2025. Június 28. Szombat - Levente, Irén

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hobo123 | 2007-04-10 14:50

2004.07-havi az autó és végig a MAZDA Óbuda szervizelte. Ja és köszönöm a gyors választ, de sajnos most még idegesebb lettem a leirtak alapján.

mazda-auto.hu | 2007-04-10 14:27

Gartulálunk az autóhoz, és köszönjük a jó szavakat! Kérdés, hogy az általad hallott hang és az egyéb jelenségek összefüggnek-e? A szelephang miatt egy hézagellenõrzés-állítás mindenképpen szükséges, bár ilyen futásteljesítmény után nem igazán jellemzõ a nagyobb mértékû eltérés. Az esetleges gondatlan elõzõ szervízelésre már eközben is lehetnek árulkodó jelek, egy avatott szem számára. Félig-meddig titok, de korábbi gondatlan munka miatt találkoztunk már lötyögõ porlasztókkal is. Amennyiben a leállás független probléma, akkor akár szivattyú hiba is lehet. Mindenképpen javasolnánk egy mielõbbi Mazda szervíz látogatást. 2004, de melyik hónap? Garancia?

hobo123 | 2007-04-10 13:46

Kedves Mazda-Autó !
1 hónapja boldog tulajdonosa vagyok 1 Mazda6 122 LE diesel kombinak. Pár napja vettem észre, hogy hidegen indulás után borzasztó szelephangja van. Majd melegen ez a jelenség halkul de nem teljesen. Sõt hidegen még az alapjárat is ingadozik olyan mintha le akarna álni, melegen néha meg is áll(napi 1-2 alkalommal). Remélem érthetõen irtam le és tudtok nekem valami biztatót mondani ez ügyben.Még egy pár szó az autóról: 2004-es évjárat most 80000 km 65000-nél volt szervizen. Várom válaszotokat és örülõk, hogy létezik ilyen jó fórum (és csapat)mint a tietek. Köszönöm István

Oszi | 2007-04-10 12:25

sot,minden tdi*-ben van intercooler.Az i jelzes jeloli az intercoolert.

mazda-auto.hu | 2007-04-10 08:01

Minden Mazda6 dízelen van töltõlevegõ-hûtõ. A lökhárítóban a bal oldali lenti "fékhûtõ" nyílás mögött látható.

prwnd | 2007-04-10 07:50

Sziasztok! Oszi kicsit korábbi hozzászólásában említi az inercoolert. A Mazdába be van építve gyárilag? Köszi

lmiklos | 2007-03-31 17:55

Igazad van, a T nõ a sûrûség meg csökken. Egyébként meg megszivattam magam ezzel a vmax-al, mert mint utólag kiderült 215 volt régebben is, nem tudom miért emlékeztem másra. De az az érdekes, hogy dombon felfelé is ennyit megy. :) De alles zusammen meg vagyok elégedve a kerékkel. Fékhatás sokkal jobb lett, meg a kezelhetõség is.

Oszi | 2007-03-31 15:41

Nos, a navteq nagyon jol tudja hogy magyaroszag hol van es hany utca van!Tobb tipus is hasznalja a navteq navigaciot es mar van magyarorszag terkep,PDA-k hoz meg megregebb ota.Az igazi gond az hogy a MAZDA nem vasarolta meg a licenset,pontosabban nem kert az uj terkepekbol semmit.Ez meg azert van (gondolom)mert nem adtak el eleg navigacios M6-ost.és akkor eljutunk oda ahonna indultunk:minek fizessek valamiert,hogy ha nem tudom semmire hasznalni,erre a mazda mondja hogy minek rendelje meg ha nincs ra kello szamu igeny ami fedezi az uj terkepek licenset.

birisi | 2007-03-31 12:46

Köszi a segítséget rendes vagy, de azzal nem leszek elõrébb. Sajnos. Akkor várunk türelmesen, hátha a Navtech egyszer rájön, hogy Magyarország sem egyetlen utcából és egy nagy pusztából áll.

Oszi | 2007-03-31 12:01

Lehet hogy gyengebb gazolajat sikerult tankolnod,vagy lehet hogy mar hozzaszoktal:) meg arrol sem kell elfeletkezni hogy not a kulso homerseklet es hiabba van intercooler azert eszre lehet venni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó