2025. November 5. Szerda - Imre

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Vash | 2007-04-12 16:05

:-), józanul megesik néha.

De azt figyeld, ha kiteszem üresbe és rendben a gép, akkor 700 fordulaton megy mint a cövek, és marad is amikor megállok a lámpánál. Ha gáz van, akkor guruláskor 1000 fordulaton van a motor, és megálláskor elkezd inogni, lemegy 700 alá, felpörög 1000-re és ha szerencsém van ott marad, ha nem , akkor döglõdik és leáll.

Oszi | 2007-04-12 15:40

Nem lehet hogy veled van a baj???:))))
En is fulladtam mar le,de meg soha sem fogtam az autora:)))))

Vash | 2007-04-12 15:35

Én kettõt kérek!! :-)

Nem tudok kiigazodni ezen az autón, van úgy, hogy semmi baja aztán leáll amikor egy forgalmas fõútról kéne lekanyarodnom egy kis utcába, mögöttem meg mindenki ki van. meg én is.

mazda-auto.hu | 2007-04-12 14:42

Nincs még hivatalos információnk, de van egy vonal a témával kapcsolatban aminek utána akarunk nézni.

Oszi | 2007-04-12 14:07

Errol ti tudtok valamit?

Oszi | 2007-04-12 14:05

Egy jo hir azoknak akiknek szivatyu problemai vannak 100ekm utan azzaz gari nelkulieknek.Hireim szerint hamarosan lesznek felujitott cseredarabos szivatyuk,amit a gyarto ujit fel.

mazda-auto.hu | 2007-04-12 13:18

A szivattyúk meghibásodása sem egyértelmûen egyforma. A meghibásodások egy része a gázolaj minõségéhez köthetõ. A nagynyomású, elképesztõen kis tûréssel illesztett alkatrészeket tartalmazó szivattyú kenésérõl egyedül a gázolaj gondoskodik. Ezért nagyon fontos annak "összetétele". Szinte lehetetlen itthon vigyázni. Azonos franchise rendszerben lévõ kutak beszerzési forrása is lehet különbözõ, és a kutak mûszaki állapota sem egyforma. A motorolajnak maximum a hiánya okozhatja szivattyú és sok minden más "hõgutáját", egyébként nincs közvetlen összefüggésben a dologgal. ..de talán még az sem biztos, hogy a szivattyú a hibás.?

Vash | 2007-04-12 12:45

Tényleg igaz az, hogy a magyarországi gázolaj minõsége miatt száll el ez a bizonyos szivattyu? Ha igen, akkor hol tankoljak, castrol-nál? Még egy zavaró tényezõ, az én mazdám Franciaországban lett forgalomban helyezve, itthon max kétszer volt tankolva. Meg akkor nem értem minek van szûrõ az autóban. 120000 kilóméter után már a garancia nem él, lehet javítani azt a szivattyút? Asszem látszik, hogy ideges vagyok. :-)

Oszi | 2007-04-12 12:08

Korroziora 12ev garancia van abban az esetben ha az eves ellenorzesek minden evben legalabb egyszer megtortentek.

Vash | 2007-04-12 11:23

Köszi a választ. Most nézem, van még egy kis eltérés, az én mazdám nem kombi, te a többi igaz :-). Egy kérdésem lenne még. Ugye nem okozhatott gondot az, hogy magam cseréltem le az olajat. Gyári szûrõt vettem ehhez, meg mobil 1 10w40 turbo diesel super s olajat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó