2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-04-12 11:20

Üdv. "nálunk". Amennyiben az elõírt 1 év vagy 20000km-es szervízek megvoltak, akkor természetesen a garancia keretein belül orvosolható a dolog. Nyilván ehhez elõzetes adategyeztetés szükséges az adott szervízzel.

fego | 2007-04-12 10:51

Sziasztok!2002.júniusi a Mazda6-om,észrevettem,hogy a hátsó sárvédõ íveknél korrodálás indult el.Már nem garis az autó,van-e esélyem arra,hogy mégis garisan javítsák az autót?Azt olvastam ezen a fórumon(nagyon örülök egyébként,hogy megtaláltam),hogy a 2003 elsõ féléve elõtt gyártott kocsiknál ez elõfordulhat.Elõre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2007-04-12 08:17

Vash - Marad a szervíz, mint elsõ számú javaslat. Esetleg annyit megnézhetnél, hogy leveszed a motortakaró felsõ mûanyag fedelet, és járó motornál megnézed (alapjárat), hogy nem mozognak-e a porlasztóegységek a szelepfedélen le-fel. Kicsi rá az esély, de zárjuk ki elsõ körben ezt, egy ellenõrzéssel.

mazda-auto.hu | 2007-04-12 08:07

Az: Ez bizony így van." válaszunkat, Oszi: Idegeskedni nem kell, mert garanciális....válaszára írtuk. Éppen egy idõpontban ment a két üzenet, így még egy üzenet bekerült a válaszunk elé.

Vash | 2007-04-12 00:00

"Kedves Mazda-Autó ! 1 hónapja boldog tulajdonosa vagyok 1 Mazda6 122 LE diesel kombinak. Pár napja vettem észre, hogy hidegen indulás után borzasztó szelephangja van. Majd melegen ez a jelenség halkul de nem teljesen. Sõt hidegen még az alapjárat is ingadozik olyan mintha le akarna álni, melegen néha meg is áll(napi 1-2 alkalommal). Remélem érthetõen irtam le és tudtok nekem valami biztatót mondani ez ügyben.Még egy pár szó az autóról: 2004-es évjárat most 80000 km 65000-nél volt szervizen. Várom válaszotokat és örülõk, hogy létezik ilyen jó fórum (és csapat)mint a tietek. Köszönöm István"

Sziasztok! Ezek a sorok, mintha én írtam volna, kivéve a kilóméter óra állása, az enyémben kicsit több van. Ja meg az aláírás, én Gábor vagyok:-). A kérdésem az lenne, hogy meg tudom én magam nézni valahogy, hogy mi okozza ezt a motorleállásos hibát, vagy mindenképpen szakszervizhez kell fordulni. Mert hogy 600.000 forintom nincs erre a szivattyúra

mazda-auto.hu | 2007-04-10 16:42

Ez bizony így van.

Oszi | 2007-04-10 16:42

Itt olvasgathatsz a Mazda obudarol:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9079007?cmd=Article_showArticle&t=9079007

Oszi | 2007-04-10 16:41

Idegeskedni nem kell mert meg garancialis az autod es ha a magasnyomasu szivatyuval van gond akkor azt ingyen cserelik.(garanciaban)barmelyik MAZDA szervizben.

Oszi | 2007-04-10 16:39

Mirai egy fokkal jobb,bar errol is olvashatsz ezen a forumon,Mazda-auto-ékat ajanlanam és errrol is olvashatsz a szerviz topikban.Az en automat korrekten megcsinaltak. :)

Oszi | 2007-04-10 16:36

Egy tipp:A Mazda Obudat felejsd el!!!es keruld is el oket!Ha szetnezel mas forumokon akkor egyertelmuen kiderul a hozzanem ertesuk es hozza"nem"allasuk!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó