2025. Június 25. Szerda - Vilmos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
EnergieLaczy | 2016-05-28 09:19 vanda részére
Szia vanda!
Első kőrbe meg kellene nézni hogy van e elegendő nyomás a klímádba. Ha nincs elegendő nyomás a klímába akkor hiába kapcsolod be, nem fog elindulni a klíma. Meg kell keresni hogy hol szökhetett el a gáz ha nincs elegendő nyomás a rendszerbe. Autóklímás rá tud mérni, nyomáspróbázni. Ha megvan a megfelelő nyomás és hűtőgáz tömeg a járgányba, akkor lehetne továbbkeresni a hiba okát. Nekem két helyen volt a klímavezetéken egy nagyon kicsi tűszútásnyi lyuk és elengedte a gázt.
Üdv ÉnergieLaczy
vanda | 2016-05-27 19:43
Sziasztok!! Segitseget szeretnek kerni.3 honpja vasaroltam egy 2004 es mazda 6 ot.Be kapcsoltam a klimat de nem hutti le az autot mi lehet az oka??
bigwhite | 2016-05-27 14:39
Tisztelt Mazda-Auto!
Egy 2012-es automata Mazda 6-ost vettem. Az automata váltóról teljes a csend a könyvében, mintha semmilyen karbantartást nem igényelne. Kérem írják meg, mi a gyári és mi a józan ész diktálta karbantartás, olvastam erre-arra “élettartam olaj”-ról ez azért egy kissé meglepő.
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2016-05-27 13:44 kovi2 részére
Több hibalehetőség van, így hibakód nélkül nehéz megfejteni. EGR szelep, vákum szelepek, vákumszivattyú, nagynyomású szivattyú hiba is lehet
kokenyendre | 2016-05-27 09:38 mazda-auto.hu részére
Tisztelt mazda-autó!
Köszönöm a válaszát. Azért érdekelt engem, mert a turbóm átereszti az olajat és minden olyan okot kizártunk ami ezt okozta volna. Csak sehol nem találtam erre információt, hogy van-e benne ilyen szürő és pontosan hol. Még az érdekelne, hogy hol van benne mert erre sajnoa nem kaptam előzőleg választ. Van itt is a szelepfedéllel egyben van mint pl az Opelnál? Esetleg ha egy elérhetődéget küldene nekem privátban az meg köszönném. kokenyendre(kukac)gmail.comVálaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel: Endre
mazda-auto.hu | 2016-05-26 11:22 beripeti részére
Bruttó 83700.- Ft lenne a komplett BREMBO fék ( tárcsa+betét ) előre és hátra. Mi ezt vagy a gyári féket szoktuk beépíteni. Utánvéttel küldhető, bár a súlya miatt húzós a posta
kovi2 | 2016-05-26 10:22
Tisztelt Mazda-Autó! Kérdésemet korábban már feltettem, de nem kaptam választ ezért írom le mégegyszer,ezért elnézésüket. Segítséget szeretnék kérni!M6 2,0 diesel 136 Le 2003 -as autóm van.Olyan jelenséget produkál , hogy menet közben kb részterhelésen a fogyasztásmérő 4,5l körül mutat, olyan hangot hallat mint amikor az egr szelep ciripel.Ez a hang nem mindig jön elő,csak néha gondol egyet és megjön a ciripelés és ekkor érezhetően az autó meg gyorsul egy picit ugyan azon gázadásnál.Kérdezném hogy mi okozhat ilyen jelenséget? Amúgy megy a gép rendesen hibakód mentesen, egr tisztítva lett az is működik, és a fogyasztás kb 6,5 -7 liter /100km!Kövér gáznál kis füst van természetesen
Előre is köszönöm megtisztelő válaszát!
Henex | 2016-05-25 09:06
Köszönöm szépen a segitséget a generátor szabadonfutótól jött ez a hang de megoldodott.
mazda-auto.hu | 2016-05-25 08:48 kokenyendre részére
Igen, van benne kartergázszűrő szűrő, ára bruttó 112.345.- Ft
mazda-auto.hu | 2016-05-25 08:36 bali részére
Valószínű, hogy már az előző tulajdonosnál fenn állt a hiba ! Első körben le kellene cserélni az olajat, mert 5W-30 C1-es olaj kell bele és a befecskendező alátétek cseréjét javasolnám még. Ha nem szűnik meg, akkor szelepszárszimering és gyűrűgarnitúra csere lesz a megoldás