2025. Augusztus 10. - Lörinc

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Jocoo | 2016-05-30 17:48

Kedves Mazda Auto, újra nekiugranék kideríteni, hogy 2.0 136 LE-s 2003-as 6-osom miért nyomatékszegény alul, mert pár száz fordulattal el van csúszva a nyomatékgörbe jobbra még mindig (1800-nál 150 Nm és 2000-nél 200 Nm van csak), de arra már rájöttünk, hogy nem szoftveresen van limitálva a turbónyomás, vagy a teljesítmény, hiszen az autó több nyomást várna, de valamiért nincs. És éppen ezért csippelni nincs értelme, pedig már azon is gondolkoztam, mert indulásnál egyből észrevenni a nyomatékhiányt alul, amit tavaly Ti is megerősítettetek.

Mivel a turbó gyári és alig 1 éves (nálatok vettük 2015.03.26.-n), ezért merül fel a kérdés, hogy a turbó miért nem tud akkora nyomást csinálni, amekkora kell? Kifújást nem hallani, dugulás nincs.

Az, hogy a ténylegesen mért órás nyomást összehasonlítani a nyomóoldalon levő nyomásmérővel, szerintetek ennek lenne értelme? Vagy hogy lehetne tovább menni?

Köszi előre is a tanácsot!

horvathbalu | 2016-05-30 17:19

Hello. Egy kollégám venne kintröl egy mazda 3ast. Az alvázszám: JMZBK12Y261341410. 

Mit szabad róla tudni. Elméletileg 108000 km van benne. 

hbalazs1980@gmail.com

mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:19 bali részére

Én nem mennék vele, amennyiben van Mazda Europe Service (MES) kártya, akkor díjmentesen beszállítják a legközelebbi márkaszervizbe

mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:16 Morzsi007 részére

Nincs benne kettőstömegű lendkerék

mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:13 vladx részére

A gyári kuplung sem drága, kérnék alvázszámot és küldök rá ajánlatot

mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:06 horvathbalu részére

A gyári csapágy többet bír, mint bármelyik utángyártott, de árban magasabb. Ha kapok alvázszámot, akkor megnézem milyen kell bele, mert 2 féle van

Morzsi007 | 2016-05-30 14:12

Sziasztok. Lehetséges, hogy 2.5-ös benzines 6-osban kettős tömegű lendkerék van? Olvastam valamelyik régebbi teszten egy másik oldalon. 

vladx | 2016-05-30 11:25

Hello,

Egy 2003-as Mazda6 (2.3 benzin) ügyében írok. Bizonyos jelek azt mutatják, hogy így 170e km környékén lassan eljön a kuplung felújítás ideje. Kaptam ajánlatot egy Ashika nevűre kb 50K környékén. A kérdés az, hogy ez közel gyári minőség-e, illetve hogy nagyságrendilek munkadíjban mennyire lehet számítani?

 

Thx

L:
 

horvathbalu | 2016-05-29 09:28

Sziasztok. Mazda 6 Kombi (GH) dizel. Elsö kerékcsapágy cserés. Milyen tipust keressek hozzá? Mennyi ideig tart kb a cseréje? Tapasztalat? Köszi!!

bali | 2016-05-28 10:22

Tisztelt Mazda-auto!

Nagyon köszönöm az előző válaszukat :) !! Az autó a tegnapi nap folyamán feladta aharcot , a műszerfal világít mint a karácsonyfa és maximális gázon alig cammog az autó 0 az ereje. A kérdésem pedig az lenne,hogy így el szabad/tudok menni a legközelebbi szervízig ami kb 30 km-re találató tőlem? köszönettel : Balázs

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó