2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
                  Valóban könnyű!
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Mazda Furai
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









Jocoo | 2016-05-30 17:48
Kedves Mazda Auto, újra nekiugranék kideríteni, hogy 2.0 136 LE-s 2003-as 6-osom miért nyomatékszegény alul, mert pár száz fordulattal el van csúszva a nyomatékgörbe jobbra még mindig (1800-nál 150 Nm és 2000-nél 200 Nm van csak), de arra már rájöttünk, hogy nem szoftveresen van limitálva a turbónyomás, vagy a teljesítmény, hiszen az autó több nyomást várna, de valamiért nincs. És éppen ezért csippelni nincs értelme, pedig már azon is gondolkoztam, mert indulásnál egyből észrevenni a nyomatékhiányt alul, amit tavaly Ti is megerősítettetek.
Mivel a turbó gyári és alig 1 éves (nálatok vettük 2015.03.26.-n), ezért merül fel a kérdés, hogy a turbó miért nem tud akkora nyomást csinálni, amekkora kell? Kifújást nem hallani, dugulás nincs.
Az, hogy a ténylegesen mért órás nyomást összehasonlítani a nyomóoldalon levő nyomásmérővel, szerintetek ennek lenne értelme? Vagy hogy lehetne tovább menni?
Köszi előre is a tanácsot!
horvathbalu | 2016-05-30 17:19
Hello. Egy kollégám venne kintröl egy mazda 3ast. Az alvázszám: JMZBK12Y261341410.
Mit szabad róla tudni. Elméletileg 108000 km van benne.
hbalazs1980@gmail.com
mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:19 bali részére
Én nem mennék vele, amennyiben van Mazda Europe Service (MES) kártya, akkor díjmentesen beszállítják a legközelebbi márkaszervizbe
mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:16 Morzsi007 részére
Nincs benne kettőstömegű lendkerék
mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:13 vladx részére
A gyári kuplung sem drága, kérnék alvázszámot és küldök rá ajánlatot
mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:06 horvathbalu részére
A gyári csapágy többet bír, mint bármelyik utángyártott, de árban magasabb. Ha kapok alvázszámot, akkor megnézem milyen kell bele, mert 2 féle van
Morzsi007 | 2016-05-30 14:12
Sziasztok. Lehetséges, hogy 2.5-ös benzines 6-osban kettős tömegű lendkerék van? Olvastam valamelyik régebbi teszten egy másik oldalon.
vladx | 2016-05-30 11:25
Hello,
Egy 2003-as Mazda6 (2.3 benzin) ügyében írok. Bizonyos jelek azt mutatják, hogy így 170e km környékén lassan eljön a kuplung felújítás ideje. Kaptam ajánlatot egy Ashika nevűre kb 50K környékén. A kérdés az, hogy ez közel gyári minőség-e, illetve hogy nagyságrendilek munkadíjban mennyire lehet számítani?
Thx
L:
horvathbalu | 2016-05-29 09:28
Sziasztok. Mazda 6 Kombi (GH) dizel. Elsö kerékcsapágy cserés. Milyen tipust keressek hozzá? Mennyi ideig tart kb a cseréje? Tapasztalat? Köszi!!
bali | 2016-05-28 10:22
Tisztelt Mazda-auto!
Nagyon köszönöm az előző válaszukat :) !! Az autó a tegnapi nap folyamán feladta aharcot , a műszerfal világít mint a karácsonyfa és maximális gázon alig cammog az autó 0 az ereje. A kérdésem pedig az lenne,hogy így el szabad/tudok menni a legközelebbi szervízig ami kb 30 km-re találató tőlem? köszönettel : Balázs