fego, talán megyek is tovább, mintha mi sem történt volna.
pee | 2007-04-13 22:12
Sziasztok!
Állandó olvasó vagyok, de még nem írtam a fórumba, ezért most ÜDV MINDENKINEK!
:-)
Csak mellékesen kérdezném Oszitól, hogy neked MPS-ed van?
Nem te voltál húsvét elõtt, aki Balaton déli részén csúnyán otthagyott 220-nál?
Sajna nekem Mazda 6 GT-m van, de 220 felett már elég nehezen gyorsul :(
Bírja a 240-et is (tovább nincs mutató), de amit az a valaki mûvelt velem... egyszerûen 220 után látványosan felgyorsított.
Bele szerelmesedtem az MPS-be :)
Pee
Oszi | 2007-04-13 19:48
hiaba torli ki a hiba kodot!!!Ujra vissza jon addig amig a hiba fenn all!!!
Menj be a Mirai-hoz,ha bekescsaba messze van neked.
Vash | 2007-04-13 18:52
na ja, de mi van, ha a szervizben is zavarban vannak. A hibakód ugyan stimmel, de lehet törölni és nem is jön vissza, pedig a motor ugyanúgy köhécsel. Egyébként mi az a sok elektromos vezeték a motor tetején a mûanyag borítás alatt? A regattámon ilyenek nem voltak :-)
Oszi | 2007-04-13 18:00
Ezt egyertelmuen csak a szakavatott szerelo tudja megallapitani,lattogas meg egy szeervizt es a hibakodot rogton kidobja az auto,amint radugjak a gepre.Egyszerubb mint nyakig olyan lenni. :))
Vash | 2007-04-13 17:11
Sziasztok! Na most aztán megint nyakig olyan lettem, és a szerszámot is beejtettem valahoha a motortérbe. Sokkal okosabb viszont nem lettem. Lekaptam a borítást, meg azt a szivacsot, de nem láttam kirívó szabájtalanságot. A legszélsõ befecskendezõ, jobbról, mintha nem lenne mértanilag középen a foglalatában, de mozogni nem mozog. Egyre inkább azt gyanítom, hogy elektronikus hiba lesz. Vagy a szivattyú. Van valami hír a felújított cuccról?
Oszi | 2007-04-13 12:30
Ha nem esel tulzasokba es maradsz a 15-16os alufelni meretnel akkor az arra valo gumi meret falmagassaga elegendo a magyar utakhoz is,bar nem mutat olyan jol mint a 17-18as,de azert az is jo.Alufelni ugyben it egy link :http://felnik.extra.hu/ 85000Ft 4db RH 17+es ET50!!!gyari meretu alufelni.